Sú na svete dva nové trailery k Robovmu najnovšiemu filmu Cosmopolis. Je tam toho trošku viac ako ukazoval posledný teaser trailer.
20.04.2012 (15:35) • GCullen • Filmy » Jiné filmové projekty • komentováno 21× • zobrazeno 6857×
EDIT (Black): Toto je druhý trailer, prvý sa dá zhliadnuť na stránke uvedenej ako zdroj. :)
Zdroj:
http://fandimefilmu.cz/clanek/1048-cosmopolis_dva_nove_trailery_plne_silenstvi
Autor: GCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: Filmy » Jiné filmové projekty
Diskuse pro článek Dva nové trailery k filmu Cosmopolis:
teresaterka: S tím koukáním to nepřehánej, Cosmopolis má premiéru až 09.08.2012, ještě máš čas.
rezule: Díky.
Salvator Dalí to je skvělí. Miluju jeho obrazy.
No já nevim. Mě se to Rob do takohvýhle filmů moc nezdá. Přirozeně, víc se mi líbil třeba v Bel Ami nebo Remember me. Ale tak někdy se toho zaběhlého "dojáckého" stereotipu zbavit musí.
ja neviem o com to bude ale poriadne ma stvu tie komentare na youtube... milujem takychto ludi ale rada by som si to pozrela
Afrodito, otázka byla sice míněná na domču, ale určitě myslela Little Ashes - nebo jak se to píše, kde hrál Rob Salvadora Dalího.
Já teda miluju cokoliv takovýho jako... přemějšlivýho. Baví se mi v tom hloubat a tak. Hlavně proto mám ráda upíry. Fascinuje mě ta myšlenka, že musí brát život, aby si mohli ten svůj udržet.
Asi teď zním, jak nějakej maniak, ale upozorňuju na to, že jsem malířka a podle mě v celku normální.(v obrovských mezích)
Ale rozhodně se strašně teším ten děj se mi líbí už teď a chtěla jsem se zeptat domcamerci: Kde hrál malíře???
Domcamerci:
Je pravda, že im TS priniesla kopec prachov a dala im slávu, na ktorej iní herci pracujú roky. Teraz to možno bude už len o ich výbere, ale fandím im. A hlavne Robovi. Videla som skoro všetky jeho filmy, čo ma ale mrzí, prešvihla som BelAmi, a na nete je len s ruským dabingom, dokonca som nanašla ani originál. i ten by som si pozrela. Počkám si kým vyjde DVD a potom sa uvidí.
Ja som po prečítaní Cosmopolis bola taká nabudená, že som napísala Nehodného démona. Práve táto knižka ma inšpirovala k jeho napísaniu hoci s ním dejovo nemá nič spoločné. Išlo len o to rozpoloženie, ktoré som pri tej knihe cítila.
já už sem podle traileru pochopila že to bude dost drsný ale nwm nějak mě to zaujalo a to je mi jenom 14 ale nejsem žádnej sadista nebo tak
myslím si že nebude těžký bráchu překecat ale de o to že abych jak už ste tady psaly nevyšla z kina a neříkala si jaká to je kravina a že to vůbec nechápu, ale já prostě nwm ale nějak mě to táhne do toho kina prostě jít i kdybych to nepochopila
GCullen: Víš, já tady to "zaškatulkování" moc neberu, protože podle mě je úžasný, když máš životní roli - že se vážně lidem nesmazatelně zapíšeš do paměti.
Ta knížka je úžasná, ale přesně jak tvrdíš - neni to pro každýho. A o Robově herectví už ani nemluvně. Dokáže zahrát upíra bez lidskejch reakcí, romantickýho veterináře, malíře... a dalších x náročnejch rolí. Hodně se mi líbilo, co předvedl v Haunted Airmen.
Další věc, co maj s Kirsten společnou. Z Twlight maj takovejch peněz, že teď už si jen vybíraj, co je baví a u čeho si trochu protáhnou svoje herectví.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!