Vymyslí si Sam nejakú výhovorku, alebo povie pravdu? Spomenie si na niečo Ashley, keď sa prebudí, ak sa prebudí... Prajem príjemné čítanie.
Vaša miska555. :)
17.06.2012 (20:45) • miska555 • FanFiction na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1125×
„Vieš vôbec, aký som mala strach?" kričala po mne.
„Nie, ale ja som sa trošku pozabudol a nevedel som nájsť..."
„Čo? Toto?!" povedala, siahla si do vrecka a vytiahla môj mobil.
„Áno, prepáč, ale ja som v tom šoku, keď bola Ashley v bezvedomí, vôbec si neuvedomil, že ho mám doma a-a-a..." snažil som sa vykoktať hocakú výhovorku, ale veľmi mi to nešlo. A už vôbec neviem klamať.
„Ja... musím ísť." Rýchlo som vyšiel z kuchyne a vybehol von...
Jediné, čo mi vŕtalo v hlave, bolo nájsť Ashley a spýtať sa jej na pár otázok. Napríklad, čo robila v lese? Načo tam vlastne išla? A tá najdôležitejšia... Čo má ona, dofrasa, s Cullenovcami? Išiel som smerom k pláži a hladal ich. Ale namiesto sladkého smiechu mojej Lee-lee som začul Sethov chichot. Išiel som k nemu a chcel sa ho spýtať, či náhodou nevidel Leah, ale namiesto toho som videl ako Seth - chalan od susedstva, celkom fajn, ale mal len necelých šestnásť - flirtuje s mojou sesternicou! A to doslova! Obsypával ju komplimentmi a hádzal vtipy jeden za druhým a Ashley nič iné nerobila, len smiala...
Uznávam, Ashley je pekná baba, ale Seth?! Mne príde celkom sympatický, ale počul som od Lee-lee, že v škole vývadza hovadiny a s babami sa nemazná... A tiež Ashley, nie je tu ani tri dni a už flirtuje s chalanom. To vôbec nevidí, že po nej ide? A vtedy sa to stalo...
Seth ju chytil za ruku a preplietol si s ňou prsty. A dosť, nepoznajú sa ani pätnásť minút a už sa chytajú za ruky, ako keby spolu chodili už pol roka? Toto nedovolím!
„Seth!" zakričal som a hneď sa vydal k nim. Seth sa otočil a hneď, ako vedel, že som to ja, Ashley okamžite pustil a začal hovoriť niečo v tom zmysle, že sa nechal uniesť a tak... A že už jej dá pokoj. Ashley bola celá červená a Seth detto. Dokonca sa začal potiť... Milujem takéto chvíle.
„Seth, choď. Ja sa s tebou potom porozprávam." Bol biely a to doslova. Jemne prikývol, usmial sa na Ashley a čo najrýchlejšie odišiel.
Zrazu sa Ashley začala smiať, a to doslova buchla smiechom a brblala si niečo s tým zmyslom, že: „Chudák Seth." A tak... Nevydržal som to a zasmial som sa s ňou.
„Sam, prečo si mu to spravil? Veď bol zlatý a navyše je pekný." Len som nad tým pokrútil hlavou a rozhodol som sa, že toto je tá pravá chvíla.
„Ashley, mám na teba pár otázok." Podla mňa je toto najlepší začiatok, aj keď začíname dosť vážne, sa táto „hodina pravdy“ počase zmení na len tak rozprávanie sa.
„Počúvam." Ale stále sa smiala.
„Čo si robila v lese? A čo máš, dopekla, z Cullenovcami?!" Ja viem, nemal som na ňu takto vybehnúť, ale som naštvaný a... Kurva! Začal som sa nenormálne triasť a rýchlo som odišiel do lesa, nech ma nevidí...
Pohľad Ash
Odkiaľ vie o Cullenovcoch? Ja som mu nič nevravela, a to znamená, že sú tu! Ach, doriti! Kde je Seth alebo Leah? Hádam k nim trafím, ako som povedala, tak sa aj stalo. Po dobrej hodine a pol som našla ich dom, mimochodom, som okolo neho prešla už asi osemkrát. Zaklopala som a otvoril mi Seth, ktorý sa usmieval ako slniečko. Bol jednoducho zlatý.
„Seth, kde bývajú Cullenovci?" spýtala som sa rovno, na čo chodiť okolo horúcej kaše?
„Pôjdeš po hlavnej do Forks a tam je taká lesná cesta, pôjdeš po nej a nakonci majú vilu. Prečo?" Ach, ten jeho úsmev...
„Len tak," povedala som rýchlo a dala mu letmú pusu na líce, len som sa otočila a utekala - peši, smerom ku Cullenovcom...
Autor: miska555 (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Vlčie tajomstvo - 4. kapitola:
Super poviedka teším sa na pokračovanie... dúfam žed dalšia kapča bude čím skôr
good poviedka,rychlo dalsiu kapitolku !!!
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!