Nosí čáp děti nebo nenosí? Myslím, že my všichni víme, jak to je, ale dětem se to leckdy vysvětluje dosti těžko… Double Drabble 200 slov.
15.11.2021 (13:00) • chloe • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 2× • zobrazeno 1391×
Bella
Spolu se svým manželem, dcerou a tetičkou Rosalie jsme se rozhodli uspořádat piknik u nedalekého jezírka. K jídlu byly samozřejmě hlavně termosky se zvířecí krví, ale několik rekvizit, co navíc chutnali naší malé, se tu přeci jen našlo.
Seděli jsme na kostkované dece, objímali se a užívali si soukromí a výjimečně teplého počasí bez slunečních paprsků, zatímco Rose s Renesmé se v dálce honily kdesi v rákosí. Slyšeli jsme, jak se smějí a tedy i zřejmě dobře baví, proto jsme se o ni nikterak nestrachovali.
Zavřela jsem oči a přitulila se k Edwardovi ještě o kousek blíž. Bylo to velice příjemné, ale tuto pohodu však vzápětí narušil příchod Renesmé.
„Copak, zlato?“ optala jsem se jí a otevřela oči.
Zlekla jsem se, když jsem uviděla, jak přede mnou stojí a v ruce třímá bezvládnou mrtvolku čápa.
„Jé! Já myslel, že čápy nosí děti a ne naopak,“ zvolal Edward překvapeně a evidentně to na rozdíl ode mě bral s humorem.
„Proč jsi to sakra udělala?“ zhrozila jsem se, protože krve jsme sebou měli víc než dost a tohle tudíž nebylo nutné.
„Chtěla jsem z něj vytlouct brášku,“ objasnila nám poněkud nešťastně, neboť v tomhle stavu z něj už nejspíš nic nevyrazí.
Autor: chloe (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Zboření jednoho mýtu:
Tiež som tejto verzii rodenia deti verila. Dokonca dlhšie ako ostatní.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!