Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Milovaný vrah 1. část

Soutěž Twilight kresba - By twilight0saga


Milovaný vrah 1. částEdward odešel, ale Bella má dost dobrý důvod, proč se radovat a žít. Čeká dítě. Co se stane? Přežije Bella narození svého dítěte? Bude z ní upír? Co bude dítě zač? Vrátí se Edward ke své milované? A jakou roli tu sehraje Jacob?
Je to trochu smutné, ale snad se bude líbit. Prosím o komentáře, hlavně kritiku. Mám vymyšlené pokračování, a tak mi také řekněte, jestli mám psát. Vaše KaculKaB

„Ááááá,“ zařvala dívka v bolestech na celý sál. Po téměř celém dni si mohla oddechnout. Bylo to za ní. Přivedla na svět své dítě. Nikdo nevěřil, že ho donosí, ale ona i to malé to dokázali. Bojovali ruku v ruce.

„Máte dceru,“ ohlásil čerstvé matce doktor.

„Bello, máš holčičku,“ zaradoval se muž stojící teď už vedle ženy. Radoval se, ale ne proto, že by to bylo jeho dítě. Byl šťasten, že jeho láska přežila. Mohlo se lehce stát, že zemře. Dítě, které nosila, pod srdcem se mohlo stát zároveň i jejím vrahem. To však ona odmítala. Nemohla se vzdát toho malého zázraku, který jí byl dopřán.

„Mám dceru? Chci ji vidět…“ zašeptala čerstvá matka celá zesláblá. Zalil ji pocit štěstí, který už dlouho nezažila, možná už nikdy. Po pár okamžicích jí do náruče podali její malou dcerku. Byla tak krásná a roztomilá, celá ona. Jak ona jí byla podobná, až na oči, ty měla po svém otci. Nemohla se na ni vynadívat. Nemohla uvěřit, že je máma tohohle nádherného stvoření.

„Bells, ta je nádherná,“ konstatoval ten fakt muž. Žena s ním němě souhlasila a dál se věnovala pokladu v její náruči. Nemohla jinak než milovat toho tvorečka.

„Tak tu vítej, Eleno,“ pověděla malému děvčátku jeho máma. Hřálo ji u srdce, když ji držela. Kolik toho pro ni protrpěla, ale litovat nebude ani na chviličku.

Malá na svoji matku pohlédla svými nezapomenutelnými zelenými očky plnými lásky, až z toho srdce přesedalo.

Její otec by z ní měl ohromnou radost. Miloval by ji více, než cokoliv na světě. A proč tu dnes vlastně není? V tento nejdůležitější den jejího teprve začínajícího života? On o ní neví. Všechno se seběhlo tak rychle…

Bella měla za několik dní oslavit své osmnácté narozeniny. Ale na ni se kuly pikle už teď. Její otec, Charlie, byl na služební cestě daleko od domova a ona byla doma sama. I když ne tak docela. Společnost jí dělal jeden pohledný mladý muž. Na jednu stranu on už tak mladý nebyl. Tou dobou mu bylo sto devět let. Jak je to možné? Byl a stále je upír, jako jeho rodina.

Ta páteční noc měla být pro oba výjimečná a dokonalá. Možná ani netušili jak moc, ale byla. Jejich srdce se naplnila až po okraj láskou k tomu druhému. I když on se bál, aby se jeho milované něco nestalo, ale nakonec svolil a zřejmě udělal dobře. Na tuhle noc nikdy ve svém krátkém i nekonečně dlouhém životě nezapomenou. Prožili noc plnou vášně, lásky a porozumění tomu druhému. Navzájem si vycházeli vstříc a šeptali si slova lásky do oušek. Zplodili něco, co bude navždy důkazem jejich lásky. Nezničitelnou pečeť na smlouvě, kterou uzavřely jejich srdce. Dítě. Svým původem tak vzácné a jedinečné.

Ještě tuhle novinu ani jeden nezjistil a osud je musel rozdělit…

Na své narozeninové oslavě se Bella pořezala o balicí papír. Její nešikovnost se projevila v ten nejhorší moment, v domě plném upírů lačnících po její krvi. Jak moc se téhle chvíle oba báli. Chlapec si plně uvědomil riziko, jaké s ním dívčina podstupuje a chtěl udělat pro ni to nejlepší. Vnitřně ho to ničilo, ale on ji natolik miloval a stále miluje, že se dokázal obětovat pro její dobro. Netušil, že je to právě naopak. On doufal v její normální život po boku člověka s dětmi. Ale co v tomhle světě znamená normálně?

