Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolest a láska - Prolog

2.JessicaBrikker-Zasnoubená


Bolest a láska - PrologMoje další povídka doufám, že se vám bude líbit.

Prolog

 

Žiji ve Forks už od narození, žiji v tom městě, kde neustále prší a nebo je alespoň nebe zahaleno do pokrývky těch šedých mraků, žiji v tom městě, kde jsem vyrůstala a kde jsem si nenašla jediného přítele.Ve třídě si mě nikdo nevšímá, jsem taková tichá a prostá, pro někoho dokonce i neviditelná holka.

                    

Jmenuji se Isabella Swan, jsem naprosto průměrná pubertální holka, mé mahagonové vlasy, které mi spadají do půlky zad mi lemují mojí bledou tvář na níž tím vystupují ještě více mé tmavě hnědé oči, které jsem zdědila po mém otci, který zemřel když mi bylo pět, moc si na něho nepamatuji, ale vím, že to byl dobrý otec a muž, teda alespoň podle vyprávění babičky. Po jeho smrti jsme tu s matkou René zůstali. Moje mamka se ze smrti mého otce nikdy nevzpamatovala a tak bylo moje dětství kruté, jen samé povinnosti a starání se matku, která se ne a ne vzpamatovat a tak je to dodnes, má mamka sice chodí do práce a vydělává peníze, ale vždy když přijde domů, tak si zaleze do ložnice a bezustání pláče a neříká, kolikrát se to nedá vydržet jakou bolest z jejího hlasu slyším. Už z pokoje nevychází dokud zase nemusí do práce a proto pochopte, proč nemám žádné kamarády, nerada se na někoho váži už jen kvůli neustálému starání o matku a povinnostem, kterými by se sedmnáctiletá holka neměla zabývat.

 

Nemyslete si, že já svojí matku nemiluji, ale nikdy se o mě opravdu nestarala, neradila a ani nepomáhala, nikdy se mi zdá jako by zapomněla, že vůbec žiji a i přesto, že vím co se s ní stalo, jsem na ní naštvaná už jen za proto, že mě zemřel otec, ale ona se mě nikdy nesnažila utěšit, nikdy se nezeptala jak mi je, nebo jestli mi nějak nemůže pomoct. Nikdy jsem jí od jeho smrti nezajímala už se na mě nikdy neusmála a už nikdy mi neřekla, že mě ráda. A proto jsem taková jaká jsem. Samotářská a tichá, bez přátel, bez milující rodiny, jen poustevník na cestě osudu, který prochází ze smutku k bolesti a naopak.

 

Tak pro tyto důvody se vyhýbám svému domovu obloukem, každá den, když přijdu domů uvařím jí večeři a jdu ven a protože nemám žádné kamarády chodím se často procházet do lesa a při mých častých procházkách jsem narazila na takovou mítinku uprostřed lesa, kam chodím plakat, smutnit, přemýšlet a někdy vybít zlost. Potom se vždy vracím domů jen vyspat napsat úkoly naučit se a zase to samé. Toto je můj život plný utrpení a smutku, zlosti a nenávisti. Toto je ten život, který nikomu nepřeji.

 

                   Pro vás napsala Lin 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolest a láska - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!