Jane nebola vždy sadistický poskok Ara. Aj ona bola dieťa... (200 slov)
Prajem príjemný zážitok. Zanechajte komentáre, prosím.
08.09.2013 (19:15) • VictoriaJamesLaurent • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 2091×
Cítila som ich na sebe. Nenávistné pohľady všetkých v mojom okolí tkveli na mojej osobe. Snažila som sa potlačiť slzy, ktoré sa mi rýchlo drali do očí. Pálili ako žiletky.
Ja som tiež len človek. Len osoba, ktorej Boh spravil niečo nespravodlivé. Vzal mi pokojný život. Vzal mi brata.
Teraz mi však vezme môj život nadobro.
Vedela som, že som iná. Od dectva som bola tá zlá, tá, ktorá sa stala splodením Satana. Do uší ma udierali nadávky všetkých ľudí, ktorí ma nenávideli.
„Nič som vám nespravila," precedila som pomedzi pery. Rozoznel sa hlasný krik a hneď potom praskanie ohňa. Snažila som si privrieť oči k sebe a nevnímať to. Zbytočne.
Krik naberal na intenzite a mne išla prasknúť hlava. Dlane som si pritisla k ušiam a rozvzlykala sa, keď mi do nosa udre štipľavý dym.
Vzápätí však všetko utíchlo. Okolím znelo iba praskanie ohňa.
Niekto ma ľadovou dlaňu chytil za plece.
„Ja som vám nič nespravila," vzlykala som a snažila sa potlačiť rozochvené ramená.
„Janie," ktosi mi jemne chytil bradu a donútil ma dvihnúť k nemu tvár.
Tvár mi onemela. Niekoľkokrát som zamrkala, aby som sa zbavila hmly v očiach.
„Alec?" Môj brat na mňa uprene pozeral červenými očami.
Autor: VictoriaJamesLaurent (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nič som vám nespravila...:
Taky si myslím, že je škoda, že není drabble delší. Nevadí. Jedním slovem nádhera, moc se ti to povedlo!
Wow, škoda, že to nebylo delší, protože to bylo fakt pěkný. ;) Líbílo se mi to. ;) Jen tak dál. ;)
Moc hezký drabble. Líbilo se mi to.
super paci sa mi to man rada taketo poviedky
To bylo nádherný!!! Chudák Jane, i když se nakonec dočkala šťastného konce. Pokud se dá za šťastný konec považovat to, že z jejího bratra je upír. No, alespoň ji neupálili (pokud jsem to dobře pochopila). Opravdu moc krásný drabble. Tleskám!!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!