Po niekoľkých rokoch po bitke sa vracia člen z gardy, aby splnil úlohu. Úlohu, ktorá spečatila osud člena z klanu Cullenovcov.
01.11.2012 (15:30) • VictoriaJamesLaurent • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 2605×
V tichom lese kráčala temná drobná postava s nepríjemným poslaním. Plášť neposedne povieval vo vetre a ten strapatil blonďavé vlasy zviazané v uzle. Karmínovými očami skúmala okolitú prírodu, zaostrovala na každý detail nesúmerných hôr.
Postava sa vybrala na východ, do lesa, v ktorom mala splniť svoje nepríjemné poslanie, ktoré jej dal jej pán, jej vládca. Prekročila niekoľko tichých krokov a po tvári sa jej rozlial zdrvujúci úsmev, keď zachytila vôňu zlatovlasého dievčatka. Začala plniť svoje poslanie.
A zlatovlasé dievčatko ozaj sedelo na lúke, ktorá bola symbolom lásky jeho rodičov. Fialkasté ľalie jej šteklili usmiatu tvár a vietor strapatil bronzové vlásky, ktorých odtieň zdedilo po svojom otcovi.
Temná postava vyšla z lesa a zamierila si to na lúku. Plášť ukrýval mramorovú pokožku, ktorá sa v slnku jemne ligoce.
Dievčatko spalo. Nevedelo o temnom poslaní, ktoré mala tmavá postava splniť. Úsmev sa pohrával na rozkošnej tváričke a očká malo zatvorené. Tlmene dýchalo.
Dievčatko otvorilo oči a zočilo malú postavu sledujúcu ju. Napriamilo sa a rýchlo postavilo.
„Jane?" opýtalo sa prekvapene svojim jemným sopránom. Vystrašene pozeralo na známu postavu, ktorá sa na ňu usmievala.
„Vrátila som sa," odvetila postava a odhalila žiarivé zuby, úsmev venovaný len tomu dievčatku.
Dievčatko sa v agónii rozkričalo.
Autor: VictoriaJamesLaurent (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Ut respexí:
Týjovka!!! Čumím jako puk... mě by zajímalo, jak by to dopadlo, dopadne... nechceš to sepsat?
Protže tohle by si zasloužilo jednorázovku. :-)
Krásný drabble!
Ne, ne, ne, ne, ne, ne, ne!!!!!!! Nessie ne! Kohokoliv, ale Nessie ne!!!!
Krásné! Strašně hezky napsané, moc se mi to líbilo!!!
Krásné a zároveň děsivé. Nádherně napsané!
Nádhera! Úplně mi přebíhal mráz po zádech!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!