Jestli mě miluješ, proč umírám? - Bonus č. 1
Nedoporučujeme číst do 15 let.Takže - na přání jedné ze čtenářek jsem se rozhodla dopsat k této povídce ještě pár bonusů. Tím hlavním je asi ten, ve kterém se Aro rozhodne začít s experimenty na lidských ženách.
Snad se tedy tato povídka bude líbit.
26.02.2017 (15:00) • Petronela (vybraný autor) • FanFiction jednodílné • komentováno 6×
Čas na nový život
Nedoporučujeme číst do 15 let.On je člověk, ona taky, ale nemohou být spolu. Přináším Vám první jednorázovou povídku. Dlouhou dobu jsem se odhodlávala registrovat a dnešní ráno mě napadla tato povídka. Tak je tady. Přeji vám pěkný den, XloverX.
06.02.2017 (21:15) • XloverX • FanFiction jednodílné • komentováno 2×
Skrytá touha - 32. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Opět kapitola z Bellina pohledu. Jak proběhne její přeměna v upírku? Zvládne to? Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.
05.10.2016 (16:30) • LadyS • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
Skrytá touha - 31. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Bella prošla posledním mysteriem a nechala se od Edwarda kousnout. Co bude následovat? Jak to celé dopadne? Tentokrát netradiční kapitola z pohledu Edwarda. Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.
28.09.2016 (15:00) • LadyS • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
Skrytá touha - 30. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Poslední páté mysterium Katabasis je tady. Přeji příjemné počtení. Vaše LadyS.
27.09.2016 (12:30) • LadyS • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
Skrytá touha - 29. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Poté, co vyšla všechna tajemství najevo, si Bella užívá společné chvíle s Edwardem. Podstoupí přípravu na poslední páté mysterium a také ji čeká velké překvapení. Přeji Vám příjemné počtení. Vaše LadyS.
P. S. Přikládám trailer na osvěžení paměti po dlóóóúhé pauze. :-)07.09.2016 (13:15) • LadyS • FanFiction na pokračování • komentováno 12×
Zakletá Popelka 66. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.„Co to má znamenat? Proč mi dáváš papíry k rozvodu? Co se stalo?“ zeptal jsem se nevěřícně a divil se, že jsem se jí zeptal klidně, protože uvnitř mě bylo zvíře, které chtělo ničit a řvát, ale na druhé straně tam bylo zraněné štěně.
28.07.2016 (8:00) • CatherineCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 3×
Odpusť, Alice Prolog a 1. Sarah
Nedoporučujeme číst do 18 let.Jasper Whitlock byl charismatický muž již za svého lidského života. Svůj dar, který mu umožňuje cítit a zároveň i ovlivňovat emoce druhých, měl v sobě skrytý už od dětství. Ale i přednost může být prokletím...
18+ a asi bych měla dodat, nelekněte se. Na romantiku taky časem dojde jen se budete muset obrnit trpělivostí.
16.05.2016 (21:00) • emam • FanFiction na pokračování • komentováno 10×
Jasperova dcera 32. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.Z kapsy jsem vytáhla celkem velkou krabici. Otevřela jsem ji a zamrzla. Alice, kde jsi tohle splašila? V krabici bylo několik pout pěti barev. Popadla jsem tři pouta s tygřím vzorem a krabici zase uklidila zpátky do kufru. Ještě jsem vyhrabala z té hromady prádla korzet s tangy, punčochami a byli k tomu i boty na podpatku. Alice, ty jsi génius.
15.03.2016 (14:15) • CatherineCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Jasperova dcera 31. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.„Jdu si zaplavat,“ řekla jsem jen a dost pochybovala o tom, že mě slyšel. Rozeběhla jsem se, protože mi bylo vedro a už jsem chtěla být ve vodě. Když jsem byla po kolena ve vodě, skočila jsem šipku do vln.
14.03.2016 (9:30) • CatherineCullen • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!