Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Utrpení 2/2 Edward

Šaty


Utrpení 2/2 EdwardJak se cítí Edward když opustil Bellu? Rosaliin telefonát Edwardovi o Bellině smrti! Volturiovi! A Edward hledající smrt pro svou lásku! Užijte si čtení! Za komentíky, smajlíky a kritiku - budu jen ráda! Vaše albatrosR!

Psala Jsem to u téhle písničky. Dodala mi inspiraci, tak si ji k tomu kdyžtak pusťe. :)

Utrpení  2/2

Edward


Seděl jsem tam snad věčnost. Nevěděl co je za den ani kde sem. Moje mysl byla neovladatelná. Nechápal jsem, jak jsem ji mohl opustit. Je to pro její dobro namlouval jsem si tiše.

Každou noc jsem se zabalil do klubíčka a truchlil po ní. Moje srdce by snad i naskočilo jen ji spatřit na malý okamžik. Stačilo by pár vteřin, ale to nemůžu, protože bych neodešel a trápil ji ještě víc,něž doteď. Mohl jsem ji zabít. To bych nepřežil. Ano, je to takhle lepší. Aspoň se teď netrápí a nemusí se každý den bát o svůj život. Naše rodina je pro ni moc nebezpečná. Vůbec celý můj svět. Ona je tak křehká. Je jako sklo v papírové krabici. Když do něj někdo vrazí, snadno se rozpadne a poskládat ho do toho stejného tvaru, jako předtím není možné. Pálilo mě v krku. Už dva měsíce jsem nic nepil jen občasnou krysu, která se kolem mě v noci proplížila.

Ztuhlá krev v mých žilách byla ještě studenější než obvykle. Celé moje tělo se třáslo pod tíhou viny, smutku a žalu.

V přesvědčení že jednám dobře, vycházím z mého příbytku na střeše místního paneláku. Kolem mě prochází pokojská. Takový hlad jsem ještě nikdy nezažil. Nesnáším, když musím zabíjet nevinné lidi, ale potřebuju to. Sáhl jsem si po ní a rychlým pohybem zlomil vaz, aby necítila bolest mých zubů v jejím hrdle. Proudící krev mým tělem. Nenaplňovala mě tak, jak měla. Tělo bylo pořád stejné. Vůbec se nehýbalo. Jen tělo té ženy se vzpínalo z posledních záškubů. Dopil jsem a potom vylezl na střechu a hodil ji dolů.

Nikdo nebude vědět, co se jí stalo. Vaz si mohla strhnout i tak. Ale bude nejlepší, když tady nebudu dál pobývat. Moje mysl se nad tím vším zamyslela a já si řekl, že tady zůstanu. Můj nesmrtelný život je stejně den ode dne horší. Nepotřebuju žít. Vždyť ani nežiju. Moje existence je nenormální. Neměl bych vůbec existovat.

Pode mnou se rozezněl strašlivý křik. Asi už našli tu ženu, co jsem právě zabil. Další lidé se přidávali, až z toho vznikl strašný zmatek, všude kolem mě prolítávalo červené a modré světlo záchranářů a ochranky.

Posadil jsem se na okraj střechy a pozoroval všechno shora. Zvažoval jsem, že skočím dolů, ale stejně bych se nezabil. Jediný kdo by mě dokázal zabít je jiný upír, anebo Volturiovi, ale ty se nebudou obtěžovat bezdůvodně. Navíc když mám schopnost, která by se jim úžasně hodila.

V kapse mi začal brnět mobil. Vytáhl jsem ho a na obrazovce se objevilo jméno Rosalie. Nezajímalo mě, co chce a tak jsem mobil vrátil zpátky, odkud jsem ho vzal. Asi po půl hodině neustálého prozvánění mě to už štvalo a tak jsem ho vzal.

„Co potřebuješ, Rosalie? Nemohla bys mi dát alespoň na chvíli pokoj. Já s tebou mluvit nechci,“ chystal jsem se zmáčknout tlačítko na ukončení hovoru.

„Edwarde! Jde o Bellu!“ zaslechl jsem z dálky Rosalii křičící do sluchátka. Bez přemýšlení jsem mobil přitiskl k uchu.

„Co je s ní?“ s předstíraným nezájmem jsem na ni vyštěkl.

„No… Víš. Já nevím, jak ti to říct,“ ustupovala od rozhovoru.

„Nevím, kdo z nás tady komu volal. Takže mi to řekni, anebo ti to položím,“ odtáhl jsem znovu mobil o ucha a vyčkával. Ze sluchátka se ozývalo jenom dýchání a tiché mrmlání.

