Ako to nakoniec dopadlo s tým Valentínom?
05.03.2017 (07:00) • Satu, Cvrcek • O webu » Soutěže • komentováno 5× • zobrazeno 3796×
Milé prispievateľky a prispievatelia,
Veľmi sme sa s Cvrčkom tešili na súťaž sv. Valentýn,
keďže sme chceli trošku povzbudiť k písaniu našich prispievateľov, preto sme si mysleli, že sviatok všetkých zamilovaných bude to „pravé orechové.“
Avšak, kvôli nízkemu počtu zapojených súťažných poviedok, sme sa zhodli, že bude naša
súťaž ZRUŠENÁ.
Súťaž prebiehala od 14.2. do 28.2. a na mail stmivani.eu.souteze@seznam.cz prišla poviedka:
KateDenali11 - Šťastně až navěky
Hoci by sme veľmi rady ocenili túto poviedku, podľa pôvodných pravidiel by bola DISKVALIFIKOVANÁ kvôli počtu slov, ktorý bol pevne daný (pre každý drabble). Po opravení danej chyby, bude článok vydaný podľa bežných pravidiel stránky.
Veľmi nás mrzí, že bola súťaž zrušená, no napriek tomu pevne veríme, že sa opäť vidíme pri ďalšej súťaži, kde sa odváži zapojiť viac prispievateľov.
Cvrcek a Satu
Autor: Satu (Shrnutí povídek), Cvrcek, v rubrice: O webu » Soutěže
Diskuse pro článek sv. Valentýn - výsledky:
KateDenali11, je pravda, že máme za sebou už veľa súťaží, a rovnako tak je pravda, že sem chodí, bohužiaľ, čoraz menej a menej prispievateľov. Preto nám prišlo zbytočné pre takúto krátkodobú súťaž vymýšľať toľko rôznych tém. Okrem toho, mali ste možnosť jednu tému poňať na tisíc spôsobov, keďže ste mali možnosť písať 100/200/300 slov. Takže trošku nesúhlasím, no verím, že ďalšia súťaž dopadne pozitívnejšie a ďakujeme za želanie do budúcna.
KD11: Měla jsi 199 slov, podruhé se v tvém kontextu píše dohromady.
Kvůli počtu slov? Mně to ukazuje normálně 200... No nic, to je stejně úplně jedno, když se nikdo jiný nezúčastnil - což je škoda. Mám-li ale býti upřímná, ze všech soutěží, které jsem zde zažila, mi tahle přišla nejslabší, jestli se to tak dá říct. Většinou je jinak, jak jsem si všimla, v soutěži víc „témat" a tady bylo jen jedno, což je poněkud svazující... A já sama jsem si nebyla jistá, jestli vůbec zvládnu něco napsat. Neberte to ale jako nevděk, je to jen můj názor, já si samozřejmě cením Vaší snahy pro nás autory něco udělat a doufám, že se ještě u nějaké soutěže sejdeme. Přeju příště větší zdar!
K.D.11
Plánovala jsem se zapojit, bohužel mi to školní povinnosti neumožnily, těším se na soutěž, která by byla o prázdninách, kdy přece jen má člověk trochu toho času na zamyšlení a zúšastnění se s kvalitnější povídkou.
Mrzí ma, že som sa nestihla zapojiť. Dúfam, že nabudúce už budem mať viac šťastia aj času.
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!