Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

Emmet And Rose


 

Nekončící bolest...

Nekončící bolest...Toto je moje úplně první jednodílná povídka... Povídka navazuje na část, kdy Edward opustil Bellu. Vím, že už je tady určitě mnoho, takových povídek na toto téma, ale chtěla jsem o tom napsat jako fajn způsob začátečníka. =)

 

Len si užívam, nemilujem!

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Len si užívam, nemilujem!Erotická poviedka o Edwardovi a Belle.
15+ - Neviem, či to patrí práve do tejto skupiny, ale radšej som to zaškrtla. ;) Prajem príjemné čítanie.

 

Večer u Withlockových

Večer u WithlockovýchMyslíte, že jde Alici něčím překvapit? Bonbónek pro Kate a všechny milovnice Alice a Jaspera

 

My mother's ex

My mother's exReneé je trochu šílená matka a domluví Belle rande se synem svého bývalého přítele. Teda aspoň si to myslí. Co když je ale bývalý přítel Edward a žádné děti nemá? Kdo na rande dorazí... nebo snad nedorazí?

 

Impossible

ImpossibleO dvou bytostech, navzájem si protikladných, přesto se přitahujících. Nemožné… Příjemné, krátké počtení po velmi dlouhé době přeje vaše zuzu... :)

 

Jessica vo Volttere

Jessica vo VolttereČo by sa stalo, keby Jessica bola vo Volttere s Bellou?

 

Jasperova budoucnost III.

Jasperova budoucnost III.Konec...

... snad mi po dočtení zachováte přízeň.

 

Jasperova budoucnost II.

Jasperova budoucnost II.Trocha romantiky...

 

Jiná minulost, jiný Edward - 1922 + 1957 (3. část)

Jiná minulost, jiný Edward - 1922 + 1957 (3. část)Poslední část historie jiného Edwarda. Je to sice kratší, ale je to důležitá část Edwardovy historie, důležitý bod, který ho navěky změnil.

 

Život je jako bonboniéra - nikdy nevíš, co okusíš 1. část

Život je jako bonboniéra - nikdy nevíš, co okusíš 1. částNení nic lepšího než Bellin život. Má milujícího manžela, který vypadá jako princ z pohádky, a rodiče, kteří se stále chovají jako zamilovaní puberťáci. Takže žádná Nessie, žádný Phil. Bella si vše užívá na sto procent. Avšak to vše se změní ve chvíli, kdy Renée prozradí své tajemství…

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!