Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

3. sraz v Uherském Hradišti

3. sraz v Uherském HradištiA je tu další sraz v Uherském Hradišti!
ZMĚNA PROGRAMU!!!

NEWS

Zraz v Nitre

Zraz v NitreTwilight zraz v Nitre! 25. 6. 2011. :)

NEWS

Breaking Dawn - nový still

Breaking Dawn - nový stillNašla jsem nové foto z líbánek. :D

NEWS

Kristen Stewart at the Glamour UK Awards

Kristen Stewart at the Glamour UK AwardsKristen sa včera zúčastnila Glamour UK, kde sa objavila aj po boku Garretta Hedlunda, ktorý s ňou hrá v pripravovanom filme "On the road".

NEWS

Nikki Reed se zasnoubila!

Nikki Reed se zasnoubila!Nikki Reed, která ve filmech ztvárňuje Rosalii, se hrne pod čepec. A kdo je ten šťastný?

NEWS

MTV Movie Awards 2011 - Výsledky

MTV Movie Awards 2011 - VýsledkyTady jsou výsledky z udílení cen MTV Movie Awards 2011.

NEWS

Oficiální teaser trailer k BD!

Oficiální teaser trailer k BD!Čekali jsme dlouho... A je to konečně tu!
EDIT: Přidáno video s českými titulky.

NEWS

Breaking dawn teaser trailer preview k MTV Movie Awards

Breaking dawn teaser trailer preview k MTV Movie AwardsMTV uveřejnilo teaser trailer k uvedení úplně prvního traileru k Sáze Stmívání: Rozbřesk, I. část.
Tak se pokochejte a v neděli se můžeme těšit na pořádné ukázky z filmu. :)

NEWS

Program TwilightConu 2011

Program setkání fanoušků Twilight - TwilightCon 2011 byl dokončen. Co pro Vás Intoxicated team chystá za přednášky, promítání a soutěže se dozvíte v pokračování článku.

NEWS

Dnes slaví Justin Chon!

Dnes slaví Justin Chon!Justin Chon dnes slaví 30. narozeniny!

« Předchozí  1 ... 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!