Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčie tajomstvo - Prológ


Ahojky. Toto je moja prvá poviedka, tak prosím o štipku zľutovania sa. Ashley je obyčajné dievča, ktorej sa do cesty životom zamotajú upíri a vlkolaci a možno že aj pravá láska... Prológ je krátky, ale ďalšie kapitoly už budú dlhšie.

Prológ

Volám sa Ashley Uleyová, mám šestnásť rokov. Detstvo som nemala dvakrát ľahké. Rodičia mi zomreli pri autonehode, keď som mala jedenásť. Odvtedy som sa sťahovala z rodiny do rodiny. Pred dvoma dňami prišla za mnou sociálna pracovníčka a povedala mi, že sa im ozval môj ujo (nikdy som sa s ním nestretla, ale môjho ocka mal veľmi rád), pokiaľ chcem, tak si ma môžu adoptovať. Ihneď som súhlasila... Tešila som sa, lebo konečne som našla svoju rodinu a začnem žiť normálny život.

 

O týždeň:

Práve som sedela v taxíku. Mala som šialený strach. Stále som si kládla otázky. Čo keď ma neprijmú? Čo keď sa in nebudem páčiť? Čo keď ma nebudú mať radi? Čo keď si nenájdem v škole kamarátov? Čo keď si niekoho nájdem? Čo keď ma po čase znenávidia a ja sa vrátim späť do detského domova?

Z môjho premýšľania (typu čo keď...) ma vyrušil vodič taxíka. Zaplatila som mu a vystúpila z auta. A je to tu. Vodič mi ešte podal moje kufre, nasadol a odišiel.

Pár metrov odo mňa čakal (asi na mňa) chalan. Mohol mať tak osemnásť, možno devätnásť rokov. Pozrel sa na mňa a usmial sa od ucha k uchu. Keď sa ku mne približoval, začalo mi srdce biť ako o život. Prepadla ma vlna šialeného strachu.

Prišiel ku mne. Až teraz som si všimla, že dievčatá by sa za tohto chalana pokojne aj stokrát pobili (aspoň ja áno). Mal krásne tmavohnedé oči, opálenú pokožku, peknú postavu...

„Ahoj, ja som Sam Uley. Ty musíš byť Ashley Uleyová, že?” Ach jaj, prečo ja mám takú smolu na chalanov. Sam je určite môj bratranec, ale možnože je tu takých chalanov ako on viac.

Áno to-to som ja. Ale vrav mi Ash. Toto oslovenie mám r-radšej,“ odpovedala som. Trošku sa nad mojím koktaním z dôvodu strachu pousmial, ale nevybuchol smiechom, za čo som mu bola veľmi vďačná.

„Tak poď, zavediem ťa k nám,“ povedal a ja som prikývla. Išli sme mlčky. Pozorovala som okolitú krajinu. Samí strom, pláž a dosť chladné počasie. Zrazu za nami niekto zakričal: Hej, Sam!“ a pribehla k Samovi. Len čo ju Sam zbadal, usmial sa a pobozkal. Ten niekto bolo dievča, asi jeho baba.

Leah, toto je moja sesternica Ashley, skrátene Ash. Ash, toto je Leah, moja priateľka,“ predstavil nás a ja som sa na Leah usmiala a obidve sme naraz povedali: Ahoj“. Rozosmiali sme sa všetci a pobrali sme sa k Samovi domov, k môjmu novému domovu.

S nimi dvoma som vážne nemohla ísť mlčky. Pýtali sa ma otázky typu odkiaľ som prišla, či si zvyknem na chladné počasie a podobne. Obidvaja mi boli hrozne sympatickí. Leah bola hrozne milá, spýtala sa, či by sme sa nemohli zajtra stretnúť, aby mi to tu poukazovala. Ihneď som odpovedala, že jasné. Keď sme zastavili pred nejakým domom, Leah sa s nami rozlúčila s tým, že sa zajtra uvidíme.

Sam ma zaviedol do domu. Interiér domu bol pekne zariadený. Kuchyňu lemovala rohová červená kuchynská linka, vysoká strieborná chladnička, mikrovlnka a stôl pre štyri osoby. Jednoducho všetko, čo v kuchyni potrebujete.

V obývačke bola sedačka asi pre tri osoby, dve kreslá, malý televízor a tri poličky s vázami a kvetmi. Z obývačky trčali schody na druhé poschodie. Druhé poschodie tvorila chodba so štyrmi dvermi. Dvoje dvere vpravo a dvoje vľavo. Prvé dvere vpravo bola spálňa Samových rodičov, druhé dvere vpravo bola kúpeľňa. Prvé dvere vľavo bola Samova izba a druhé dvere vľavo bola moja izba.

Tak sa tu zabývaj a vybaľ sa. Keď budeš niečo potrebovať, budem u seba a nemusíš klopať,“ povedal a zapadol do svojej izby.

Otvorila som dvere do svojej izby a vošla som. Oproti dverám bolo malé okno a pod ním písací stôl. V pravo od dverí skriňa a vedľa nej komoda. Oproti komode bola posteľ, pri ktorej ležal malý, nočný stolík a na parapete malá kvetinka.

Zhlboka som sa nadýchla. Otvorila som kufor a začala vybaľovať...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčie tajomstvo - Prológ:

 1
07.11.2011 [21:04]

dia71miška.. bože môj jaké dobrééé, hned chcem knihu moja.... aj s podpisom :D

06.11.2011 [19:17]

selena257ako prvá kapitola to bolo zaujímavé ale vážne si to mohla trošku viacej popísať ale to nevadí mne sa to páčilo a nikto ti do toho nebude kecať! (okrem adminiek) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Hejly
06.11.2011 [18:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.11.2011 [16:59]

NatyCullenNa první povídku dobré, průměrné, ale samozřejmě to má mezery. Prolog by měl začínat nějakým zajímavým úvodem do děje, ne představováním. Tím odhalíš všechna tajemství, které jsi mohla odhalovat postupně. Děj byl zrychlený, ztrácela jsem se v souvislostech, kdo je vlastně pro Ash Sam, proč už u nich nebydlela dávno, jak to vypadalo v dětském domově. Mohla jsi to pojmout trochu více do hloubky. Víc rozepsat pocity, které měla Ash ze sama, všechno znásobit, všechny popisy a tak. Zkus se na to zaměřit, uvidíme, jak se to bude vyvíjet. Emoticon

2. mňamka
06.11.2011 [16:04]

to je dobrý Emoticon jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet, honem další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
06.11.2011 [13:35]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*Nepíš Caps Lockom, ak chceš niečo zvýrazniť, použi radšej kurzívu.
*Čiarky - najmä v osloveniach
*Číslovky píš vždy slovom, nie číslicou. Výnimky tvorí len čas a roky.
*Pozor na ukončenie priamej reči - vždy sa musí končiť nejaký interpunkčným znamienkom.
*Prvé úvodzovky nikdy nepíš ako dve čiarky!

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!