Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS

Stephenie Meyer apple


NEWS

Prokletý maturiťák - Prom Nights from Hell v Česku

Prokletý maturiťák - Prom Nights from Hell v ČeskuJmenuje se to Prokletý maturiťák a jako jedna z více autorek je uvedena Stephenie. A o čem že má "nová" (pro nás nová, v USA byla vydána už roku 2007) knížka být? Čtěte!

NEWS

Snow White and The Huntsman

Snow White and The HuntsmanNa SWATH - Comic Con 2011 sa objavili oficiálne plagáty na nový Kristenin film, Snow White and The Huntsman. Alsee.

NEWS

Elizabeth Reaser jako mamka Emmy Roberts

Elizabeth Reaser jako mamka Emmy RobertsElizabeth Reaser si střihla malinkou roli v novém filmu s Emmou Roberts...

NEWS

Pics from Twilight Comic-Con 2011

Pics from Twilight Comic-Con 2011Fotky z Comic-Conu, ktorý sa konal v San Diegu.

NEWS

Promo fotky

Promo fotky Promo fotky k Breaking Dawn, ktoré boli "odhalené" na Comic-Cone.

NEWS

Klip z Rozbřesku

Klip z RozbřeskuVšichni se těšíme na Rozbřesk! O tom žádná! A já narazila na klip z filmu, který byl natočen na ComicConu.

NEWS

Změna stanovení premiéry Breaking Dawn - Part 1!

Změna stanovení premiéry Breaking Dawn - Part 1!Bontonfilm uvedl nové datum ohledně premiéry Rozbřesku - části 1. Bude dřív či později? Více v celém článku. :P

NEWS

Oficiální kalendář Breaking Dawn

Oficiální kalendář Breaking DawnNašla jsem fotky z Breaking Dawn kalendáře. Doufám, že tu ještě nebyly. ;)

NEWS

Soutěžte s Egmontem

Soutěžte s EgmontemNakladatelství Egmont ČR si pro všechny fanoušky Twilight ságy připravilo zajímavou soutěž.

EDIT: Vyhlášeny výsledky.

NEWS

Billy Burke v Červené Karkulce

Billy Burke v Červené Karkulce Billy Burke ve filmu Red Riding Hood, kde si zahraje otce Valerie a taky něco, co byste nečekali...

« Předchozí  1 ... 22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!