Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Info » Twilight Sága NEWS


NEWS

Ashley Greene v květovaných šatech

Ashley Greene v květovaných šatechNašla jsem Photoshoot s Ashley, doufám, že tady ještě nebyl.

NEWS

New photos of Xavier Samuel by Peter Brew-Bevan

New photos of Xavier Samuel by Peter Brew-Bevan Nové fotky Xaviera Samuela. Podľa mňa sa celkom podarili, čo myslíte? :)

NEWS

Premiéra BD na Slovensku je presunutá

Premiéra BD na Slovensku je presunutáSkvelá správa pre Slovákov, premiéra BD je presunutá o týždeň skôr.

NEWS

Ďalšie nové promo fotky k BD

Ďalšie nové promo fotky k BDObjavili sa nové promo fotky Rose, Emmetta, Esme a Belly a Edwarda spolu.

NEWS

Dakota Fanning v North Lanes

Dakota Fanning natáčí její nový film "Now is Good" v North Lanes v Brightonu.

NEWS

Kellan Lutz a Anne V: Dylan George a Abbot + hlavní kampaň

Kellan Lutz a Anne V: Dylan George a Abbot + hlavní kampaňKellan Lutz se polonahý nechal nafotit společně s herečkou a modelkou Anne V pro kampaň Dylana George na rok 2011. Myslím, že vypadá úchvatně. Celkem s tou modelkou tvoří dobrý pár.

NEWS

101 Kellanů

101 KellanůNa mých oblíbených stránkách Kellana Lutze se zase jednou objevil photoshoot. A tentokrát je opravdu nabitý. Místo 101 štěňátek je tam stejný počet medvídků. Hromada fotek, které od Kellana za rok 2010 nasbíral Men’s Health. Užijte si je.

NEWS

Fotky z Comic-Conu 2011

Fotky z Comic-Conu 2011Nedávno jsem sem přidávala klip z filmu, který byl natočený na Comc-Conu. A teď jsem našla několik fotek, na kterých jsou herci z Twilight ságy.

NEWS

Ďalšie promo fotky

Ďalšie promo fotkyĎalšie promo fotky s citátmi z filmu.

NEWS

Bel Ami trailer

Bel Ami trailerVčera večer byl do světa vypuštěn nový trailer k filmu Bel Ami. Užijte si ho. ;)

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 156   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!