Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Překvapenííí!

Arya


Překvapenííí!Alice a tajemství? Dvě naprosto neslučitelné věci. Tripple drabble.

„Ahój!” zařvala, když jí Renesmé otevřela dveře. Zapomněl jsem své dceři říct, aby neotvírala. Chyba.

Ten malej skřet přilítnul do obýváku, stoupnul si přede mě, takže jsem neviděl na televizi. Ne, že by v ní dávali něco zajímavého, ale radši koukat na teleshoping, než se vybavovat s ní.

„No, když je teď Bella na návštěvě u nás, tak jsem si řekla, že přijedu zase já za vámi, to máte radost, co?” vykvíkla. Upíry prý nikdy nebolí hlava. Omyl.

„Strašnou, Alice,” zamumlal jsem otráveně s protočením očí.

„Edwarde, ty dědku jeden prašivá, se tváříš, jako by ti tvoje dcera oznámila, že je v tom!” zasmála se cvrlikavě. Jacobovi, který seděl vedle mě, zaskočilo kuřecí stehno a Nessiiny tváře nabraly červenou.

„Nečervenej se, tlusťoško,” mrkla na ni, „přivezla jsem ti spoustu věcí, za chvíli se ti určitě budou hodit!” pískla nadšeně. Nessie se nervózně ošila, Jacoba se pokoušelo to stehno zadusit, a Alice se smála jako vyšinutá. Něco tady nehrálo. Zamračil jsem se.

„Je tady něco, co bych měl vědět?” optal jsem se s nazvednutým obočím. Alice se potměšile usmála a začala se přehrabovat ve své kabelce.

Ať už se proboha vrátí máma! úpěla v duchu Renesmé.

Po nějaké době Alice něco vytáhla z titěrné kabelky a mrštila to po mně. To něco se mi přilepilo na čelo.

„Co to je?” ukázal jsem na předmět na své hlavě.

„Překvapení!” vykřikla nadšeně. Do prstů jsem vzal kus té látky a zadíval se na to. Byla to malá růžová ponožka.

„Neříkej, že se vám to konečně povedlo!” vyhrkl jsem, jelikož se mi nedostávalo jiného vysvětlení.

„Nám ne, ale Nessie a Jacobovi jo!” Má dcera se na mě nevinně usmála.

„Jacobe Blacku!” zahřměl jsem a než jsem stihl vybuchnout a skalpovat toho zablešence, tak dveře práskly a jen pár hnědých chlupů se vznášelo v průvanu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Překvapenííí!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!