Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milujem ťa, ale nezaslúžim si ťa

Edward


Milujem ťa, ale nezaslúžim si ťaKrátka jednorázovka o Edwardovi, ktorý podvádza Bellu a chce sa s ňou rozísť, ale niečo sa stane. Dúfam, že sa vám to bude aspoň trošku páčiť.

 

„Edward, takto to už nejde ďalej. Nemôžeme sa takto stále stretávať,“ šepkala mi do ucha, no ja som jej ďalej bozkával tvár. Nedokázal som od nej odtrhnúť pery, bola úžasná. No medzi nami išlo len o jedno - o sex.

„Prečo?“ spýtal som sa jej, no podľa myšlienok som už vedel.

„Nechcem Belle ubližovať,“ šepkala zadýchane.

„Ale Tanya, veď vieš veľmi dobre, že jej neubližujeme, veď o tom nevie.“ Znova som sa vrhol na jej krvavočervené pery. Rukami som jej blúdil po nahom tele, nemohol som sa jej nabažiť. Dokázal by som sa s ňou milovať aj týždeň v kuse. Jej dokonalé telo mi dokázalo priniesť toľko uspokojenia.

Od Belly som toto vyžadovať nemohol. Milujem som ju, ale je len človek, no premieňať ju nebudem. Nechcem, aby žila vo svete upírov, či bola jeho súčasťou.

Stačilo mi raz, keď sme sa spolu milovali, a ja som jej ublížil. Jej telo ešte po týždni zdobili modriny, ktoré mi lámali srdce. Nezniesol som to. No moje túžby, ktoré sú v našom svete ešte silnejšie, ma zradili. Stačila jedna návšteva upírov v Denali, po ktorej som skončil s Tanyou v posteli. Už to nejde zastaviť. Potrebujem jej telo. Potrebujem ukojiť svoje túžby, ktoré sa tých sto neuveriteľne dlhých rokov nazbierali v upírovi, ktorý je vo mne, ktorý je silnejší ako moje lepšie ja.

„Edward, už stačí. Nemôžeme tu byť dlho. Povedal si Belle, že ideš na lov len na dva dni, ale už sú to tri,“ dohovárala mi, no ja som sledoval len jej pery, ako sa hýbali. Znova som sa na ne prisal, vnikol som jej jazykom do úst a hlasno zastonal.

Jej telo sa podo mnou prudko prehýbalo. Jej úžasne krivky sa dotýkali môjho mramorového tela a spôsobovali mi ďalšie a ďalšie vzrušenie. Neustále som mal na ňu chuť.

„Edward, už naozaj stačí,“ povedala Tanya rázne, zaprela sa mi do hrude a vyliezla spod môjho tela. No teraz stála oproti postele len v Evinom rúchu. Takmer som slintal pri pohľade na tú nahú krásu. Keď si všimla môj pohľad, rýchlo sa obliekla a čakala, až vstanem. No ja som pomaly kĺzal po jej odhalených nohách, tie šaty toho veľmi nezakrývali.

„Edward, ak okamžite nevstaneš, tak...“ V sekunde som bol na nohách a obliekol sa.

Tanya sa zachichotala, zamračil som sa na ňu. No ona ku mne podišla nebezpečne blízko.

„Nemrač sa, miláčik. Nejde ti to,“ šepla mi do tváre, jej sladký dych ma omámil. Takmer sa mi roztriasli kolená. Pripadal som si pri nej ako malý chlapček, ktorú ju musí poslúchať.

Jej zvodné pery sa ku mne približovali. Zubami prešla po mojich a do spodnej pery sa mi zahryzla. Preboha, toto neprežijem. Rukami som pevne zvieral jej pás a ona sa mi hrala s vlasmi. Jazykom mi oblizla pery a lačne sa mi na ne prisala. Moje nohavice boli hneď tesné.

„Myslím, že už ti stačilo, Edí,“ šepla mi zvodne do ucha a skúsla mi ušný lalôčik.

„Kedy sa uvidíme?“ spýtal som sa jej vo dverách.

„Zavolám ti.“ Pôvabne sa usmiala a letela preč. S povzdychom som sa pobral domov. Vedel som, že ma bude Bella netrepezlivo čakať. Určite bude mať o mňa strach.

Mal by som byť zo seba zhnusený, že ju podvádzam, ale nejde to. Na tomto je krásne vidieť, že nemám dušu, že som len kus kameňa. Ostávala mi len jediná možnosť, musím sa s ňou rozísť. Bella je krehké, jemné dievča a ja jej robím to najhoršie, čo môžem tomuto ľudskému anjelovi urobiť. Bude najlepšie, ak sa s ňou rozídem. Nájde si niekoho, kto ju bude ľúbiť viac ako ja, dá jej všetko, čo jej uvidí na očiach, kto jej bude verný.

