Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - Videa


NEWS

The Midnight Sun the Emotional Contest

The Midnight Sun the Emotional ContestVelká video soutěž Twilight na YouTube.

 

Kellan v hrdinech

Kellan v hrdinechNevím jestli jste to věděli, ale já ne, že KELLAN LUTZ hrál v Heroes...

 

Fanmade video Breaking Dawn

Fanmade video Breaking DawnJedno talentované zahraničné dievča vyrobilo video na alternatívu Bella po pôrode zomrie. Musím povedať, že je to nádherné až som plakala.Príjemné pozeranie

 

Úžasná parodie na twilight!

Úžasná parodie na twilight!Parodie na twilight a HSM.

 

Boo Boo alias Seth

Boo Boo alias Seth  Další video s Boobeem Stewartem. Myslím si, čistě můj názor, že mu sluší víc ty černý vlasy.

 

Kompletní ukázka italské scény

Kompletní ukázka italské scényKompletní ukázka italské scény, která byla představena na Comic Conu.

 

Robert Pattinson in Central park

Robert Pattinson in Central parkNašla som video s fotkami Roberta Pattinsona z central parku. Plus videa s focením photoshopu Kristen.

 

Renesmeeina písnička

Renesmeeina písničkaTak tady je video co jsem našla na youtube. Je od Briana Criana. Nevím, jestli je oficiální, ale mě se líbí, i když né nijak závratně. Ta samá skladba je v článku ve dvou verzích. Ta první je jen jednoduchá melodie zjevně nahraná na samohrajce, ale ta druhá je barvitější díky úpravám a je moc pěkná. Taky nevím, jestli už tady není. Kdyžtak mi to napište do komentů. Třetí video je skladba od nevím koho a je to !NEOFICIÁLNÍ! ukolébavka Nessie.

 

Twilight parodie od The Hillywood Show - Za scénou

Twilight parodie od The Hillywood Show - Za scénouVideo o tom, jak se natáčela parodie Twilight od The Hillywood Show. Pokud vám náhodou jejich skvělá parodie unikla, tak odkaz na ni najdete v článku.

 

Nová fota lidiček z New moon

Našla jsem video na kterém je sice ze začátku secod trailer New moon ale jsou zde i fotografie na kterých je i Dakota Fanning a Xavier Samuel.

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 32   Další »


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!