Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

3.Ranya-Forks


 

Zhyň, Aro, zhyň!

Zhyň, Aro, zhyň!Alec umřel a zanechal Jane samotnou. Jak ta se s tím vypořádá? A je to vlastně ta sadistická mrcha, anebo tuto postavu jen někdo vytvořil? To všechno se dozvíte níže. Příjemné počtení přeje Petruss11

 

Ohnivý konec

Ohnivý konecIsabella Swanová se rozhodla pro jedno z nejnebezpečnějších povolání - je hasička zásahového týmu v Chicagu. Denně se potýká s život ohrožujícími výjezdy, při kterých je pro ni prioritní záchrana životů. Je svému poslání oddána natolik, že jednoho dne zapomene na své zdraví, zariskuje a překročí tím pomyslnou hranici. To se jí stane osudným.

 

Poprvé milovat

Poprvé milovatAlice je zamilovaná do Jaspera už od první chvíle, co se setkali, a taky i dávno předtím. Teď je řada na Jasperovi, aby její city opětoval.

 

Koniec je nový začiatok

Koniec je nový začiatokSmrťou sa nič nekončí. Práve naopak. Všetko sa začína. Aj keď stratíme zmysel života.

 

Jasperova budoucnost I.

Jasperova budoucnost I.Jasperova budoucnost byla vždy spjata s Alicí. To se má ale změnit. Vše začíná tím, že rodina dostala od Alice dopis na rozloučenou. Co se musí stát, když Alice podnikla tak radikální krok? Nikdo tomu nerozumí a možná ani nechce rozumět... Tentokrát třídílná jednorázovka

 

Je to jen osud - druhá část

Je to jen osud - druhá částAhojky, tak jsem po dlouhé době zpátky. Omlouvám se čtenářům, že tak dlouho čekali, ale měla jsem maturitu, takže jsem se furt učila a neměla jsem čas na psaní. A teď ke kapitole. Jak dopadne souboj mezi Victorií a smečkou? Zachrání Monicu? Jak to celé dopadne? Dočtete se níže. Příjemné čtení přeje mokasina.

 

Volba - 3. část

Volba - 3. částBella opustila všechny a se svým dítětem se nastěhovala do svého vlastního bytu. Když jednou přišla domů, zjístila, že její dcera není zas tak nevinná, jak vypadá. Co se stane s napadenou Lilly? A jak je to vlastně s Wensdy? Dočtete se zde! Poslední část příběhu.

 

Apocalypse

ApocalypseUž vás někdy napadlo, co by se stalo, kdyby se upíři množili dál a dál, až by jich bylo více než samotných lidí? Tohle se právě stalo. V roce 2672 už svět nepatří lidem. Převládají upíři a většina lidí žije v takzvaných táborech, kde je systematicky pěstují. Ostatní "divocí" lidé žijí v malých koloniích a utíkají z místa na místo. K takovým patří i Bella, která zůstala sama a hledá novou kolonii. Jenže co když jednoho dne potká zvláštního upíra, který ji odmítá zabít nebo odvést do tábora? Příběh o lásce, odvaze, nadřazenosti a zmaru...

SarahBell

 

Plyšový medvídek

Plyšový medvídekEmmett a jeho vylomeniny. Co víc k tomu říct? Snad jen - užijte si tuto jednorázovku a prosím o komentáře, ať kladné, či záporné! :)

 

Jiná minulost, jiný Edward - 1896 (2. část)

Jiná minulost, jiný Edward - 1896 (2. část)Další část Edwardovi historie o pár desítek let později. Co všechno se změní a jakého poznání Edward dospějě?

« Předchozí  1 ... 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!