Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky » Oči pro pláč

Chris Weitz - American Pie


Oči pro pláčTripple drabble na téma, jak Esmé ztratila to jediné, co měla, svého syna. Snad se bude líbit. Budu ráda za jakýkoliv komentář. Přeji pěkné čtení. :)

Oči pro pláč

 

Vyběhla jsem svižně schody a v podbřišku mě zabolelo tak moc, až jsem hlasitě vyjekla. Nebylo to ještě tak dlouho, co jsem na svět přivedla to nejkrásnější stvoření. Malého krásného Alesa. Nikdy jsem nespatřila nic dokonalejšího a co mě těšilo nejvíc, že byl jen a jen můj.

Proplouvala jsem chodbou a mířila přímo na pokoj, kde můj synek ležel s dalšími nedonošenými dětmi v inkubátorech. Byl to takový drobeček a byl tak rozkošný, už jsem se nemohla dočkat, až znovu spatřím jeho andělskou tvářičku.

Zlehka jsem zaťukala a ozvalo se: „Dále“. Otevřela jsem dveře a rychlostí větru se prohnala kolem dalších dvou žen za svým děťátkem. Když jsem však dorazila tam, kde měl Aleso být, ztuhla jsem. Inkubátor byl prázdný.

„Kde je Aleso?“ ptala jsem se vystrašeně vrchní sestry, která právě vstoupila do pokoje.
„Paní Esmé, je mi to líto, ale Aleso zemřel,“ špitla sestra tiše.

V mdlobách a černotě, které mě pohltily, jsem se sesunula k zemi. Studená zem chladila mé rozpálené tváře. Potoky slz, které mi kanuly po tváři, se nedaly zastavit. Zbyly mi jen oči pro pláč a nebyl nikdo, kdo by se mnou bolest sdílel. Aleso byl jediný, koho jsem měla.

Vyběhla jsem ze dveří a běžela pryč. Míjela jsem domy, auta, stromy. Běžela jsem lesem, po louce, až jsem vyčerpáním padla. Vzlykala jsem a nemohla popadnout dech. Už jsem ani neplakala, jelikož mi došly všechny síly.

Chvíli jsem ležela a topila se ve svém trápení, když přišla myšlenka na smrt. Byla strašidelná a bolestivá, alespoň tak jsem si ji vždy představovala, ale v tuhle chvíli mi přišla jako vysvobození.

Z posledních sil jsem se vyhoupla zpět na nohy a pomalým krokem došla k okraji skály.

„Neopustím tě, Aleso,“ zašeptala jsem do větru a poslala vzdušný polibek. Nechala jsem ukápnout poslední slzu a skočila jsem.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oči pro pláč:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!