Eternity - Prolog
Věčnost je dlouhá doba, své o tom ví i Edward Anthony Masen Cullen. Je to už 15 let, kdy se Edward rozhodl odejít od rodiny a vzdát se svého vegetariánského života. Píše se rok 1935 a Edward se stěhuje do staré Anglie, aby začal znovu.
Dům, který si pronajme, nemá zrovna dobrou pověst. Podle místních v něm straší. Nic, čeho by se mohl upír bát. Ale co když je na pověsti něco pravdy a Edward se setkává tváří v tvář s prokletím domu? Dokáže Edward zlomit kletbu krásné dívky, pro kterou už mnoho jiných lidských srdcí zaplatilo životem?
Pochopí Edward, že slovo věčnost má více významů, než si doposud myslel?
Přejeme s Anetanii příjemné počteníčko :)
07.08.2010 (18:00) • Twilightkacert • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Síň slávyKvětiny pro Bellu - 1. kapitola
Bella dokončila střední školu v Seattlu a chystá se na vysokou. S rodiči se na začátku prázdnin přestěhuje do městečka Forks. V Seattlu však zanechá svého přítele Lucase. Spolu si slíbili, že se budou po čas prázdnin navštěvovat, protože až oba nastoupí na vysokou, nebudou mít možnost se často vídat.
Při procházce městem si všimne Bellin otec květinářství, které nese název Ráj květin u Cullenových…
28.07.2010 (15:00) • EdBeJa • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
Síň slávyKobka lásky 1. kapitola
Všude je tma, temnota, beznaděj a děs. Co když si i za téhle situace k sobě najdou dva odlišní lidé cestu?
Bella se octne na místě, kde by nechtěl být nikdo a nikdy, ale na tom místě není sama, je tam s osobou, které se děsí, která ji má zabít... Proč je zavřená v temné kobce se svým vrahem? A kdo je jejím vrahem?
27.07.2010 (19:45) • 4dd4 • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
Síň slávyEmmett a Angela?! 1. kapitola
Emmett je s Rosalie už dlouho. To víme. Ale co když to Rosalie nebaví? Rose se rozhodne na nějakou dobu Emma opustit. Ten to nenese zrovna nejlépe. Rozhodne se stát sukničkářem a balit každou. Nějak se nám do toho zaplete Angela. Jak?
19.07.2010 (15:15) • Elisme7 • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
Síň slávyTabula rasa - Prolog
Když mysl probouzí se do nového rána, je jako čistý papír nepopsaná. Kdo vrátí vzpomínky té duši ztracené? Kdo mraky z nebe pochmurného zažene? Prolog
16.07.2010 (15:30) • MisaBells • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Síň slávyNa křídlech smrti - Prolog + 1. kapitola
Co kdyby Vám ze života zbýval jeden jediný den? Co kdybyste neměli příbuzné, přátele ani lásku, se kterou byste ho strávili?! Čas, který pro Vás neměl smysl, se najednou stal zrádným zrnkem písku a dříve či později čas vyprší… Co kdybyste na sklonku života poznali anděla, který by Vám daroval srdce? Příběh je o jedné dívce, jednom muži, jediném dnu a… Rozhodnutí…
14.07.2010 (16:30) • Anetanii • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Síň slávyAmor, Eros nebo Bella? Prolog
Tak, tady je prolog mé nové povídky, napadla mě dnes z ničeho nic, tak se na ni mrkněte a pak mi povězte, jestli stojí zato v ní pokračovat. I když uznávám, že prolog bude ještě takový nic neříkající, víc to objasní až první kapitola. Ale přesto, čtěte, bavte se a komentujte! Vaše SarkaS :)
Co když nám v životě pomáhají různé bytosti? A některé třeba zrovna s láskou? Historie je zná pod různými jmény...
02.07.2010 (15:15) • SarkaS • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Síň slávyŽijí mezi námi - Kapitola 1.
Carlisle narazí v novinách na zmínku o knize, kterou napsala mladá spisovatelka jménem Isanne Siddon. Hlavní postavy knihy jsou upíři, a až nápadně se podobají členům rodiny Cullenových. Ví snad autorka, kým Cullenovi skutečně jsou? Nebo je jen náhoda, že se jim její knižní postavy podobají?
01.07.2010 (21:15) • EdBeJa • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
Síň slávyPekelnice prolog
Přináším vám menší ochutnávku navrhované povídky Pekelnice.
Příběh se točí kolem Alice a Jaspera.
Jejich sňatek byl domluvený. Jaké je jejich manželství, které není založené na lásce? Dozvíte se tady. Očekejte romantiku, humor, trochu toho dráždění a nebezpečí. Takže, začneme se svatbou, co říkáte?
Přeji pěkné čtení a prosím o komentáře, zda má smysl pokračovat.:)
24.06.2010 (19:30) • Elisme7 • FanFiction na pokračování • komentováno 6×
Síň slávyLondýnská romance prolog a 1. kapitola
Moje nová povídka, jejíž hlavní hrdinové jsou opět Edward a Bella. Edward je poloupír, vlastní syn Carlislela a Esme. Už dlouho ovšem nežije s rodinou, protože si tam připadal navíc. Bella je dvacetiletá dívka, která je do Londýna studovat medicínu na prestižní univerzitu. Oba se potkají hned v prvním díle, ale nebude to hned… No, však to se dočtete…
20.06.2010 (19:15) • Alrobell • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!