Stmívání a konec. Trochu drasticky řečeno, ale je to tak. Co když to Edward prostě nestihl a nezachránil Bellu. Moje menší jednorázovka. Inspirovala mě písnička od Avril- I Miss You http://www.youtube.com/watch?v=HR9m1QU7nKI.
13.07.2009 (01:52) • Maja • FanFiction jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 3437×
Měla jsem tušit, že jsem dotsala příliš štěstí najednou. Dostala jsem se do světa, ve kterém pro člověka nebylo místo. Zamilovala jsem se do upíra a to byla má smrtelná volba. Byla to volba pro kterou jsem se rozhodla a nikdy bych ji nezměnila.
Ve vzduchu jsem cítila pach krve, vždy mi z ní bylo nevolno a tentokrát tomu nebylo jinak. Umírala jsem, ale krev mi pořád nevoněla. Byla to hloupá a sarkastická myšlenka, ale na co člověk myslí před smrtí. Na to co prožil? Co udělal? Na to koho zklamal nebo koho na tomto světě nechá? Ne. Člověk myslí na své blízké. Snažila jsem se nemyslet na to, jak ho moje smrt zraní, snažila jsem si vzpomenout na náš první dotek, polibek nebo pohlazení. Udivilo mě, jak detailně jsem si vše pamatovala.
Bolelo to. Bolelo mě, že ho opuštím a ani se s ním nemůžu rozloučit, ale možná to pro něj takle bude lepší, snažší se s tím vyrovnat.
Dofala jsem, ale při tom věděla, že lžu, ale zmírňovalo to tu bolest a strach.
Kdyby se mě někdo zeptal, zda-li bych někdy od něho odešla, kvůli všemu nebezpečí, odpověděla bych ne.
Nelitovala jsem ničeho. Za svou volbou jsem si stála. Poznala jsem opradové štěstí. Pravda, jen na chvilu, ale i ta chvilka mi stačila.
Milovala jsem, tak jak by nikdo jiný milovat nedokázal. Milovala jsem svého Anděla.
Prožila jsem s ním nekrasnější chvíle života a za to mu budu vděčná.
Třeba proto umírám.
Dosáhla jsem toho největšího štěstí, našla jsem jeho a to stačilo. Prožila jsem to, co jsem měla a tím jsem svůj úkon na tomto světě dokončila.
Na chvíli jsem se zapooslouchala do svého tichého, přerývavého dechu a pomalu tlukoucího srdce.
Každým úderem svého srdce jsem se blížila k smrti.
,,Edwarde...“ Zašeptala jsem, ale tentokrát tu nebyl. Jeho andělská tvář se nevynoří z této tmy a nezachrání mě.
Na pravé paži jsem cítila nesmírnou bolest. Něco mi propalovalo kůži.
Slyšela jsm jak se uchychtl.
Byl to James. Dostal mě, jako každou svou oběť.
,,Skonči to...“ Prosila jsem ho šeptem a hlas zněl prázdnotou. Chtěla jsem to skončit. Tohle trápení, tuhle bolest.
,,Brzy.“ Zašeptal mi do ucha.
Jeho ledové ruce mi odhrnuly vlasy z krku.
Dech utichal stejně jako tepot srdce a já věděla, že se blíží konec.
,,Néééé.“ Zakřičel jehosametový hlas, ale já už neměla sílu.
,,Miluju tě, Edwarde...“ Zašeptala jsem z posledních sil a ponořila se so věčné tmy.
Edward
,,Nééé.“ Křičel jsem, ale nereagovala
Slyšel jsem, její chabý hlásek, jak něco zamumlala.
,,Miluju tě, Edwarde.“ Zašeptala.
Její tělo leželo bezhybně na zemi a její tvář bledá, bez duše, ještě víc vykreslovala její mrtvé oči.
,,Je pozdě.“ Zasmál se James, ale já si ho nevšímal.
Přiběhl jsem k ní a vzal ji do náruče.
,,Ne, Bello, ne.... Neodcházej mi..Prosím.“ Prosil jsem a z hrdla se mi vydral vzlyk.
Neopouštěj mě. Prosil jsem v duchu v chabé naději, že mě poslechne a žese vrátí.
,,Neumírej...“ Šeptal jsem ji kolebajíc ji ve své náruči.
Jenže neposlechla..
Odešla, opustila mě...
Jamse jsme zabili, ale bolest neutichala. Nic mi ji už nemohlo vrátit.
Bezbraně jsem se díval na stříbrnou rakev, jak ji pokládají do mokré země.
Černý smoking, který jsem měl na sobě mi přišel neskutečně těžký. Stál jsem vedle Emmetta, který mě podpíral, protože se mi chvilkama podlamovaly kolena, bylo to příliž bolestivé.
A realita příliš krutá. Vzpomínky mi nestačili, chtěl jsem ji. Teď, tady a živou.
Měl jsem sto chutí si sundat sako a lehnout si vedle své lásky.
Patřil jsem k ní a ona patřila ke mně.
Je mrtvá a já půjdu za ní.
Déšť, který mi dopadal na tvář mi nahrazoval slzy, ale bolest nezmírnil.
,,Stýska se mi.“ Zašeptal jsem a udusil další vzlyk.
Mám ještě menší otázečku. Chcete, abych pokračovala v jednorázovce YLM (You left me, but something yor is forever my)? Kdo ji nečetl najde ji v shrnutí. Potřebuji to vědět a je to opravdu jen na vás.
Thx-Maja.
Autor: Maja (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction jednodílné
Diskuse pro článek I Miss You:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!