Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight tábor

nwm


Twilight tábor Tábor s témou Twilight na Slovensku!

Tábory Zažiar

 

TERMÍN: 20. 7. - 26. 7. 2013

POČET DNÍ: 7

CHATA: Rekreačné zariadenie Kováčová - Bienska dolina

STAV: Voľné

CENA: 125 €

Tábor je vhodný pre deti vo veku od 12 do 16 rokov.

 

V cene je zahrnuté: ubytovanie, strava 5x denne + pitný režim, bazén, jazda na koni, animátori, celodenný animačný program, nepretržitá zdravotnícka starostlivosť, materiálno-technické vybavenie hier a celotáborového programu, sladkosti, ceny do súťaží, DVD z tábora, darček, DPH, poistenie.

twilight tábor

„Je to jedinečná príležitosť stať sa tým, kým ste vždy len snívali byť, je to príležitosť ocitnúť sa v situáciách, s ktorými sa bežne nestretávate, je to príležitosť prísť na to, čo vás skutočne baví a napĺňa, je to príležitosť nechať sa unášať hrou, stať sa jej súčasťou a robiť skutočnosť z toho, čo sa vám doteraz preháňalo len v hlave, je to príležitosť naučiť sa čeliť strachu počas nočných strategických hier, je to príležitosť, vďaka ktorej odhalíte svoje druhé ja," pozýva Martina Hlôšková, podľa ktorej v táboroch ZAŽIAR každý zažiari.  

Bližšie informácie a ďaľšie pripravované tábory nájdete na stránke tábora alebo na stránke na facebooku.

 

 Dúfam, že sa tam stretneme. :)



Sdílet Sdílet



Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!