Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné » Jak Emmett našel seznam aneb... Chudák Carlisle!


Jak Emmett našel seznam aneb... Chudák Carlisle!Takže, je tu další, tentokrát slabší, ale na příště se těšte, na to se těšim i já. xD Taky díky za pomoc Terisekk, která mi našla další body seznamu, které se dají použít.

Uplynulo několik měsíců, a já byl zase v klidu, ale Edward mi to tuli tuli v jídelně ještě neodpustil. Pro další bod jsem se rozhodl rychle. Bylo to vlastně víc věcí v jednom, ale všechny se vztahovaly na Carlisla. A jelikož měl být za tři dny den otců, jevilo se to přímo ideálně.

Vykládat Carlislovi, že ho viděl o půlnoci s Arem Volturim pojídat hot dogy a nenechat si to za žádnou cenu vymluvit, dát mu na Den otců tričko s nápisem "Dr. Love." A taky mu měnit vyzvánění v mobilu na „Barbie Girl.“

Nejprve jsem se rozhodl pro to první, s Hot dogy a Arem. Už jen ta představa byla vtipná. Musel jsem ale zařídit vše potřebné. Aby to bylo věrohodnější, šel jsem koupit párek v rohlíku. Hrozně smrděl, jako všechno lidské jídlo, ostatně. Nějak jsem ho rozlomil a rozdrobil v zadu za domem, aby to vypadalo, že to tam vážně někdo jedl. Hned jak Carlisle přišel domů z práce, nenápadně jsem se k němu naklonil, a zašeptal.

„Viděl jsem to!“ do hlasu jsem přidal i trochu opovržení a smutku.

„Co jsi proboha viděl?“ otočil se na mě nechápající Carlisle.

„Že se takhle vůbec můžeš ptát!“ zakřičel jsem, dělajíc, že mám slzy v očích. „Zklamal jsi mě.“ Zašeptal jsem stále zoufale. „A Aro taky.“ Pak jsem s předstíraným brekem utekl.

Carlisle tam jenom stál, pak zakroutil hlavou a položil svůj kufřík na stůl. Druhý den jsem nedal pokoj.

„Čekal bych to od Alice, nebo i od Edwarda, ale ty?“ vyčítal jsem mu neustále.

Až mu třetí den došla trpělivost.

„Co jsem udělal tak hrozného, bože můj?“ zakřičel na mě, když jsem mu opět vyčítal.

Při tomhle zakřičení se seběhla celá rodina. V tu chvíli jsem byl rád, že to, co je na tom papíru ví jen Esme, Bella, Jasper a Edward. Aspoň zatím to Carlislovi hned nebude jasné.

„Před třemi dny,“ začal jsem vykládat, a všichni čekali, co ze mě vypadne.

„Před třemi dny jsem si přesně o půlnoci chtěl udělat noční procházku, ulovit nějakého grizzlyho, a prostě relaxovat. Vtom jsem ale zpoza domu uslyšel divné zvuky. Nenápadně jsem nakoukl, a uviděl jsem to! Byl to Aro Volturi a… Carlisle.

„Chceš?“ zeptal se Aro.

„Jasně!“ odpověděl Carlisle, a já tam stál jako solný sloup.

„Aro a Carlisle za domem pojídali Hot Dogy!“ Vypadlo ze mě konečně.

„Ano, to určitě.“ Řekl tiše Carlisle.

„Tak pojď se mnou! Mám důkaz!“ zakřičel jsem, a vedl jsem ho za dům, kde jsem vysypal ty párky. Když to rodina a Carlisle viděli, začali se smát. Ani se jim nedivím, já se taky smál. A Carlisle chudák nařčený z pojídání hot dogů, ještě s Arem. Jenom tam tak stál, pak se uchechtl, a odcházel. Přesně ten den byl ale den otců.

Nechal jsem specielně vyrobit triko s nápisem „Dr. Love“ hezky doproste. Bylo bílé, na něm černě napsáno „Dr. Love“ a kolem nápisu červená a růžová srdíčka. Byl jsem zvědav, jak se mu ten dárek bude líbit. Ještě jsem ho zabalil do balicího papíru, ale to bych nebyl já, kdybych to neudělal ještě o něco lepší. Vyrobil jsem totiž přání.

Pro mého milého, roztomilého tatínka, který pro nás chce vždycky to nejlepší.

S láskou, tvůj syn Emmett

Přání jsem vystřihl

Do tvaru srdce a navrch ještě napsal „We love Carlisle“. Sám pro sebe jsem se uchechtl. Asi umřu smíchy, až to rozbalí. Ještě jsem přání přivázal zlatou stužkou s červenými hvězdičkami k dárku, a mohl jsem vyrazit. Doma jsem začal svůj projev.

