Victoria - 3. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.Moje slová vyzneli skôr ako šepot roztraseného dieťaťa. Hlas sa mi chvel. Začula som vrzgot postele. Ani som sa nenazdala a niekto ma chytil do svojej náruče a rukou mi zapchal ústa. Začala som sa šklbať, no jeho stisk bol silný.
29.12.2012 (16:45) • bathory55 • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
So cute! 8. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.„Jak se něco takového může stát upírovi? Obrázek malého dítěte sedícího před otevřenou ledničkou, mimochodem celou rozházenou, upatlaného od jogurtu s kyselým výrazem ve tváři, tak nějak jsem teď vypadal. Opravdu tohle se může stát jen mně." Máme tu další kapitolu a s ní novou postavu. Doufám, že se vám to bude líbit. Jay :)
29.12.2012 (15:30) • jay • FanFiction na pokračování • komentováno 6×
Princ Smrti - Pátý vládce 10. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.„Princi, nás tohle možná zpomalí, ale nezastaví,“ uslyšel jsem Stefana. Otočil jsem se na něj a zalapal po dechu. Držel u sebe Alici, která na mě koukala se strachem a lítostí, kterou jsem nechápal.
Někdy musí nastat konec krásných věcí.27.12.2012 (12:00) • looca • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
Only for a night - Kapitola štvrtá - Eternal night
Nedoporučujeme číst do 18 let.Áno, nakoniec som to urobila a nechala ich pocítiť posledné vzplanutie ich vášnivej lásky. Berte to ako vianočný darček. Lebo pre mňa bol darček, jeden z najkrajších, každý komentár! :) Tak si to teda užite, napíšte mi svoje dojmy. A ako to medzi nimi dopadne - to sa dozviete v absolútnom finále! Jeden nádherný perex obrázok mi urobila Antje, ale žiaľ nakoniec sa nehodil k deju. Som jej aj tak veľmi vďačná a bude uverejnený u mňa na zhrnutí, lebo je skutočne nádherný. :) Šťastné a veselé už takto dopredu! :)
26.12.2012 (14:45) • Vampy • FanFiction na pokračování • komentováno 9×
Pán P ako pán Pravý
Nedoporučujeme číst do 18 let.Bella tu nie je tá nevinná a slušná dievčinka. Má za sebou pár nevydarených vzťahov. Keď hovorím vzťahov, myslím tým vzťahov. :)
Máme tu ale krásneho, mladého a najmä sexuálne zdatného suseda. Kto je tým susedom? Ako to medzi nimi bude?
Dočítate sa tu. :) Príjemné čítanie praje 9moncici9. :)
24.12.2012 (15:00) • 9moncici9 • FanFiction jednodílné • komentováno 30×
Asistentka 29. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.Chlap má byť ten silný. Čo vždy nájde riešenie, nestratí hlavu a vyslobodí krásku. Koľko toho ale môže uniesť muž, kým ho ten nápor bolesti zabije?
23.12.2012 (7:30) • MaryAngel • FanFiction na pokračování • komentováno 46×
Victoria - 2. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.V tejto kapitola sa bude pokračovať v milostnej scéne, ktorá zaberie polovicu kapitoly. Dúfam, že vám to nevadí. :) Victoria opíše jej pocity ohľadne dvoch mužov a zistí nepeknú pravdu. Príjemné čítanie prajem.
19.12.2012 (7:00) • bathory55 • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Victoria - 1. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Začiatok príbehu nás dostáva do obdobia Vikingov. Victoria rozpráva svojmu dlhoročnému priateľovi o útrapách svojho života, rovnako aj tých radostných chvíľach. Bude sa mu snažiť predložiť všetky dôležité fakty, aby jej splnil to, po čo k nemu prišla. Po smrť.
18.12.2012 (15:15) • bathory55 • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Útočisko - 3. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.Dohady, plán a akcia s komplikáciami. Čo viac k tomu dodať...
VvC
17.12.2012 (8:45) • VvC • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Ďakujem za všetko - 12. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Dobre, takže... táto kapitola je trochu iná, ako tie doteraz. Surovejšia a skutočnejšia, pretože práve takéto veci sa denne vo svete dejú. Možno je to hnusné, ale je to tak. Darien si pozrie DVD od Sebastiana a podotýkam, že to nie je nič pre slabé žalúdky.
12.12.2012 (14:30) • NeliQ • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!