Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Vlčie tajomstvo - 3. kapitola

Sraz Ostrava!!! 29


Ahojte. Tak tu je ďalšia kapitola. Dúfam, že sa Vám bude páčiť. Prosím, napíšte do komentárov, či má zmysel pokračovať. Ďakujem. :) Vaša miska555

Premenil som sa, zobral Ashley do rúk a rozbehol sa domov...

„Preboha! Čo sa jej stalo?" pýtala sa vystrašená Mia, keď ma zbadala s Ashley. Otec mal nočnú...

„Mala by byť v poriadku, ale našiel som ju hlboko v lese... Asi sa stratila." Ach, Sam, určite sa stratila, prečo by potom bola tak hlboko v lese? Ale najviac ma štve, že Cullenovci porušili dohodu.

„Sam, si v poriadku?" Neuvedomil som si, že sa nekontrolovane trasiem hnevom. Ruky som si pritlačil ma spánky a snažil sa upokojiť ako to len šlo. Ale pravdu povediac, bol som niečo ako novoredený, proste mladý a nevedel som sa dobre ovládať.

„Áno, som v pohode, len som zistil, že mi niekde v lese vypadol mobil. Idem ho nájsť." Nečakal som na odpoveď, len som vyšiel z domu a rozbehol sa do hlbín lesa. Rozhodol som sa, že idem rovno za Cullenovcami. Bol som už takmer pri hranici a stále som nezacítil pachovú stopu... divné. Tak potom budem musieť ísť za nimi k nim domov... ak sa to tak dá vôbec nazvať.

„Hej, pijavica, počuješ ma?" poslal som v myšlienkách tomu upírovi s hrdzavými vlasmi.

„Potrebuješ niečo, Sam?" Ach bože! Tá ich no... ako sa to volá? Tá ochota, či čo, ako by sme boli priatelia!

„Áno, neprajem si, aby ste prekračovali naše hranice a abyste nelovili ludí! Teraz sa našťastie nič nedeje, lebo dievča je iba v bezvedomí béz naznakov uhryznutia, ale kedže som aj ja porušil hranice a aj ten váś blonďák Jasper, tak sme si vyrovnaní, hej?"

„Samozrejme. A Sam... je Ashley naozaj v poriadku?" Čo?! Odkiaľ pozná jej meno? Toto je vrchol!

„Odkiaľ poznáš jej meno?"

„To je dlhý príbeh, ale teraz vidím, že našla svoju pravú rodinu. Určite je šťastná. Keď sa bude cítiť pripravená, určite ti to povie. Ver mi."

„Veriť tebe?! To radšej skapem v nejakej bitke." Ja viem, asi dosť preháňam, ale stále som naštvaný.

„Viem, že nemáš dôvod mi to veriť a už vôbec nie po dnešnom konflikte, ale povie ti ten príbeh, až keď bude pripravená. Len ťa prosím, nesnaž sa to z nej nejako vytiahnuť, ona ti to povie, keď bude sama chcieť."

„Fajn," povedal som, otočil sa a rozbehol sa späť domov. Aj keď som sa to pokúšal z hlavy vyhnať von, ale nešlo to vôbec. Stále mi muselo v hlave vŕtať to zvláštne puto medzi Ashley a Cullenovcami.

Pobehoval som po lese a ani som si nevšimol, že už dávno vyšlo slnko. Ajajaj... Mia bude hrozne zúriť. Tak som si povedal, že sa vyberiem domov, ale po ceste som zbadal Leah s Ashley, hej, veď dneska sa mali stretnúť, aby jej to tu Leah trošku poukazovala.

„Čaute, baby," povedal som, keď som prišiel k nim. Ashley som objal a Lee-lee som pobozkal.

„Tak... kde ste zatial boli?" spýtal som sa a vetdy sa Ashleyn výraz v tvári zmenil.

„Sam, choď okamžite domov. Ani si nevieš predtaviť, ako sa o teba Mia bojí. Má hrozný strach, choď za ňou. Prosím," žadonila a ja som si až teraz poriadne uvedomil, že som vlastne celú noc nebol doma.

„A ozaj, volala ti na mobil, ktorý ti začal zvoniť v obyvke na gauči." Premerala si ma podozrievavým pohľadom. Do kelu! Toto mi snáď robia naschvál. Toto je tak hrozne nefér.

„Super," povedal som skleslo, „tak pôjdem. Ahojte, potom za vami prídem."

Prišiel som domov, vošiel do kuchyne, kde stála Mia. Prišla ku mne a vlepila mi facku...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčie tajomstvo - 3. kapitola:

 1
1. THe
08.01.2012 [0:04]

THeTak a čtu si další tvou povídku. Mimochodem, je skvělá, samozřejmě. Těším se na další kapitolu! Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!