Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Twilight sága: Rozbřesk 1 v kinech s titulky i s dabingem?

Nového distributora Twilight sága Rozbřesk 1 a 2, společnost Bontonfilm, zajímá i Váš názor! Chtěli byste vidět film v kině v originální znění s titulky, nebo i s dabingem? Vyjádřete, prosím, svoje preference v následující anketě, odkaz na ni je v pokračování novinky!

NEWS

Jamie Campbell Bower Vogue Outtakes

Jamie Campbell Bower Vogue OuttakesJamie Campbell Bower v italském Vogue.

NEWS

Breaking Dawn Promo Pictures

Breaking Dawn Promo Pictures Na internetu se objevily první obrázky Cullenů z připravovaného kalendáře.

NEWS

Mackenzie Foy - More Photoshoots

Mackenzie Foy - More PhotoshootsMackenzie Foy a jej photoshooty z rokov 2010 a 2011. Nesii.

NEWS

TwilightCon 2011 Program

Vážení fanoušci Twilight, znovu si vás dovolujeme pozvat na Twilightcon (sraz fanoušků Twilight), který proběhne v rámci Nightconu na Festivalu Fantazie v Chotěboři u Havlíčkova Brodu od 5. do 6. července 2011. V pokračování najdete letáčky několika přednášek a promítání, které Intoxicated Team připravuje pro návštěvníky této akce.

NEWS

V ČR určeno datum premiéry Rozbřesk: část 1.

V ČR určeno datum premiéry Rozbřesk: část 1.Breaking Dawn nakonec bude sponzorovat Bontonfilm. A premiéra? Kdy bude?

NEWS

Taylor Lautner on Jimmy Kimmel

Taylor Lautner on Jimmy KimmelAsi před třemi týdny Taylor navštívil studio Jimmyho Kimmela. A hlavní je, že Taylor zde představil první klip z jeho nového filmu Abduction. Premiéra filmu v Čechách bude 29.9 2011.

NEWS

Snow white and the huntsman - info

Snow white and the huntsman - infoTady přidávám nějaké info z připravovaného filmu Snow white and the huntsman, ve ktérem si Sněhurku zahraje Kristen Stewart. Doufám, že to tu již nebylo.

NEWS

Twilight: Sága a její postavy v proudu času

Twilight: Sága a její postavy v proudu časuPřeložená knížka Nancy R. Reaginové Twilight and history je tu. O čem pojednává?

NEWS

Elizabeth Reaser slaví!

Elizabeth Reaser slaví!Elizabeth Reaser má dnes 36 let. Tak co? Kdopak jí popřeje?

« Předchozí  1 ... 25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!