Vtom mi zazvonil mobil. „Prosím?“ ozval som sa.

„Ani to neskúšaj! Vieš si predstaviť, ako jej ublížiš?!“ škriekala po mne Alice, no ja svoje rozhodnutie nezmením.

„Alice, nemiešaj sa do toho. Myslíš, že ak by som jej povedal, že ju podvádzam, tak by som jej neublížil?“ kričal som tentoraz ja na ňu.

„Fajn, urob si, čo chceš, ale uvidíš, že budeš ľutovať.“ A zložila.

Už som bol takmer pri Bellinom dome. Okno mala otvorené, čakala ma. Poobzeral som sa, či niekoho neuvidím a skočil do okna. Bella sedela na posteli a čítala si knihu. Nemohol som si nevšimnúť ten smutný výraz, ktorý mala na tvári.

Bella bola krásna, no jej ľudská krása bola s Tanyou neporovnateľná. Hodila by sa skôr k nejakému normálnemu chlapcovi. Ale určite nie Mikeovi Newtonovi, za tie myšlienky by som mu najradšej utrhol hlavu.

Záleží mi na Belle, a preto to musím urobiť.

„Bella,“ šepol som do ticha. Tvár jej okamžite vyletela ku mne a srdce sa jej prudko rozbúchalo. Vyzerala nejako zvláštne, akoby sa ma zľakla. No vtom sa postavila na posteli a skočila mi do náručia. A zrazu začala vzlykať. Bože, toto mi nerob. Ako sa mám s ňou rozísť, keď mi vzlyká v náručí.

„Belli, Bells, čo sa deje?“ pýtal som sa jej. V hlave som si spriadal plán, ako jej to povedať, no nevedel som ako.

„Musím ti niečo povedať,“ šepla mi do ramena a zahľadela sa mi do očí.

„Aj ja tebe,“ povedal som smutne a pohladil ju po líci zmáčanom od sĺz.

„Bella, ja... musíme sa...“ Chcel som to povedať, ale jej čokoládové oči boli tak smutné a zničené, že som to nedokázal. A potom otvorila ústa.

„Edward, ja... ja som tehotná. Budeme mať bábätko.“

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milujem ťa, ale nezaslúžim si ťa:

 1 2 3 4   Další »
29.12.2011 [22:45]

AddyCullen Emoticon Takovej hajzl... wrrr... grrr... stejně to ale chce pokráčko!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

37. Verity
15.12.2011 [19:09]

Verity Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Edward je prase Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bude pokráčko? Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2011 [22:23]

N1I1K1O1LEdward je pěknej hajzl .. Emoticon
a ten otevřenej konec?! taky si myslím, že to chce pokráčko Emoticon
jinak to bylo povedené Emoticon Emoticon

35. nikca289
12.07.2011 [18:53]

s tohoto by si mohla spravit kapitolovu poviedku prosim som zvedava co by na to povedal Edard Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. BJana
06.07.2011 [18:55]

BJanamasakr, tohle jsem čekala, ale hodilo by se pokračování, krásné, moc se mi to líbí, nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [19:54]

Gaba144Bolo by hodné pokračovanie aspoň jedna kapitola či sa rozídu alebo nie. Stále rozmýšlam čo by bolo lepšie Emoticon ale keby sa zoryšli a Bella a Nessie by odyšli preč našiel by ioch Jacob ktorý ju miluje a a boli by spolu (aspoň v mojom príbehu, ktorý som doplnila do toho tvojho) Emoticon. Takže nech sa rozídu, sdom hrdá fanynka Jacoba.. ale Alice zas vravela že sa bude trápiť.. Alice má vždy pravdu a ju mám tiež velmi rada.. :D takže Emoticon

32. Ira
23.05.2011 [22:47]

Musíš z toho udělat kapitolovku jinak to nejde tohle chce pokračování Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.05.2011 [7:26]

kollartjo no chtělo by to pokračování Emoticon

30. petravitkova97
22.05.2011 [9:50]

PROSÍM NAPIŠ POKRAČOVÁNÍ JE TO SUPER JEDNORÁZOVKA, ALE TEN OTEVŘENEJ KONEC SE SPÍŠ HODÍ NA KAPITOLOVKU Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. Mabel
21.05.2011 [21:34]

Mabel Emoticon Emoticon Emoticon Wow! Tak to teda bylo celkem depresivní. Edward si tam... s Tanyou a ani nemá pocit viny a Bella na něj oddaně čeká doma. To už i ta Tanya vypadala, že se ovládá daleko lépe než Edward. Ale na druhou stranu uznávám, že jako upír to musí mít dost těžké... Emoticon A Alice je tady jako taková dobrá duše, aspoň ta mi zvedla náladu. Emoticon No ale jinak i když to nebylo zrovna radostné, tak se mi to moc líbilo, rozhodně mi to přišlo originální a zaujalo mě to. Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!