Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction parodie » Jak naklonovat Edwarda Cullena

Twilight VA


Parodie na Stmívání. Po Edwardově odchodu Bella blázní a má bláznivé nápady.

Bella Swanová

Po jeho odchodu jsem se začala zabývat myšlenkou, jak získám Edwarda zpátky. Za čas mi došlo, že to nepůjde a přemýšlela jsem nad dalším řešením.
Stála jsem zrovna před zrcadlem a se šíleným výrazem sledovala vyzáblou dívku před sebou. V další chvíli vběhl do pokoje Charlie v růžových bikinách a s blaženým výrazem ve tváři. Poslední dobou se mě neustále snaží nějak rozveselit a přivést mě zpět do normálu, jenže já spíš měla pocit, že se zbláznil. Poté odešel a já znovu začala zírat na sebe samu.

,,No tak, Bello, něco tě přece musí napadnout!‘‘ vyjela jsem na sebe. Ta bytost přede mnou na mě nevěřícně zazírala, ale odpověděla mi.
,,Můžeš ho zkusit vystopovat. Kup si psa a on ti ho určitě najde,‘‘ to mi přišlo jako holý nesmysl a tak sem dumala dál, ,,Naklonuju ho!‘‘
Znělo mi to jako to nejlepší řešení. Naklonuju si Edwarda Cullena! Radostí jsem poskočila a vykročila dopředu, přičemž jsem narazila do zrcadla před sebou a s nově získanou modřinou spadla na zem. Otřeseně jsem se zvedla a sedla si ke stolu. Vytáhla si papír, tužku a začala přemýšlet nad tím, jak svůj šílený plán uskutečním. Postupně jsem si začala zapisovat možnosti a přitom si zpívala rakouskou hymnu, kterou jsem v životě neslyšela.

Možnost č.1: Přinutit někoho, aby zašel na plastiku a podle fotek ho nechat předělat na Eda.
Možnost č.2: Sehnat si jeho DNA a podle ní si nechat vypěstovat nového. Nevím ani zda je to možné, nejspíš se moc dívám na sci-fi.
Možnost č.3: Jsem hned zavrhla, protože nejsem úchyl!

Další možnosti mě v tu chvíli nenapadaly, ale to určitě brzy přijde.
Pro nedostatek nápadů jsem se začala zabývat prvním řešením. Nenápadně jsem si vyhlížela vhodné oběti svého pokusu. Za nějaký čas jsem ho objevila, při představě jeho jako Edwarda mi stekla po bradě slina. On to uviděl a vrhl na mě znechucený pohled, já si myslela, že mě svádí a že mám tedy šanci. Přišla jsem k němu a narovinu se ho zeptala. Víte co mi řekl? Že jsem blázen a mám se jít léčit! Takový nezdvořák.

Možnost č.4: Zajít na kriminálku a zeptat se pana Caina na zaručené a odzkoušené metody klonování. Začala jsem si plánovat cestu do Miami, která se nakonec nevydařila, protože mi Charlie řekl, že je to jen hraný seriál a ne skutečnost. No, nevěřím mu, ale je to jeho věc. Nejspíš mu závidí lepší plat a pracovní podmínky.
Začínala jsem se děsit, že nejsou žádné další možnosti a začala jsem procházet po Forks a ptala se lidí na jejich nápady. Většina mě vyhodila a poslala k psychiatrovi, další mi pomáhali promýšlet můj plán.
Možnost č.5: Existuje jen v mé fantazii a to ta, že měl Edward dvojče a neví o něm! Z něho bych buď mohla získat DNA na vytvoření klonu a nebo, by byl stejný jako Eda a já se do něj zamilovala.

Přešla jsem k možnosti č. 2 a po projití jeho domu nenašla nic kromě pár chlupů, které byly nějakého zvířete. I ta možnost selhala.
Možnost č.6: Stále doufám, že existuje i možnost č.7.


Od té doby jsem neustále přemýšlela nad možnostmi, ale nepřestávala si věřit. Já na to přijdu!





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak naklonovat Edwarda Cullena:

 1
21.07.2014 [6:32]

venaCullenNic moc Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!