Osudu neujdeš 1. část
Isabella se cítí opuštěná a nemilovaná. Její matka, vždy měla radši její sestru Kiru a otec jí dost jasně dal najevo, že do jeho nové rodiny ona nepatří. Bella se s tím ale vyrovnává po svém a opouští svůj starý život, který nenávidí. Odjede daleko, kde na ně chce zapomenout, jenže do cesty se jí postaví Volturiovi. Povídka vás přenese do tajů volterských chodeb a života po boku nejvyššího vládce, ale kdo ve skutečnosti jím bude? A co se stane, pokud Marcus s Caiem budou chtít zabít Edwarda a Alici? Jak se Isabella zachová?
18.12.2012 (15:00) • baroslava • FanFiction jednodílné • komentováno 12×
Moje potěšení
Psal se rok 1200 před naším letopočtem a Sulpicia se měla brzy provdat za Ara. Jako upírka se ale zamiluje do obyčejného sluhy a tráví s ním tolik času, kolik jen má. Bohužel se svatba blíží a Sulpicia se musí rozhodnout. Provdá se za Ara?
13.12.2012 (21:00) • Zira • FanFiction jednodílné • komentováno 10×
Musí to tak byť
Edward je otrokom lady Swan. Ale ona má dcéru Isabell, ktorej sa Edward páči a Edwardovi sa páči mladá Isabell. Čo je medzi nimi? Kto zomrie? Kto bude trpieť? Bude to šťastný koniec? Prečítajte si! KatarinaC
12.12.2012 (15:00) • KatarinaCullen • FanFiction jednodílné • komentováno 4×
Nic nás nerozdělí!
Rozbřesk jinak - neboli: Bella je těhotná a jde to s ní z kopce. Edward je psychicky na dně a hledá pro Bellu pomoc. Najde ji? Stihne pomoct Belle, ale i plodu? Co když ne?
10.12.2012 (16:00) • kasi • FanFiction jednodílné • komentováno 5×
Immortals
Bella se nechá přemluvit svými kamarádkami Jess a Angelou, aby s nimi jela na koncert skupiny Immortals. Ovšem na rozdíl od holek - ona tuto skupinu nezná. Neví, jaký styl hudby hrají, nemá tušení, kdo jsou její členové… A tak nechápe, proč její kamarádky celou cestu do Port Angeles opěvují zpěváka Immortals, kterým není nikdo jiný než Edward.
Podaří se holkám setkat se se svým idolem, prohodit s ním pár vět a získat od něj podpis?
A co Bella? Jak zareaguje na Edwarda, až ho poprvé uvidí?
06.12.2012 (17:00) • EdBeJa • FanFiction jednodílné • komentováno 40×
One more girl
Nedoporučujeme číst do 15 let.Život upíra ve chvíli, kdy postrádáte životní lásku, je nudný a stereotypní hlavně pro chlapce, co celé své „dětství" strávil zavřený za branami obrovského upířího hradu. Není se co divit, když si každou noc nabrnkne jinou mladou dámu, která ho večer obšťastní, inu osud a jeho zpropadné spáry nečekají dlouho a při jednom takovém menším dostaveníčku se objeví někdo, kdo už během prvního okamžiku začne pro Aleca znamenat více. A zřejmě ani on jí není lhostejný, jelikož na tak sladkou a vášnivou noc se nezapomíná... Jenže může vztah dvou upířích osob vydržet překážky lidských bytostí? Nebo podlehnou lidským problémům i oni? Bude to „happy ending for us"?
Příjemné čtení vám přejí Agule99 a Kaisa!
05.12.2012 (15:00) • Agule99, Kaisa • FanFiction jednodílné • komentováno 19×
Přízrak 5
Kluci Cullenovi se vydávají na lov, ale cílem tentokrát není nic, čemu by kolovala krev v žilách. Vlastně pochybují, že je to vůbec hmatatelné.
02.12.2012 (13:00) • Texie • FanFiction jednodílné • komentováno 13×
Začni žiť, Bella! - 3. časť - Záver
Nedoporučujeme číst do 18 let.Tí, čo ma poznajú, alebo skôr moju tvorbu, už určite tušia, o čom bude záverečný diel. Pre tých, čo netušia, poviem len jediné - dnes si to Bella poriadne užije a nebude sama.
Takže vás poslednýkrát pozývam do zmyselného sveta vášne. Čaká na vás 11000 slov plných rozkoše a splnených prianí. Všetci ste srdečne vítaní. Vaša NeliQ
29.11.2012 (17:00) • NeliQ • FanFiction jednodílné • komentováno 23×
Svadba mojej sestry
Nedoporučujeme číst do 18 let.Isabella Swanová sa chystá na svadbu svojej sestry. Koho si jej sestra berie? Ako do toho všetkého zapadá Edward Cullen?
Príjemné čítanie. :)
27.11.2012 (15:15) • 9moncici9 • FanFiction jednodílné • komentováno 23×
Žít dál
Je tu on a je tu ona. Shodou okolností se spolu setkají. On ale pomalu umírá. Ona o ničem neví. Co se může během tak krátké doby stát?
27.11.2012 (15:00) • smile • FanFiction jednodílné • komentováno 6×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!