Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa

ccc


 

Robert a Kristen

Na youtube.com jsem našla velmi zajímavé video. Určitě se mrkněte.

 

Comic-Con 2009: New Moon

Comic-Con 2009: New MoonVtipné interviu s režisérem a herci New moon.... Z Comic Conu.

 

Twilight další parodie

Twilight další parodieDalší amaterská parodie na stmívko, podle mě je dobrá. :-)

NEWS

NM scenes-trosku lepsia kvalita

NM scenes-trosku lepsia kvalitatakže na stránke twilight.sk ---čo je aj zdroj myslím takže dúfam že neporušujem nejake pravidla---boli odkazy na tieto dve videa,,neviem či to tu bolo ale v každom prípade majú lepšiu kvalitu,hlavne druhé video

NEWS

Comic Con - Interview

Comic Con - InterviewPřináším vám interview z Comic Conu. Robert, Kristen a Taylor tam jsou jako zástupci na konferenci.

NEWS

Ukazky z New moon

Ukazky z New moonAhojky! Nevim jestli jste to už viděli, ale i tak to sem dám. :-) Našla jsem 2 videa z filmu New Moon. Kvalita je sice nic moc ale i tak je to hezky.

 

Young Taylor Lautner Dancing, Flipping, Moonwalking

Young Taylor Lautner Dancing, Flipping, MoonwalkingTaylor nie je len dobrý herec, ale aj dobre tancuje. Na tomto videu má asi len 12 alebo 13 rokov, ale niektoré tanečné kroky ovláda fakt dobre, aspoň podľa mňa.

NEWS

K vymazání

K vymazání

 

Robert Pattinson's Latest Movie - Little Ashes Trailer

Robert Pattinson's Latest Movie - Little Ashes TrailerLittle Ashes: Robert Pattinson ako Salvador Dalí; Javier Beltrán ako Federico García Lorca.Všetky filmy, kde hraje Rob sú super a tento nieje výnimkou. Tu máte jeho trailer.

NEWS

New Moon Teaser Trailer Parodie

New Moon Teaser Trailer ParodieTak jsem brouzdala po netu a co nevidím - další parodie z dílny téhle partičky :D Guinew moon ..

« Předchozí  1 ... 15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!