Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction jednodílné

3.KikaV - La Push (utesy)


 

Posledné stretnutie

Posledné stretnutieCharlie zomrel. Ako to nesie Bella?

 

Síť poslední záchrany

Síť poslední záchranyJedině ten, kdo dokáže mnoho obětovat, může ještě víc získat. Songfic.

 

Na špatném místě

Na špatném místěCo všechno se může stát, když se nemotorně ztratíte v lese? Jednorázovka o tom, jaké to je být v nesprávný čas na špatném místě...

 

Šalom

Nedoporučujeme číst do 18 let.

ŠalomIzmael Vogler. Dvacet osm staletí starý upír, který prezentuje velkou část zla na světě. Vedle Isaaca Dimitrije Mizorvica druhá postava, mnou vytvořená, která si získala takovou oblíbenost. Jedni ho nenávidí, druzí milují. Čtenáři Virusu mrtvých s ním strávili už třicet kapitol a tohle je výčet jeho momentů s Bellou a spol. Izmael je zkrátka uzlíček lásky, štěstí a míru...

 

Let

LetPotkal ji v letištní hale a doufal, že ji už nikdy neuvidí. Místo toho vedle něj sedí v letadle. Nemůže utéct... Která touha je silnější?

 

Heart of glass

Heart of glassTato jednorázovka je docela stará a objevila jsem ji teprve nedávno. Je o tom, jak nebezpečná a lživá může slepá láska být... :)

 

Drogs and any roll...

Drogs and any roll...

Nechám si to projít hlavou... nebo žilou... nebo nosem?

„Víš, Bello, já nejsem mimo jenom z tohodle zasranýho světa, jsem mimo hlavně z drog. A každý zrnko toho bílýho andělského prachu je lepší než milion nádechu na tomhle zkurveným místě. Je to bázeň. Je to domov, ten, kterej hledáš."
„Teď nějak... Nechápu, ale to už dneska není překvápko," řekla Bella a zmateně zamrkala.
„Ani mě nenapadlo, že bych tě stáhla do toho kolotoče s sebou, ale tvůj život není v pohodě. Ani můj není, tohle je ta vlídnější možnost."
„A jaká je ta druhá?" zeptala se s neskrývaným očekáváním.
„Pomalu si zvyknout a pak skončit jako naši ubozí rodiče, umřít s flaškou levného líhu v ruce," pronesla nesmířeně Marquete a zastrčila Belle pramínek vlasů za ucho.

 

Procházečka snů 2

Procházečka snů 2Ve vzduchu se line vůně lásky a čokolády. Jen nad Forks se stahují mračna a blýská se na hořké časy.

 

V pasti

V pastiObyčejný den, který se Belle promění v hotové peklo. Den, kdy zjistí, že světlo na konci tunelu může taky být blížící se vlak. Den, kdy pochopí, že proti nadpozemskému delikventovi nemá šanci. Den, kdy bude naprosto v pasti...

 

Krátká cesta do budoucnosti

Krátká cesta do budoucnostiTuhle povídku jsem původně napsala do soutěže od CRo, ale napadlo mne kapku předělat jména a udělat Twilight jednorázovku. Je sice krátká, ale snad se vám bude alespoň kapku líbit. Prosím, pište komenty. :D

« Předchozí  1 ... 17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27 ... 324   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!