Jste fanoušci Stmívání? Nebo ho naopak moc nemusíte? Nebo máte na fanoušky x lidi co Stmívání nějak moc neprožívají, dotaz? Čtěte dál..
14.01.2009 (16:45) • RosalieHale • Info • komentováno 0× • zobrazeno 4517×
Rozhodla jsem se, že udělám pár rozhovorů, ale samozřejmě asi těžko poběžím za herci te Stmívání nebo za Steph, tak ty rozhovory budou v rámci mezí. S Vámi a možná s někým trochu slavnějším.
Výzva:
1. Jste fanoušci Stmívání a chtěli by jste abych tento rozhovor udělala i s vámi?
2. Nemáte moc v lásce Stmívání? (Co tady děláte?! :D) A chcete abych rozhovor udělala s vámi a vy by jste mohli odůvodnit proč ho tak nemusíte.
3. Chtěli by jste znát názor někoho slavnějšího na Stmívání? (Sandra Bell, Petra Snopová, Markéta Micková, ..)
4. Máte na kohokoliv z bodu 1.,2. nebo 3. nějakou otázku, kterou bych mohla zapojit do rozhovoru?
Bezva! Tak tady nechte komentář (s otázkou, jménem 'celebrity' nebo kontaktem na vás) nebo mi napište na e-mail (RosalieHale(zavináč)email(tečka)cz , předmět: Rozhovor). :)
Tak tady nechte komentář nebo mi napište na e-mail. :)
Autor: RosalieHale, v rubrice: Info
Diskuse pro článek Rozhovory.. S vámi?:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!