Aristokratka - Prolog
Nová povídka, kterou rozjíždím. :)
Co se stane, když se náhle objeví klan, který se staví na úroveň Volturiovým a svět je náhle na pokraji války?
Naše hlavní hrdinka je pro svou hezkou tvář a svou modrou krev často podceňovaná. Ale brzy všem ukáže, jak se zmýlili.
Ponořte se při čtení do světa skutečné dvorní politiky, pletich a manipulace. Sledujte se mnou, jak se tato kráska nesmazatelně vrývá do srdcí mužů a obrací dosavadní řád naruby.
22.04.2020 (12:00) • slecnaVolturiova • FanFiction na pokračování • komentováno 5×
Věrná rudé 3. kapitola
Bože můj, už tak dlouho to je, co jsem naposledy něco publikovala. Alespoň něco dobrého z toho viru vzešlo.
Vracím se k povídce Věrná rudé. Pročítala jsem si kapitoly, co už jsem vydala a dnes bych napsala pár věcí jinak, ale nechci nad touhle povídkou lámat hůl, protože na její námět jsem pořád docela pyšná, tak snad se mi to povede i hezky zpracovat.
Dnes se nám trochu blíže představí Carmen a Miranda spolu s jejím darem. V příštích kapitolách se můžete těšit, že je poznáte ještě víc. :)
18.04.2020 (10:00) • slecnaVolturiova • FanFiction na pokračování • komentováno 2×
Nikdy více! 6. kapitola
Po dlouhé době opět další kapitola této povídky.
Bella! Všichni ji známe, ale co když Edward není takový, jak jsme si všichni mysleli? Jak bude reagovat Bella na to, že není hlavním důvodem jeho bytí? Co rodina?
18.03.2020 (10:00) • ZdeLla • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
DokončenoHouslistka prolog + 1
Ahojky holky, děvčata a ženy, tak tedy vracím zpátky Houslistku. Snad si na ni ještě některá z Vás vzpomene. :) Pokud někdo Houslistku nečetl, doporučuji si tedy prvně přečíst jednorázovku Farewell, která Vám celou situaci osvětlí.
V neposlední řadě... Text jsem bohužel nedokázala opravit nebo přepsat, takže je v původní (prvotina) podobě. Tak se na mě za to nezlobte. Kapitolky budu přidávat jak to jen půjde. :)
15.02.2020 (10:00) • Kikketka • FanFiction na pokračování • komentováno 7×
Třetí do páru 2. část
Vítejte u příběhu tří nadpřirozených přátel, které po letech opět svede dohromady jistá událost. Dojde zde k několika odhalením, ale jinak je to spíše taková oddechovka. Snad vás bude bavit a těším se na vaše reakce, děkuji. Chloe.xoxoxo
02.01.2020 (10:00) • chloe • FanFiction na pokračování • komentováno 1×
Sesterská pouta 43. kapitola
Začínala jsem si uvědomovat, jak moc už toho mám dost. Bella je evidentně na prášky a chce zdrhnout, jako nějaký srab. Jacob sice nezdrhá, ale bavit se o tom nechce. Edward si za mnou chodí pro rady, jako bychom se snad nějak znali, nebo co a chce po mně návod, jak na Rachell. A poslední zmiňovaná je všechno dohromady. No, z toho by se vážně jeden zcvoknul. To mám všechen ten jejich bordel napravovat já, nebo co?
21.12.2019 (11:00) • chloe, mokasina • FanFiction na pokračování • komentováno 0×
Ztracené srdce - 1. kapitola
Edward odešel...Bella se snažít jít dál a k tomu má v patách Victoriu. Avšak život se jí ve vteřině změní po nehodě, která ji potkala. Hlava zapomněla něco, co srdce zapomenout nemůže...
07.10.2019 (12:00) • MilagrosEdwards • FanFiction na pokračování • komentováno 4×
Být vlkodlakem 1. kapitola
Alethea si prožila v dětství jednu tragédii za druhou. Zemřeli její nejbližší. Začala nový život u pěstounů, kteří se jí stali druhými rodiči a žije spokojený život. Ten se má ale brzy převrátit vzhůru nohama.
12.09.2019 (12:00) • Elumenatha • FanFiction na pokračování • komentováno 10×
Sama doma - 1. kapitola
Bella je obyčejná studentka střední školy ve Forks, má však jedno tajemství - žije sama. Sama v garáži opuštěného domu uprostřed lesa, kde nejspíš nikdo desítky let nebydlel a ani bydlet nebude. Jenže co Cullenovic rodina, která se vrací do městečka začít další kapitolu jejich věčnosti?
02.09.2019 (12:00) • matylda • FanFiction na pokračování • komentováno 8×
Co kdyby - 1. díl
Co kdyby… Dvě slova, která jsou pro člověka tak známá a vždy tak tajemná. Co kdyby se stalo tohle anebo ono. Co kdybych neodjela od mojí maminky a zůstala s ní a Philem. Co kdybych byla na jiné škole a Edwarda nepoznala. Co kdyby…
09.08.2019 (20:00) • BellinaTom • FanFiction na pokračování • komentováno 6×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!