Nadpis napovídá, že už máte pomalu chystat foťáky a nápady. Je tu další Stmívání soutěž - fotografická soutěž!
Update: 31.7. - Dodány všechny fotografie.
31.07.2009 (19:33) • RosalieHale • O webu » Soutěže • komentováno 0× • zobrazeno 13381×
Posílání fotoggrafií bylo ukončeno. Porota v následujících dnech bude sepisovat výtvory, které by měli vyhrát a během příštího týdne by mělo být vyhlášení.
Byla založena nová fotogalerie s názvem Photo-Soutěž a jsou zde všechny fotky co byli do soutěže zaslány (pokud tam nějaká není pošlete ji znovu).
Pokud nebudde v každé kategorii alespoň 10 soutěžních fotografií, budou se výherci losovat ze všech kategorií dohromady.
-----------------
1. Obal knihy
Tato část úkolu spočívá v tom, že vyfotíte fotografii, která by se podle Vás nějak hodila na obálku Stmívání, Nového měsíce, Zatmění, Rozbřesku nebo Půlnočního slunce. Svou fotografii potom na počítači můžete upravit, vložit název, apod. aby působila dojmem "knihy".
V případě, že si vyberete tuto část, tak do e-mailu napište:
Část úkolu číslo 1
Přezdívka:
Kniha (ke které je fotka vyfocena):
2. Kapitola
Tato část úkolu je podobná té první, ale s tím rozdílem, že vyfotíte fotku, která bude nějak vystihovat některou z kapitol. Např.: Fotografie, které jsem Vám sem dala na ukázku "Good Thing I've Got A Strong Stomach" je ke kapitole, která česky zní "Ještě, že mám tak silný žaludek", kde Bella musí kvůli mimču pít krev nebo druhá fotka Shiny (Zářivá), kde už je z Belly upírka (no to že ta fotka lehce působí upírsky jde zjistit, když se zvětší :D). Jinak na těch fotkách jsem já, takže se nemusíte bát vyfotit sebe třeba, že byste se "ztrapnili" :)
Samozřejmě na fotce nemusíte být vy, lidi, apod. ale prostě to nějak tématicky musí být k nějaké kapitole. Fotografii můžete také upravit a doladit na počítači.
V případě, že si vyberete tuto část, tak do e-mailu napište:
Část úkolu číslo 2
Přezdívka:
Kapitola (ke které je fotka vyfocena):
3. Místo
Tenhle úkol je kreativnější v tom, že můžete poslat buď fotografii z nějakého místa, kde jste byli a zároveň je popisováno v knize (Forks,Itálie,..) a nebo vyfotit nějaké místo u vás - které vám připomíná nějaké místo z knihy/filmu. Např.: v ukázkových fotkách je na první jak asi vypadá Forks a na druhé jak mohlo vypdat místo kde byla poprvé Bella s Edwardem v lese.
V případě, že si vyberete tuto část, tak do e-mailu napište:
Část úkolu číslo 3
Přezdívka:
Místo (ke které je fotka vyfocena):
4. Já a moje knihy
Jde jen o Vás jak moc se budete na fotce chtít předvádět a ukazovat. Můžete klidně vyfotit jen knihy a z Vás mohou být vidět jen ruce. Ale podmínkou je, že na fotce aspoň částečně musíte být. A také samozřejmě alespoň jedna kniha ze ságy Stmívání.
5. I "as" ..
Tohle kolo si podle mě zvolí nejméně lidí, ale pro ty se spoustou nápadů, co se rádi fotí, apod. sem ho sem alespoň zařadila. Název této části "Já jako .." už asi napovídá, že budete fotit sebe (nebo kamarádku), tak aby se podobala některé z postav. Buďto se může podobat postavě z filmu nebo i z knihy - tak jak si jí představujete. Samozřejmě těch hlavních věcí jako styl vlasů, oblečení, .. by jste se držet měli, protože jestli pošlete fotku "Jako Rosalie" a třeba budete mít krátké černé vlasy a tepláky, tak to asi nejlepší nebude.
V případě, že si vyberete tuto část, tak do e-mailu napište:
Část úkolu číslo 5
Přezdívka:
Postava (ke které je fotka vyfocena):
-----------------
Více ukázek k těmto částím můžete najít v galerii (vlevo) s názvem PhotoContest
-----------------
Jestli budete mít nějaké otázky napište na e-mail, icq nebo sem do komentářů.
-----------------
Těším se na Vaše výtvory a maily,
s pozdravem RosalieHale :)
Autor: RosalieHale, v rubrice: O webu » Soutěže
Diskuse pro článek Photo-Soutěž Stmívání - Ukončeno:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!