Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Drabble povídky

natáčení


 

Kto je tam?

Kto je tam?Bella má pre Edwarda prekvapenie, ktoré však náš Edík nepochopil. :)
Môj prvý pokus o drabble (100 slov). Podaril sa? :D

 

Rubíny

RubínyDouble Drabble - 200 slov.
Volturiovi přichází...

 

Ups!

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ups!Nezáleží na tom, ako žena vyzerá, ak je sebavedomá, je sexi.
- Paris Hilton -

Hoďte do mňa niečo, aj ja som sa nechala naviesť, a tu je môj Drabble so 100 slovami :P.

 

Vyhlášen mír

Vyhlášen mírUž dlouho jsem přemýšlela, jak tohle zformulovat. Když se tu objevila kategorie Drabble, neodolala jsem a konečně to sepsala.
Jedná se o takové zamyšlení nad tím, jak Jasper vnímá zásadní změnu své existence.
100 slov.

 

Môj nedokonalý Edward

Môj nedokonalý EdwardVyjadrenie Bellinej lásky k Edwardovi v štýle drabble (100 slov). :)

 

Dej mi ji

Dej mi jiNejprve to měl být jen drabble, ale nakonec z toho vznikl tripple drabble. Což znamená, že vás čeká přesně 300 slov. ;)
Všichni známe chvíli, kdy Bella porodí Renesmé. Jak je na tom v těch chvílích Jacob. Co cítí? Co ho donutí jít dolů za Nessie?
Jak moc se mi do něj podařilo vžít, musíte posoudit sami. ;)

 

Asi jsem ztratil krásu

Asi jsem ztratil krásuTak tohle je moje první drabble. Snad se vám bude líbit. Je to o 100 slovech a popisuje přeměnu jednoho z členů. Poznáte koho? Pokud byste měli zájem o další, tak napište do shrnutí. Bude tam pár nápadů.

 

Svlékni mě

Svlékni měTakové kraťoučké pokračování předešlého drabblu „Přestaň se svlékat". Snad se bude líbit. :)

 

Emmettov dar

Emmettov darTak, tentoraz bude chudák Bella oslavovať narodeniny. Po udalostiach minulých sa však už Alice pripravila na všetko. Ale čo ak sa do toho vloží Emmeett?

A mimochodom, moje prvé drabble (100 slov).

 

První pohled - Drabble

První pohled - DrabbleDrabble povídka

Jaký asi byl první pohled Edwada na Bellu? Co se mu dělo v hlavě, když měl konečně tu záhadnou Belu z myšlenek ostatních studentů konečně spatřit a udělat si na ni vlastní názor?

« Předchozí  1 ... 191  192  193  194  195  196  197  198  199  200  201 ... 202   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!