Představitelka Iriny.
27.05.2015 (16:44) • 4dd4 • Herci • komentováno 0× • zobrazeno 1366×
Celé jméno: Margaret Grace Denig
Datum narození: 21. září 1983
Místo narození: Columbus, Ohio, USA
Maggie vyrůstala v Ohiou se sourozenci Ianem a Marissou, byla prostředním dítětem, a rodiči Valinn a Rickem Denigovými, kteří provozovali rodinný podnik se šperky. Maggie návštěvovala Worthington Christian Schools a krátce také Thomas Worthington High School, kde začala s hraním.
Když jí bylo šestnáct, její rodiče se rozvedli a její matka se pokusila o nový začátek v Los Angeles, Maggie vzala sebou, zatím co její sourozenci zůstali s otcem.
Její herecké začátky nebyly nejšťastnější. Castingy a kamerové zkoušky obcházela bez úspěchu, proto z nouze přijala role v nevýrazných filmech jako Creature unknown nebo Vražda v Greenwich. Svou první velkou roli dostala až v roce 2004 v seriálovém hitu Ztraceni, kde si zahrála Shannon. Během natáčení poznala herce Iana Somerhaldera, který si v seriálu zahrál jejího bratra Boona. S Ianem spolu už od začátku natáčení žijí. Maggie si na Hawaii pořídila kočku Roo.
Ztraceni ji proslavili a následovalo několik filmových rolí, ale nebyly oceněny ani kritikou, ani divácky. Rovněž si zahrála v celé řadě seriálů. V roce 2011 se objevila ve filmové adaptaci Rozbřesku, kde ztvárnila Irinu z Denali, tuto roli si zopakovala i v druhém díle.
Autor: 4dd4 (Shrnutí povídek), v rubrice: Herci
Diskuse pro článek Maggie Grace:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!