„Ahojky!“ zakřičel jsem, a skočil jsem před Carlisla.

„Budeš mi zase vyčítat ty Hot Dogy?“ zeptal se otráveně.

„Ne. Každý je takový jaký je, a já ti to nebudu vyčítat.“ Řakl jsem pro větší dramatičnost.

„Ale já jsem žádný hot dogy ne…“ obhajoval se zase Carlisle

„Pšt!“ překřikl jsem ho.“Nebudu tě za to odsuzovat.“ Řekl jsem se soucitem v hlase, ale vnitřně jsem umíral smíchy.

„Dnes je den otců, tak jsem tě chtěl poctít tímto darem.“ Řekl jsem slavnostním hlasem.

Alice se začala smát hned, jak jsem mu dárek dal, Edwardovi se zvedaly koutky a ostatní se rozesmáli, až když viděli přání.

Carlisle s neblahým tušením rozbalil balíček. Když na něj vykoukl obří nápis „Dr. Love“ začali se smát už vážně všichni. Donutili jsme Carlisla si to vyzkoušet, a musím říct, že vypadal „nádherně“. Škoda, že upíři nespí, to bych to na něj navlékl ve spánku.

„To má být jako co?“ ptal se Carlisle s neskrývaným údivem.

„To je dárek pro tebe.“ Řekl jsem nevině.

„Vážně myslíš, že to budu nosit?“ zeptal se pochybovačně.

„Přece bys mě takhle nezklamal…“ zašeptal jsem, opět předstírajíc slzy v očích.

„Ty jsi pako.“ Řekl, s mírným úsměvem a šel nahoru to ze sebe sundat.

Tenhle žertík byl teda nic moc. Ale těšil jsem se na poslední část tohoto bodu.

Když Carlisle zase šel do práce, poslal jsem do jeho mobilu Barbie Girl, a nastavil jako vyzvánění na všechny kontakty. Alice s Edwardem ho ale varovali, aby si vypnul mobil. I na to jsem byl připraven.

Těsně před jeho odchodem o práce jsem mu telefon zase zapnul. Škoda, že neuvidím jeho reakci.

HUDBA

POHLED CARLISLA:

Akorát jsem došel do nemocnice. Všichni kolegové mě pozdravili, já je také. Prostě jako každý den.Už jsem chtěl přijmout prvního pacienta, to se ale z mého pracovního kufříku ozvalo něco strašného.

I’am barbie girl,

In the barbie world,

Life in plastic,

It’s fantastic.

Hned jsem ke kufříku přišel. Vyndal jsem telefon, a tato příšerná melodie se rozeřvala ještě víc.

Come on barbie, let’s go party!

Ah, Ah, Ah Yeah!

Byl to příchozí hovor. A nebyl od nikoho jiného, než od Emmetta. Naštvaně jsem to zvednul, hlavně proto, aby ta hrůza už přestala vyzvánět.

„Co to mělo znamenat?“ zavrčel jsem na něj do telefonu.

Ale odpověděl mi jenom smích. Počkal jsem asi tak deset vteřin, a pak zavěsil. Když jsem se otočil, byli na mě upřené tázavé a pobavené pohledy všech mých kolegů.

„To mi nastavil můj syn.“ Řekl jsem, aby si o mě nemysleli bůh ví co.

Oni se se smíchem vrátili zpátky ke své práci. Ani se jim nedivím, že se smáli. Až se vrátím domů, tak Emmetta zabiju.

POHLED EMMETTA:

Tak tohle byla sranda! Škoda, že jsem u toho nebyl. Teď jsem mohl jen čekat, co na to můj milý otec řekne, až přijde domů.

Večer, když jsem zrovna vybíral bod pro svůj další plán, se stalo to, na co jsem čekal. Rozrazili se dveře a do kuchyně vstoupil rozzuřený Carlisle.

„Co to mělo znamenat? Teď si o mně polovina nemocnice myslí, že jsem gay!“

Zakřičel na mě, což ve mně vyvolalo další smích. (Jen si to představte xD)

Už jsem z dvou členů rodiny udělal teplouše. No potěš pánbůh! Carlisel se mnou raději už dál nezabýval, když viděl, že se prostě smát nepřestanu. Tohle bylo vážně dobrý, ale zoufal jsem si, co provedu za další plán, protože jsem se nemohl rozhodnout mezi dvěma. Znovu jsem si vzal seznam do rukou, a vtom mi pohled sjel na poslední bod seznamu. To byla dokonalost sama!

Teri, né že řekneš, co je další bod seznamu!! xD



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Jak Emmett našel seznam aneb... Chudák Carlisle!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!