Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jak Emmett našel seznam aneb... Tuli, Tuli!

j


Jak Emmett našel seznam aneb... Tuli, Tuli!Je tu další, znovu mírně parodický, ten konec je mírně trapnej, ale co...xD Já sama jsem při tý představě umírala smíchy. xD Doufám, že mě potěšíte commentíky. xD P.S. Je to asi tak o 50 slov kratší, než ty předchozí, takže doufám, že to nevadí...:-)

Od té doby, co jsem zavřel Jaspera do klavíru se mnou Alice ještě nepromluvila, a Edward mě skolil pokaždé, když jsem byl na dva metry blízko u jeho klavíru. Bylo to docela k smíchu, ale dlouho jsem už nic neprovedl. Rozhodl jsem se pro další bod.

Koukat se na Teletubbies a pak dělat tuli tuli s každým v okruhu deseti kilometrů.

Nejprve jsem musel sehnat nějaké Teletubbies. Rozhodl jsem se, že toho využiju pro další vtípek. Edward byl zrovna s Bellou v pokoji, a jelikož podle zvuků nedělali nic nemravného, mohl jsem vstoupit. Zaklepal jsem, a bez vyzvání vstoupil.

„Ahoj Ede, hele půjčil bys mi Teletubbies?“

„Kde bych asi vzal Teletubbies?“ zeptal se Edward nechápavě. Zraky na mě otočila i na posteli sedící Bella.

„No… to je to, co si pouštíš, když Bella není doma, ne? Je to docela hlasité, vždycky když dělají tuli tuli, tak hlasitě vzdychají. Copak to snad není Teletubbies?“ zeptal jsem se nevině.

„Ven.“ Řekl Edward, a já se smál. Teď si bude Bells myslet, že Edward kouká na porno. Ale musel jsem se znovu vrátit k původnímu plánu.

Šel jsem do prodejny DVD a koupil první Teletubbies, které jsem viděl. Rychle jsem upaloval domů, na televizi zesílil zvuk na nejvíc, sednul si na pohovku a zmáčknul PLAY. Na celý dům se rozeřvalo Teletubbies, a já měl co dělat, bych se nerozesmál. Postupně se sem přiřítila celá rodinka, a všichni se divili, co to dělám. Já zatím seděl na sedačce a na tváři měl úsměv.

„Co to má znamenat?“ zeptal se Carlisle a stoupnul si před obrazovku

„Nech toho! Teď přijde vrcholová scéna!“ zakřičel jsem a Carlisle radši uhnul.

„Tuli Tuli!“ Ozvalo se z obrazovky, a já šťastně vydechl.

„To je krásný Happy End, že?“ řekl jsem Carlislovi, ten jen obrátil oči v sloup a odešel. To ale netušili, že to zdaleka nekončí. Alice to sice věděla, a taky se všechny snažila varovat, ale přede mnou neutečou.

Hned ráno, jsem si počíhal na Alice. Když šla ráno do koupelny, aby se upravila po romantické noci s Jasperem (která byla slyšet na míle daleko) jsem si na ní počkal v koupelně. Marně si myslela, že mi uteče. Hned jak přišla, vybafl jsem na ní spoza dveří se šťastným úsměvem a se slovy: Tuli tuli! A obejmul jsem jí.

„Pusť mě, ty blbečku!“ zakřičela na mě, a já jí po deseti minutách pustil.

„Teď to nestihnu!“ zakřičela.

„Nejsi náhodou upír?“ zeptal jsem se jí pobaveně.

„Ano, to jsem, a kdybych si to uvědomila dřív, urvala bych ti ruce!“ zařvala, stále rozčilená. Raději jsem vyklidil pole.

Ve škole jsem měl další plán, a to na Edwarda, tak jsem se pokoušel na něj moc nemyslet. Když si šel pro oběd, uskutečnil jsem to.

(Tuhle scénu si představte ve zpomaleném záběru, je to pak vtipnější xD)

Řítil jsem se k němu z povzdálí, sice jen lidským, ale přesto docela rychlým během, máchal jsem kolem sebe rukama, a na celou jídelnu řval.

„Tuli, Tuli!“

Vyhnula se mi Jessica s Angelou, které šli zrovna odevzdat oběd. Když jsem k Edwardovi doběhl, srazil jsem ho a neustále ho objímal. Celá jídelna se smála, a Edward se snažil spod mě se dostat. Tohle bylo geniální, protože se tlemila celá naše rodina.

„To je pomsta za ty dárky.“  Řekl jsem mu tiše. Pak jsem ho pustil. On se narovnal a kráčel zpátky k našemu stolu, aniž by si vzal oběd. Bylo mi ho trochu líto, protože se mu smála prakticky celá škola. No co, smáli se i mě.

Na hodině biologie jsem dostal nápad, jak završit můj tuli tuli plán. Hned po škole jsem se vydal ke Carlislovi do nemocnice a doufal, že neoperuje. Když jsem si ověřil že ne, mohl jsem to zkusit. Zrovna vyšetřoval nějakou pacientku u sebe v ordinaci. Měl jsem štěstí, že měl pootevřené dveře. Rozrazil jsem je do kořán, a se slovy tuli tuli jsem se Carlislovi pověsil na krk.

„Já tě mám tak rád tati!“ řekl jsem s nevinným dětským úsměvem.

„Slez ze mě, ty pako, vyšetřuji tady pacientku.“ Řekl mi tiše, ale ne tak tiše aby to přítomná pacientka neslyšela. Slezl jsem z něj tedy a odkráčel. Když jsem ale šel, vzal jsem nenápadně ze stolku misku bonbóny.

„Vrať to tam!“ zakřičel Carlisle, ale já to vzal, a upaloval pryč.

Když jsem přišel domů, měl jsem ještě nutkání provést něco Jasperovi. Od té příhody s klavírem jsem si z něj ani jednou nevystřelil. Tak mě napadla další podlá věc. Vzal jsem si papír a na něj velkým a tlustým písmem napsal nápis

Skoč mi na hlavu!

Pak jsem se tak nějak motal kolem Jaspera, až se mi povedlo mu to nalepit na záda. Počkal jsem tak pět minut, a pak jsem to udělal. Z zadu jsem si na Jaspera naběhl, a pak jsem se jen vyhoupl na jeho hlavu.

„Blbečku! Co to děláš?“ křičel, a snažil se mě setřást.

„Máš to napsaný na zádech!“ divil jsem se a podal mu papír.

Snažil se mě ještě setřást, ale když se mu to po třičtvrtě hodině nepovedlo, vzdal to. A já se usadil na jeho hlavě. Když potom přišla Alice ze školy, měli totiž trochu jiný rozvrh, pořád jsem mu seděl na hlavě.

„Ahoj Alice.“ Řekl, ale ještě trochu otráveně.

Alice tázavě zvedla obočí, když zjistila, že sedím Jasperovi na hlavě.

„Nevšímej si ho.“ Řekl Jasper klidně. Už si chtěli dát polibek na přivítanou, ale já zasáhnul.

Svoje ruce jsem fláknul Jasperovi na obličej s hlasitým Uááááááááá! A potom jsem se začal nehorázně smát. To už ale Alice dopálilo, tak se mě společně, s Jasperovými silami snažili odstranit z jeho hlavy. Když pak ale přišel i Edward, bohužel se jim to povedlo. Ale stejně byl tenhle den úžasný. A já už věděl, jaký bod si zvolím pro svůj další plán.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak Emmett našel seznam aneb... Tuli, Tuli!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!