Co všechno se stane, když upír ztratí pojem o čase? Double drabble.
13.03.2011 (16:00) • Rock • FanFiction jednodílné » Drabble povídky • komentováno 1× • zobrazeno 2530×
Měla svého Edwarda zpátky. Vrátil se pro ni. Litoval svého činu a chtěl ji zpět.
Čekala na něj s otevřenou náručí. Když ji uviděl, rozzářily se mu oči. Nic se na ní nezměnilo, byla pořád stejně krásná.
Pomalu došel až k ní a zlehka ji políbil na suché rty.
„Dal sis na čas, Edwarde. Čekám tu na tebe," promluvila na něj.
„Omlouvám se. Miluji tě, má lásko," promluvil mládenec.
Najednou se otevřely dveře a dovnitř vešla žena v nemocničním oblečení.
„Váš vnuk už musí jít - je na čase vyměnit vám plenu, paní Swanová," řekla sestřička osmdesátileté ženě ležící v posteli.
„Ale to není můj vnuk, to je má láska! Můj Edward!" vykřikla stařenka.
Sestra si povzdechla a naznačila mladíkovi, aby ji následoval ven.
„Omlouvám se za ni. Jste její první návštěva za posledních čtyřicet pět let. Když jí bylo osmnáct, dočista se zbláznila. Vystřídala nespočet psychologů a psychiatrů. Nakonec skončila v blázinci, ale pro svoje stáří byla převezena sem."
Chlapec se zhrozil nad činy, které spáchal, a podíval se na zavřené dveře Bellina pokoje.
„A její rodiče... ji nenavštěvovali?"
Sestřička smutně zavrtěla hlavou. „Matka za ní nikdy nepřijela a otec spáchal sebevraždu."
Zhluboka se nadechla. „Ten chlapec ji dočista zničil."
Můj první drabble, snad se vám alespoň trochu líbil. :)
Autor: Rock (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné » Drabble povídky
Diskuse pro článek Běh času:
¨páni, to je krásné. Představa edwardova výrazu... celé je to... ta představa. to si... KRÁSA
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!