„Fajn. Ahoj Rosalie, odteď ti hovory neberu!“

„Edwarde! Bella je mrtvá!“ vylítlo ze sluchátka a já jsem strnul.

„Cože je s Bellou?“ opakovaně jsem se ptal, protože mi to mozek jaksi nepochytil.

„Alice mi říkala, ať to neříkám, ale mě přišlo, že bys to měl vědět přece jenom je to tvoje přítelkyně. Ona skočila z útesu. Spáchala sebevraždu. Alice jela do Forks, aby pomohla Charliemu s pohřbem a ještě s něčím kdyby potřeboval. Já nevím třeba se vybrečet,“ ukončila a bylo slyšet, že čeká na mojí reakci.

Položil jsem to. Tohle jsem vážně nečekal. Myslel jsem, že je Bella šťastná. Ach ne.

Vytočil jsem číslo Bellina domu a čekal, kdo to vezme. Na druhé straně sluchátka se ozval nějaký klučící hlas.

„Dobrý den, je tam Charlie?“ ptal jsem se naléhavě.

„Ne není. Je na pohřbu,“ odpověděl.

Zavěsil jsem stejně tak, jako jsem to udělal Rosalii předtím.

Můj život bez ní? Ne to nemůže být pravda. Sebral jsem svoje věci a vydal se z baráku. Kolem mě procházelo hodně lidí, kteří se ještě pořád přicházeli dívat na tu mrtvou ženskou. Myslím, že teď už mám pro Volturiovi dostatečný důvod, aby mě zabili a jestli ne. Já už si nějakou cestu najdu.

Nastartoval jsem svoje Volvo a vydal se na letiště. Měl jsem štěstí, že nikde nebyly zácpy a já se za půl hodinu dostal na letiště. Nejbližší letadlo letělo za hodinu. Běžel jsem se odbavit a ani ne za 45 minut letadlo vzlétalo. Cestou jsem přemýšlel o tom, co řeknu Arovi, jaký důvod mu udám, aby mě zabil. Nakonec jsem se rozhodl říct mu pravdu o Belle.

***

„Podívejme, koho tady máme. Náš mladý příteli co potřebuješ?“ ptal se mě sladce Aro. A podal mi ruku. Chvilku se zastavil a potom mě pustil. Myslím, že teď už nebude nutné mu cokoli vysvětlovat, stejně už to ví. Odstoupil jsem od něj.

„Bella je tvoje přítelkyně. A ona je člověk?“ udiveně se mě ptal. V myšlenkách se mu honily představy o tom, jak s ní můžu vydržet. Samozřejmě věděl, že s tím má určité problémy, ale to jak ji miluju, ještě nikdy předtím nezažil.

„Ano, Je člověk. Ona se zabila. A já cítím, že můj život bez ní nemůže existovat, proto Vás chci požádat o laskavost,“ opatrně jsem mu podal nové informace.

„Tvoje myšlenky mi prozradily všechno, co potřebuju vědět. Jestli chceš opravdu zemřít pro člověka?“ opakovaně překvapeným hlasem se dožadoval odpovědi.

„To chci. Prosím udělejte to. Já bez ní žít nemůžu,“ srdceryvně jsem ho prosil o smrt.

„Rozmyslíme si to, Edwarde, ale mrhat tvým životem pro nic za nic a ještě když máš takový užitečný dar. No budiž. Uvidíme, jak se rozhodneme a potom pro tebe necháme poslat. Zatím se posaď v recepci."

Alec mě odvedl do recepce, kde seděla blondýnka za pultem. Cítil jsem lidskou krev, byla určitě člověk. Nechápavě jsem se podíval na Aleca.

Chce být jednou z nás a taky bude. Jen Jane je pořád trochu proti. Uvidíme co s ní,“ odpověděl mi v myšlenkách.

Jen jsem kývnul hlavou na znamení souhlasu.

Zanedlouho mě Alec přišel říct, že už se rada rozhodla. Vstal jsem připraven na cokoli. Konečně jsme došli do té místnosti a já vstanul před Arem, Marcusem a Caiem.

„Došli jsme k verdiktu,“ ozvalo se z křesla, kde seděl Aro. „Je škoda tvého talentu. Nezabijeme tě, ale jestli chceš, můžeš se přidat k nám. Jsi tady od srdce vítán,“ dořekl a čekal na mou odpověď.

„Děkuji, ale nechci,“ otočil jsem se a odcházel.

Za mnou se ještě ozvalo falešné: „Rádi jsme tě viděli, Edwarde.“

 


 

Shrnutí: albatrosR

Utrpení 1/2 Bella

Budu ráda za komentíky!

Děkuju!:)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Utrpení 2/2 Edward:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!