Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Nečekaná svatba - Stmívání

Eleazar a Carmen


Nečekaná svatba - StmíváníTřetí kolo "soutěže" Co by se stalo, kdyby... zahajujeme svatbou ve Stmívání. Autorkou je eunta.

Po Jamesově útoku v baletním studiu jsem se dostávala dokupy docela pomalu. Ještě, že jsem měla vedla sebe Edwarda. Bylo to moje zlatíčko. Nakonec mě přemluvil a navštívili jsme i maturitní ples. Dokonce jsem i tančila, i když jsem si vždy myslela, že to není možné. Edward byl skvělý tanečník a skvělý partner.

S ním bylo vše jednoduché a šlo to samo od sebe. Ve škole nám zbýval poslední měsíc a bylo to docela nabyté.

Když mě Edward odvezl domů po škole, byla jsem hrozně unavená. Šla jsem si sednout do kuchyně a všimla si, že Charlie byl již zřejmě doma. Pošta už byla na stole. Rychle jsem probrala hromadu obálek, protože jsem tam nic nečekala, ale ta poslední mě opravdu překvapila. Byla určená pro mě a nejzvláštnější na tom bylo, že pošta byla ta zdejší, Forkská.

Okamžitě jsem obálku otevřela a doslova mi spadla čelist. Nemohla jsem tomu uvěřit. Zlatým tučným a honosným písmem tam bylo napsáno Mike Newton a Jessica Stanleyová.

Zírala jsem na to svatební oznámení asi dobrou hodinu. Potom jsem se okamžitě zvedla, oznámení vzala do kabátu, nasedla do auta a jela.

Zaparkovala jsem před Edwardovým domem a ten okamžitě vyběhl ven. V očích strach.

,,Už jsi tohle viděl?“ zeptala jsem se a on si oddychnul. Bylo na něm vidět, že jsem ho asi strašně vystrašila.

,,Promiň, omlouvám se, ale hrozně mě to rozhodilo, podívej se na to.“ Omluvila jsem se mu a podávala to svatební oznámení. Byli jsme už v domě a Edward mi předtím sundal kabát.

,,Jak jsi sem trefila tak snadno, většinou se ztratíš?“ zeptal se a neprominul si usmátí.

,,Ani nevím.“ Řekla jsem do prázdna a Edward si konečně vzal to oznámení.

,,To je krásné.“ Konstatoval lehce a usmál se.

,,Podívej tady je pozvánka pro dva lidi.“ Dodal.

,,Krásné??????…..Edwarde, vždyť je jim teprve 17 a oba studují, co je na tom hezkého?“ oponovala jsem mu, protože to bylo naprosto nelogické a obzvláště tady, v té malé vesničce, kde všichni všechny znají. Proč to dělají? Z jakého důvodu?

Právě vstoupila do domu Alice spolu s nasmátým Jasperem.

,,Protože je Jessica těhotná, Bello.“ Jednoduše oznámila a já si opravdu už musela sednout na pohovku. Tohle jsem špatně rozdýchávala.

,,Jsi v pořádku?“ zeptal se mě Edward a utíral mi pot z čela.

,,Ne.“ Řekla jsem rozhodně, protože po tomto nemůže být člověk v pohodě.

Edward se začal opravdu smát, protože na mě musel být opravdu dobrý pohled. Alice se smála také a Jasper se jen nechápavě díval, protože zřejmě ještě nevěděl o co se jedná.

,,Alice, tys to věděla, že ano?“ zeptala jsem se, protože ona to určitě musela vědět.

,,Jistě.“ Řekla lehce a mrkla po Edwardovi.

,,A tys to věděl samozřejmě také. Proč jste mi to neřekli?“ zeptala jsem se rozčíleně a na oba hleděla.

,,Mělo to být překvapení.“ Řekl jednoduše Edward.

,,Už mám pro tebe nachystané šaty Bello na svatbu a pro Edwarda moc hezké sako.“

 

***

 

Uteklo to jako voda a Alice mě chystala na Jessičinu svatbu. Lehce mě nalíčila a Edward už byl také nachystaný.

Svatba se konala v místním kostele a abych pravdu řekla, od té doby jsem Jessicu neviděla, ani Mika.

Edward mi galantně otevřel dveře a mohli jsme vyjet. Před kostelem se shromažďovalo hrozně moc lidí. Vlastně celé Forks. Edward mi nabídl rámě a vstoupili jsme do davu. Bylo tu spoustu známých tváří. Poznala jsem rodiče Mike i Jessiky. Postupně jsme vcházeli do kostela. Edward se usmíval a lehce se ke mně naklonil.

,,Upír v kostele, jak komické.“ Prohodil šeptem a musela jsem se také usmát. Působilo to velice zajímavým dojmem.

Posadili jsme se do zadnějších lavic, postupně hlahol všech lidí ustával. Spatřila jsem vepředu Mike. Byl hrozně bledý, ale určitě mu to slušelo. Edward mě chytil za ruku a dělal uklidňující kroužky.

Zazněly fanfáry a klasický svatební pochod, bylo to jako z pohádky, otevřely se obrovské vstupní dveře. Každá hlava v kostele se otočila tím směrem. Na prahu stála překrásná Jessica spolu se svým otcem. Přímo zářila. Bylo na ní vidět, že opravdu dosáhla všeho, co si přála, i když podle mě, to bylo opravdu velmi brzo.

Jessica pomalu vstupovala se svým otcem do kostela. Za ní se třepotala nádherná bílá vlečka. Přesně takhle bych si představovala svou svatbu, ale …..

Podívala jsem se na Edwarda, ale jeho výraz byl nerozluštitelný. Neprostupný. Upřeně hleděl směrem dopředu, když si všimnul, že ho pozoruji otočil se na mě a nevinně se usmál. Zatřepala jsem hlavou, abych tyto myšlenky zablokovala a sledovala dál svatbu své kamarádky.

I když kostel nemám moc ráda, tohle bylo nádherné. Pan Stanley přivedl Jessicu až k oltáři a podal její ruku Mikeovi. Potom se otočili oba směrem k oltáři a farář začal svůj proslov. Řekli si své sliby a na závěr si vyměnili prstýnky a políbili se.

 

Od té chvíle se razantně změnili moje názory na svatbu jako takovou. Už jsem nebyla předpojatá. Viděla jsem, že moje kamarádka byla opravdu šťastná a Mike ji bude milovat a chránit ji. Ji a jejich nenarozené dítě.

A věděla jsem, kdyby se Edward jednou odhodlal a požádal mě o ruku, neváhala bych a všichni by věděli, že se bereme z čisté lásky, kterou k sobě cítíme . . . . . . cítíme navěky……



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekaná svatba - Stmívání:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!