Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

lovemeaking


Nepřehlédněte

Místo pro povídky vašeho námětu

Místo pro povídky vašeho námětuMáte nápad, který nemá s Twilight nic společného?
Nezoufejte si!
Přijďte se podívat na naši dceřinou stránkou OurStories, kde jsou vašim nápadům dveře otevřeny dokořán.

NEWS

Matthew Bellamy (Muse) je otcem!

Matthew Bellamy (Muse) je otcem!Matthew Bellamy, frontman a zpěvák skupiny Muse, od níž zazněly na všech třech soundtracích Twilight ságy písně, se stali s Kate Hudson rodiči.

NEWS

Slovenská gramatika

Slovenská gramatika

Milí slovenskí prispievatelia. Nájdete tu písanie čiarky, Y/I a priamej reči. Smelo do čítania!

NEWS

Teen Choice Awards 2011

Teen Choice Awards 2011Aj tento rok môžeme hlasovať v Teen Choice Awards za našich obľúbených hercov, spevákov, športovcov, za obľúbený film a mnoho ďalších.

NEWS

Rob ako sukničkár!

Rob ako sukničkár!Robert Pattinson v novom filme Bel Ami s Umou Thurman.

NEWS

Nový Photoshoot Anny Kendrick

Nový Photoshoot Anny KendrickTady je nový photoshoot Anny Kendrick. Podle mě jí to tu docela sluší. Co si o tom myslíte Vy?

NEWS

Pro film The Host stanovena premiéra!

Pro film The Host stanovena premiéra!Nedávno jsme se dozvěděli hlavní role, ale premiéra až doposud zůstávala záhadou.

NEWS

Ashley Greene photoshoot pre Mark Cosmetics

Ashley Greene photoshoot pre Mark CosmeticsObjavili sa nové fotky Ashley Greene pre Mark Cosmetics.

NEWS

New poster - Abduction

New poster - AbductionTento plagát bude visieť na dverách, ktoré vedú do našich kín.

NEWS

Ashley v novom filme!

Ashley v novom filme!Pripravuje sa nový film s Ashley Greene a Miley Cyrus. LOL!

« Předchozí  1 ... 23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!