Ne každý je s vodou kamarád. Bellino velké zjištění a Edward, který není akvabela. Pěkné počtení. Drabble - 100 slov
23.08.2012 (13:15) • Mcfan • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 8× • zobrazeno 1484×
Bella mi seděla na klíně, oči jí zářily vzrušením a na tváři jí pohrával krásný úsměv. Podívala se na mě a v očích jí zajiskřilo.
„Edwarde, co kdybychom šli do bazénu?“ Zvědavě po mně pokukovala.
„Upíři do bazénu nechodí.“ Pochyboval jsem, že by můj argument vzala vážně.
„Prosím tě. Vždyť je zase zataženo. Prší a já nepochybuju o tom, že by se dalo zařídit třeba i večerní plavání.“ No tak dobře. Teď nevím.
„Bello, ale já…“
„Ooo, můj bože…“ Ruku si dala před pusu.
„Ty neumíš plavat!“ zašeptala.
Ztuhl jsem, když se rozesmála na celé kolo. Pochopila, že má pravdu.
Je horko. Bazén je krásná inspirace.
Mcfan
Autor: Mcfan (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Nádech :
bylo to vtipné, zasmála jsem se Ale lituji Edwarda, chudák! Sice je pravda (bla,bla,bla ) že upíři umějí všechno, ale každý máme fantazii, nu což? A tady o ní jde nejvíc, ne...?
Hezké, roztomilé a vtipné!
Bomba! Upíři asi umějí plavat ale nikdo se tady moc nedrží úplně přesně toho, jak to doopravdy je...Takžééé, je mi úplně jedno, jestli upíři plavat umí, nebo ne. Ty jsi to prostě napsala fakt vtipně a proto se mi to líbí, nehledě na 'skutečnosti!
Ehm, musím se přiznat, že mě to zas tak moc nenadchlo, ale ke konci jsem se i zasmála.
Nechci ti do toho kecat, ale jelikož upíři umí všechno na světe, klidně by mohli i soutežit v Olympíjských hrách, nemyslím, že je to pravděpodobný. Bych řekla, že bazén není zas tak hlubokej a když se tam Edward hodí, jde k zemi jako hromada šutru...
Nechci, aby sis tohle vzala zle, je to jen muj názor, víš jak. Ja vím, žes talentovaná začínajíci autorka, ale řekla bych, že to umíš i o něco líp.
Nechtěla bych být na Edwardově místě
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!