Tenkrát v divočině
Bella je sama s Renesmé. Renesmé nikdy neviděla svého tátu a neví, kde teď je. Bella vypráví Renesmé o tátovi a kde žili. Je to moje první povídka, tak prosím silnou kritiku, abych věděla, co mám zlepšit.
01.06.2013 (15:00) • scarlett84 • FanFiction jednodílné • komentováno 3×
Pokiaľ dýcham, dúfam
Krátka úvaha o tom, ako sa asi po Bellinom návrate zo svadobnej cesty cítil Charlie. Hlavne keď mu oznámili, že je vážne chorá a nemôže sa s ňou vidieť...
Je to taká hlúposť, ale snáď sa aspoň niekomu bude páčiť. ♥
31.05.2013 (16:00) • Empress • FanFiction jednodílné • komentováno 8×
Láska jde ruku v ruce se smrtí
Isabella Marie Ainsworthová, krásná mladá dívka z aristokratické rodiny, dospěla do věku, kdy ji rodiče chtějí provdat a vyberou jí nejvhodnějšího, nejbohatšího a nejvlivnějšího muže Ameriky, lorda Pottiera. Isabella se vdávat nechce, ale nemá jinou šanci, než se podvolit rozkazu rodičů. Plánuje tedy své zásnuby s mužem, kterého ani nezná. Vše probíhá do posledního detailu přesně podle manželů Ainsworthových, až do okamžiku, kdy se celá růžově malovaná budoucnost všech otřese v základech. Příběh plný naděje, splněných snů, lásky a oddaného přátelství se odehrává v počátcích 20. století rovnou na několika místech Spojených států.
31.05.2013 (15:00) • Lareth • FanFiction jednodílné • komentováno 18×
Highway to hell
Edward Cullen Isabellu opustil... A už se nikdy nevrátil. Založil rodinu se svou milovanou ženou a už neměl potřebu na ni ani pomyslet. Avšak až do té chvíle, než se znovu objevila. Krutá a pomstychtivá Isabella...
26.05.2013 (15:00) • vilinka • FanFiction jednodílné • komentováno 26×
Usque ad finem
„Radosti jsou naše křídla, bolesti naše ostruhy." (Jean Paul) Co kdyby měl Edward mladší sestru? Jak dokáže šťastným životem zamíchat smrt?
25.05.2013 (17:15) • AnnyCS • FanFiction jednodílné • komentováno 6×
Pravda bolí, lži zabíjí
Novorození ze Seattlu. Známý příběh - Victoria chtěla pomstít Jamese. Vytvořila Rileyho, aby se jí to povedlo. Riley ji miloval a dělal vše, co mu nakázala. Co když ale v armádě mladých upírů, kteří mají dokonat Victoriinu pomstu, je dívka, která miluje Rileyho a současně začíná prohlížet pavučinu lží, kterou ti dva vytvořili?
25.05.2013 (17:00) • Danca11 • FanFiction jednodílné • komentováno 9×
Linka důvěry
Když na lince důvěry zazvoní telefon, znamená to, že je někdo v nesnázích a potřebuje pomoct. I kdyby to znamenalo jen slyšet něčí hlas... Jak zvládne situaci mladá operátorka Bella, když se jí na lince ocitne upír plný bolesti z vlastní podstaty? Pěkné čtení u mé nové jednorázovky přeje mmonik.
21.05.2013 (16:00) • mmonik • FanFiction jednodílné • komentováno 57×
Deň svätého Marcusa
Bella je mladá turistka, ktorá navštívila staroveké mestečko Volterra v slnečnom Taliansku práve v deň svätého Marka. Ale kultúrne pamiatky a veľkolepý sprievod nie je jediné, čo ju na tomto mieste čaká. Každý vieme, čo sa dialo vo Volterre. Ale čo keď je Bella na tej druhej strane a je z nej len nič netušiaca obeť? Poviedka s nie príliš šťastným koncom...
21.05.2013 (15:00) • riminii • FanFiction jednodílné • komentováno 10×
Arabesque
Alice... Její pobyt v psychiatrické léčebně na ní zanechal stopy. A co kdyby nakonec její příběh neskončil dobře?
15.05.2013 (15:00) • • FanFiction jednodílné • komentováno 10×
Dlouhá cesta
Nedoporučujeme číst do 15 let.Už jako malé děti se milovali, byli si souzeni... Edward Anthony Masen a Bella Marie Swanová. Ale rok 1918 ve státě Illinois bude pro zamilovaný pár osudový. Edward už není zdá se být sám sebou a Bella zůstává sama proti celému světu. Dokážou překonat všechny překážky a najít k sobě zase cestu?
14.05.2013 (15:00) • KatuuskaCullen • FanFiction jednodílné • komentováno 17×
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!