Přeložená knížka Nancy R. Reaginové Twilight and history je tu. O čem pojednává?
15.06.2011 (16:51) • skodovavera • Knihy » Doprovodné knihy • komentováno 47× • zobrazeno 28536×
Knížka u nás stojí okolo 250 Kč a právě vychází.
Česká anotace:
Kniha složená ze třinácti příspěvků věnovaných hlavním protagonistům populární ságy Stmívání se snaží odkrýt historické a kulturní pozadí, z něhož tyto postavy vystupují. Reflexí skutečných historických událostí i pomocí „fiktivní historie" zde můžeme spolu s autorkami uvažovat o možných osudech členů Cullenovy rodiny před jejich „proměnou" a pochopit také jednání a komplikovanou, jemně propracovanou psychologii dalších postav.
Anotace přeložená z AJ (můj hrubý překlad přes Google):
První náhled na historii bestselleru Stephenie Meyer.
Postavy Twilight Saga nesou bohatou historii, která ztvárňuje jejich identitu a rozhodnutí v průběhu série. Edward, například, může vypadat jako sedmnáctiletý dospívající idol, ale vždyť se vlastně narodil v roce 1901 a zemřel během epidemie španělské chřipky v roce 1918. Jeho přijatá sestra, Alice, byla uvězněna v blázinci roku 1920 a bylo s ní zacházeno tak špatně, že i proměna v upíra byla vítaným útěkem. Tato kniha jako první zkoumá historii Twilight Ságy, charaktery postav a jejich příběhy. Dozvíte se o tom, jaký život by mohl čekat na Jaspera Whitlocka Halea, partnera Alice, který bojoval během občanské války, co potkávalo Carlislea Cullena, který se účastnil pronásledování čarodějnictví v raně novověké Anglii, dějiny kultury Quileutů, která ztvárnila Jacoba a jeho přátele a mnohem více.
- Kniha vám poskytne historické pozadí pro postavy Twilight Ságy a jejich rozhodnutí.
- Dodává zcela nový rozměr Twilight románům a filmům.
- Nabízí zcela nový pohled na upíry, romantiku a historii.
Twilight: Sága a její postavy v proudu času je nezbytným společníkem pro každého fanouška Stmívání, ať už jste na úplném konci nebo začátku.
Ze zadní obálky knihy (opět přeloženo z AJ):
Jaké byly sociální normy ve světě, kde Edward vyrostl? (Tip: Belliny odhady byly trochu mimo.)
Vzhledem k historii Quileutů, byl Team Jacob vždy odsouzen k zániku?
Co Jasper zažil jako voják občanské války?
Jsou Volturiovi typičtí vládci italské renesance?
Jaké bylo dětství v 17. století města Londýna, kde se narodil Carlisle?
Odpovědi na tyto komplikované otázky a další najdete uvnitř knihy. Z renesanční Itálie přes pronásledování podezřelých čarodějnic v raně novověké Anglii k americké občanské válce, Cullenovi a ostatní nesmrtelní v sérii Twilight byli svědky mnoha událostí, které ztvárnily moderní svět. Tato kniha je první pohled na bohatství historie, která formovala identitu postav Twilight a ovlivnila jejich rozhodnutí. S časovým porovnáním se obsah podobá skutečné lidské historii. Kniha je ideální společník pro milovníky historie a Twilight fanoušky, kteří se s chutí zakousnou do obsahu.
Autor: skodovavera (Shrnutí povídek), v rubrice: Knihy » Doprovodné knihy
Diskuse pro článek Twilight: Sága a její postavy v proudu času:
nejlepsi film co sem kdy videla
Mam o tu knihu docela zájem a tak se chci zeptat co je na ni špatného?
miluju twilight sagu !! a ta knižka neni nic moc :(
Komu se líbí více Edward a komu Jackob ? Já bych si mezi nimi nemohla vybrat a vy?
Miss Cullen a nedala bys mi jí teda prosím?
uz je mmam obe 2
Myslím si, že tuhle knihu měla napsat Meyerová. Celou ságu napsala ona - tak proč by nemohla napsat i tuhle knihu? Kdyby ji napsala, tak si myslím, že by o ni byl daleko větší zájem. Škoda.
Ahojky mohu se zeptat je tam něco málo nebo hodně o Volturiových?
Chtěla jsem se zeptat jestli někdo neví kdy by měl vyjít grafický román 2? Já se na ní tak těším. Neměla vyjít už minulý rok?
Pište: wimratko@seznam.cz KUJU
Mám ji doma a po první straně jsme ji uložila zpět do poličky Nijak mě neuchvátila ale třeba bych doporučila průvodce ten je skvělej
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!