Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné


 

Naděje pro Rose

Naděje pro RoseRosalie Hale a Kate z Denali nejsou spokojeny se svým životem, co když se jim naskytne možnost změnit to, čím jsou? Dvě upírky. Dvě ženy, které touží po tom, stát se člověkem. AlisonDL

 

Posledné stopy samoty

Posledné stopy samotyJednorázovka odohrávajúca sa za čias Belly bez Edwarda. Nebol žiadny Jacob a ani Volterra. Bella sa s odchodom Edwarda vyrovnáva sama. No čo ak príde návšteva, ktorá zmení celý jej život? Pekné čítanie praje RobertKristen.

 

Ples snů

Ples snůBella se v této jednorázovce neochotně vydá na ples. Je tu sama. Bez kamarádů, bez přítele. Prostě sama. Jen jedno malé „Smím prosit?” jí změní život... Příjemné čtení přeje Emet.

 

Upíří máma

Upíří mámaJednorázovka z pohledu Esmé Cullen. Jaké to je být upíří máma? Jeden obyčejný den z jejího pohledu - anebo ne tak obyčejný? ;) Přeji příjemné počtení.

 

Najromantickejšie miesto

Najromantickejšie miestoDej vás zavedie na najromantickejšie miesto vo Forks, ktoré skrýva svoj tajomný príbeh.

Tralala.

 

Upír na (krku) celý život

Upír na (krku) celý životSlíbily jsme bonus, tak tady je. Užijte si to. Ale jestli Bella konečně představí Edwarda Charliemu, to teda nevím...

 

Přes mrtvoly...

Přes mrtvoly...

Bellino štěstí nemusí být vždy úzce spjato s Edwardem a Cullenovými...

Povídka o Isabelle, která se při své sobecké pouti za vysněným cílem nebojí a neštítí ničeho - vůbec ničeho...

 

Never give it up!

Never give it up!Příběh o dívce, která ztratila milovanou maminku a osud ji stále nedopřává štěstí, ALE! Do školy přijdou nový žáci, nová šance na přátele a Bella se rozhodne začít znovu, ale podaří se jí to? Nebo ji osud nedopřeje to štěstí? Your Tonie

 

Posledné bodky...

Posledné bodky...Edward opustil Bellu, ale čo keď to bolo malinko inak... Kto bol nakoniec ten pravý? Príbeh o krutej irónii osudu.

Dúfam, že ma zato nezabijete, skúste to brať s humorom.

Prosím, pustite si pesničku. Smutne pozerám a pekne prosím. S pozdravom, Vaša Tralala...

 

V zajatí túžby - Čo ty tu? - 2. časť - Koniec

Nedoporučujeme číst do 18 let.

V zajatí túžby - Čo ty tu? - 2. časť - KoniecJe to presne dva roky, a tým myslím úplne na deň, čo som naposledy niečo pridala, ale je to tu a vy sa konečne dozviete, ako to vlastne s Bellou a Edwardom dopadlo. Vysloví jeden z nich tú čarovnú vetu alebo to dopadne úplne inak? A kto je ten záhadný volajúci z prvej časti? To všetko a oveľa viac v závere jednorázovky, ktorá je, rovnako ako predošlé dva diely, +18. Čaká Vás presne 5801 slov, tak si to užite.

« Předchozí  1 ... 37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!