Odešel. Sliboval jí, že to bude, jako kdyby nikdy neexistoval. Mýlil se. Ona na něj nikdy nezapomene, do konce svých dnů ho bude milovat. Její srdce ale na sobě nosilo znamení, které jeho existenci potvrzovalo. Obrovská jizva, která nikdy nemá šanci zmizet. A vlastně je tu ještě jeden malinký důvod. Jejich dítě. Ta malá holčička jí bude vždy připomínat, co s ním prožila.

Když Bella zjistila, že čeká dítě, nemohla se jinak než radovat. Vzal si fotky, dárky, dokonce i její srdce, ale nechal za sebou kousek sebe. Malý kousek DNA, ze kterého může vzniknout uzlíček horoucího štěstí. Radovala se, ale všichni kolem ní, co znaly tajemství dvou znepřátelených rodů, se o ni strachovali. Netušili, co s ní to dítě provede.

Ani na chvilinku se nebála o svůj život, který dávala všanc za život svého dítěte. K velkému překvapení všech těhotenství probíhalo úplně normálně.

Těšila se na maličké o to více, když měla po boku svého nejlepšího přítele. Jacoba. Ten ji nikdy nezradil a nezradí. Vždy tu pro ni bude, vlastně i pro malou. Nahradí jí otce, který se s největší pravděpodobností nevrátí. Jednou nahradí jeho místo i po boku Belly a budou spolu kráčet životem. On ji miluje a ona se také jednou naučí milovat, co je pro ni dobré. Byla to jen otázka měsíců.

Ten den pro ně byl zlomový. Bella měla pro co žít a už se netrápila pro něj. Měla svůj nový život s novou rodinou.

Týdny, měsíce a roky ubíhaly. Malá rostla jako z vody a její rodina z ní měla obrovskou radost. Vše bylo perfektní. Bella si měla zanedlouho brát Jacoba. Už to nebyl jen její nejlepší kamarád, ale i muž, který jí pomohl, když jí bylo nejhůře. Vždy tu pro ni byl a navěky bude. Bella ho milovala, ale ani zdaleka ne jako otce své dcery. Už nikdy nikomu tolik neotevře své srdce. Eleně nahrazoval otce, kterého neměla. Vlastně měla, ale on neměl ani tušení, že mu byl dán tenhle dar.

Když byly Eleně čtyři roky, někdo je přijel navštívit. Nebyl to ale jen tak někdo. Její otec po několika letech chtěl vidět svou lásku. Chtěl se podívat, zda žije svůj lidský život. Co uviděl, ho však nevýslovně překvapilo. Viděl ženu své existence v náručí svého nepřítele. Byla šťastná, ba přímo zářila. Navíc pod nohama jí poskakovala malinká holčička. Bez pochyb to byla její dcerka. Myslel si, že je Jacoba, ale hluboce se mýlil. Měla pouze jeho oči a zbystřené upíří smysly. Jinak byla plnohodnotný člověk, ani krev k bytí nepotřebovala.

V jeden okamžik se dívenka otočila směrem ke keřům. Viděla tam stát muže. Netušila, kdo by to mohl být, ale věděla, že se s ním ještě někdy setká. Chvilku se na něj se zájmem koukala, ale máma ji vyrušila.

„Na co se koukáš, zlatíčko?“ otázala se malé.

„Tam…“ Ukázala prstíčkem na místo, kde ještě před chvílí stál ten muž, ale teď zelo prázdnotou. Utekl. Nemohl se dívat na její štěstí. Uvnitř ho to drásalo, ale byl i šťastný, hřál ho pocit, že konečně udělal něco dobrého. Bella má teď lepší život, než by měla s ním.

Matka se jen na holčičku káravě podívala a nijak to nekomentovala. Neměla ani co. Neviděla ho tam. Ale změnilo by se něco? Mohla se k němu po tom všem ještě vrátit a žít spokojený život rodiny? Bylo by to vůbec možné vzhledem k odlišnosti jejich druhů? To už asi nikdo nezjistí.

 

2. část

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milovaný vrah 1. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!