Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Vzpomínám

Official poster - Cullens and Bella


Bella vzpomíná na svůj život. Povídka je depresivní, ale napadlo mě, že by to i tak mohlo skončit. Je to můj první pokus napsat něco s Twilight tematikou a proto je krátká.

V malém domku u psacího stolu seděla stará paní, které, dříve krásné hnědé vlasy, nyní spadaly v šedivých loknách ne ramena, ona vzpomínala na svůj život. Na promarněné chvíle a šťastné okamžiky se svými blízkými. Na tváři se jí usadil úsměv, když si vzpomněla na přátele, rodinu. Ona neví, že je na světě stále někdo, kdo na ni myslí, kdo taky vzpomíná.

Narodila se jako Isabella Swanová, ale říkali jí Bella. Když jí bylo sedmnáct přestěhovala se ke svému otci do malého městečka jménem Forks. Seznámila se s novými lidmi a tak nějak doufala, že si najde přátele. Našla však i něco víc, lásku. On byl dokonalý, ona jen obyčejná dívka a přesto se do sebe zamilovali, teda ona do něj. Pro něj to byla jen hra, jak ji sám později řekl. Zezačátku se jí vyhýbal a ona nechápala proč, stranil se jí, jenže to nedokázal a pomalu se sbližovali. Zamilovali se do sebe a začali žít jeden pro druhého. Bella znala jeho tajemství, byl to upír. Edward Cullen, jméno na které nikdy nezapomene. Její život dostal smysl, byla šťastná. Přátelila se s jeho ,,sestrou‘‘ Alice, byla to bláznivá dívka a ráda na ni vzpomínala i v pozdější době a doufala, že nebyla jen součást podlé hry.užívala si každou chvíli s Edwardem a těšila se na budoucnost s ním. Chtěla se stát upírkou, aby s ním mohla být na věky. V den jejích osmnáctých narozenin se vše změnilo. Napadl jí jeho bratr, Jasper. Toho dne se Edward změnil, i když se snažila zjistit co se děje, neřekl jí to. Brzy se to dozvěděla, odvedl jí do lesa a tam jí vše řekl, že ji nemiloval, celou tu dobu jí lhal a on i s rodinou odjíždí. Bella se zhroutila a zůstala v lese i dlouho poté, co zmizel.

Při vzpomínce na osudný den jí stekla slza, kterou brzy následovaly další. Nestírala je, už si zvykla plakat a nesnažit se to skrýt.

Odjel i se svou rodinou, nikdy se nevrátil. Seznámila se s Jacobem, který ji pomohl dostat se z nejhoršího, ale stále v ní ta bolest zůstávala a ona nakonec zavrhla i jeho. Netušila, jak je pro ni důležitý. On ji nebral jen jako kamarádku a to ona nechtěla, Jake odešel a více se nevracel. Tou dobou začal její život znovu upadat, dá se říct do zapomnění. Přestala žít, začala přežívat a jen doufala, že se Edward vrátí a poprosí ji o odpuštění. Po oslavě 50. narozenin přestala doufat.

Tato stará žena zítra oslaví své 87. narozeniny, ale oslaví je sama. Její rodina, i všichni přátelé jsou mrtví.

Daleko od ní, v nejmenovaném státě sledoval mladý muž západ Slunce a stejně jako ta žena vzpomínala na něj, on vzpomínal na ni. Nikdy ji nepřestal milovat, jen doufal, že měla šťastný život a spoustu dětí. Nevěděl jestli je naživu nebo není. Každý den se toužil vrátit, každý den bez ní byl pro něj jako věčnost. Věděl, že ji nikdy neuvidí. Stále před sebou viděl její tvář, úsměv, dokázal si přesně vybavit její rysy. Chtěl plakat, ale nemohl, dusil se tím. Stala se z něj jen chodící prázdná schránka bez života, která měla po zbytek věčnosti trpět. Chtěl se nechat zabít, bohužel to nakonec nedokázal.

A tak Isabella v následujících letech zemřela a Edward dál doufal, že žila šťastně. Možná kdyby věděl jak to bylo doopravdy, rozmyslel by si to. Ve skutečnosti zemřela už před mnoha lety, v okamžiku, kdy ji opustil.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vzpomínám:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!