Chcete vědět na čem teď při natáčení New Moonu ujíždí Robert?
09.04.2009 (22:22) • RosalieHale • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 3239×
Se všemi dlouhými pracovními dny na "New Moon" Není divu, že Robert Pattinson hledal místo k odpočinku po práci. Podle zprávy "Stmívaře" zaujala místní Vancouverská restaurace s názvem Glowball a Satay Bar.
A restaurační zdroj řekl tisku, "Robert Pattinson a Kristen Stewart nás navštívili asi čtyřikrát a Robert opravdu miluje naše Global koktejli. Je to směs Martini, Vodky, Alizé a ovocných šťáv. Měl jich několik, když tu v poslední době byl a odcházel ve velice dobré náladě. Roberta také těší naše speciální miska špagety, které děláme s hovězími masovými koulemi." V závěru dodal: "Všichni, herci kteří nás navštívili byli velmi přátelští, ale jsme zvyklí na herci "popstar" ,protože se ted točí hodně filmů ve Vancouveru. Robert se jevil jako velmi klidný typ muže a to navzdory skutečnosti, že je na dobré cestě, aby se stala obrovskou hvězdou, byl velmi zdvořilý a dobře se choval. "
Autor: RosalieHale, v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Robert = Koktejlový znalec:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!