Za vše může Zabza a Pajam, díky jejich pohádce jsme se s misppulenkou daly dohromady a vzniklo z toho tohle.
A teď ještě chvilka poezie.
Jednou takhle k ránu chytili jsme vránu, misppul s anamor hrabavost chytly a už se z ní nevyvlekly. Mno co si budem povídat, silná demence je chytla a už jim neunikla a tak trenky vznikly a už se z nich nevyvlekly.
VELKÝ DÍK PATŘÍ NAŠEMU SLUNÍŠKU PAJUŠCE
07.04.2010 (14:00) • Anamor8 • FanFiction parodie • komentováno 1× • zobrazeno 5481×
Seděla jsem doma na posteli. Všichni odjeli na lov. Donutila jsem Edwarda, aby odjel, po dlouhé době. Přeci ho nebudu utiskovat, aby žil jen na srnkách. To by bylo týrání upíra. Jenže jsem nevěděla, co mě čeká, když ho pošlu pryč.
Nechal mi tu hlídání v podobě Emmetta. No nic horší ho mě potkat nemohlo. Proto jsem raději zůstala doma a jen koukala do blba. O něco se pokusím a ten maniak z toho udělá bůhví co.
Minule se mě pokoušel zabít elektrickým proudem! Prý jestli to vydržím, pche... Ještě teď mám živě v paměti to, jak mi stály vlasy, když jsem šáhla na ten drát. A oni mě tu s ním nechají samotnou! No, jak si to představují, to se mě snad chtějí zbavit? Je nebezpečné v jeho blízkosti dělat cokoliv i chodit. Je schopný mi tam dát šlupku od banánu a říct, že je to pokus, jestli ten trik funguje. A tam, kam bych měla dopadnout, mi strčit nůž nebo něco takového. By mě zajímalo, jak někdo takovej může existovat.
A divím se, že ho ještě žádný upír nezabil. Já bych to udělala po pár minutách, co jsem ho znala. Ale vymyslela jsem pro něj krutou pomstu. Chtěla jsem mu vysát všechny medvědy kolem, jenže jsem už po druhém nemohla. Tak jsem mu aspoň odnesla televizi hluboko do lesa a na Jeep mu namalovala růžové srdíčko. Jenže ten blb si musí vždy vymyslet něco dalšího.
Naposledy mě špehoval v koupelně a vyfotil si mě. Běhal s tou fotkou po domě a nadával Edwardovi do impotentů, že mě ještě nepřefik. A poté si tu fotku vyvěsil na nástěnku ve škole. Edward si ho na oplátku taky vyfotil, a pořád se mu smál, že ho má malýho. Ukázal tu fotku všem roztleskávačkám a připíchnul ji na nástěnku.
Nemohla jsem uvěřit, že s tím si Rose udržel. On se hájil, že i malý kašpárek dokáže velké divadlo. Edward se mu pořád posmíval a Emmett se zase posmíval jemu, že je panic. A tak se Edward rozhodl jednoho dne s tím skončit. Což byl skvělý den pro mě, těšila jsem se jako dítě na Vánoce. Ale ten debil to musel překazit zrovna ve chvíli, kdy chybělo pár centimetrů. A tak jsem stále panna a on panic.
Měla jsem sto chutí ho zakousnout, ale kdybych to udělala, moc bych si nepomohla, Emmett se mu pořád posmíval, že je impotentní. A přitom zvadnul díky němu a jeho křiku. Kdyby to pako opičí neřvalo, nebyla bych pořád panna, asi mu podpálím Jeep! A nebo ho nechám vykastrovat! To bude pomsta, ale on pak nechá Edwarda a to už se vůbec svého panenství nezbavím. Ale to by mi Rosalie nikdy neodpustila.
Někdy mě štve, že nemám dar jako Alice, abych věděla, co udělá. Ale ta nám to i tají a stejně jako zbytek rodiny se baví našimi šarvátkami. Jenomže Emmett není tak špatný. Poslední dobou mi hodně pomáhá ovládat můj dar, o kterém nikdo neví, jen on. Rose je na mě naštvaná, protože si myslí, že mám něco s Emmettem. To bych si ale dala, mít něco s opicí. Mě stačí můj panic, s tím musím taky něco udělat...
No, on taky je dost naštvaný, že s Emmettem občas máme tajnosti. A dává mi to sežrat. Copak já můžu za to, že když se drobátko naštvu, tak všechno podpálím? Hlavně když on je většinou ten důvod, kvůli kterému podpaluji. Někdy mi opravdu přijde, že myslí něčím jiným, než by měl. Ale on to asi nemá, a to, čím myslí, je malý.
Dneska se nám to málem povedlo, ale zase mě zradila schopnost. Měla jsem sto chutí podpálit Edwardovi trenýrky. Od toho pokusu, kdy nás Emmett vyrušil, se už o nic nepokusil a to mě štvalo. Tak jsem to chtěla vzít do své režie, ale i ta schopnost je proti, abych už nebyla panna. Vše se proti mě spiklo! Naštvala jsem se a vydala se vybít ten vztek do lesa.
Začala jsem medvědům podpalovat kožichy. Čekala jsem, kdy si toho všimne ten pošuk a bude mě pronásledovat, ale nic, a tak jsem si sedla na jeden uřezaný kmen a koukala se na ten zbytek, co se válel na zemi. Vzpomněla jsem si na to, jak se mi nepovedlo podpálit trenky Edwardovi a to mě vytočilo. Když najednou ten strom chytil! To si dělá prdel, a ty jeho trenky nemohly?! Nebo že by byly nehořlavý, azbest nehoří, nebo jo?
Panebože, já teď řeším Edwardovy trenýrky! No co, musím nějak vyřešit, proč nehoří, a jak je z něj dostat. Zvedla jsem ruku a naštvaně hodila kuličku ohně do stromu.
„Hoří! Hoří!" řval Emmett a začal utíkat kolem dokola. Připomínal mi indiány. Dokonce u toho i tak blbě po jedné noze poskakoval. „Bude táborák," vykřikoval dokola. „Dám si méďu. Upečenýho!“
Měla jsem sto chutí mu taky jednu kuličku střelit do zadku. To by teprve poskakoval, opičák jeden. By mu chytl celej zadek.
Shrnutí
misppule - anamor8
Autor: Anamor8 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction parodie
Diskuse pro článek Žhavé trenýrky - 1. kapitola:
Opravdu SÚÚÚPÉÉÉR
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!