Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Večná láska - 3. kapitola

Heidi :) RLC.


Večná láska - 3. kapitolaAko zareaguje Renesmee, keď sa dozvie pravdu o pripútaní sa? Dočítate sa v 3. pokračovaní Večnej lásky. P.S.: Ďalšie pokračovanie bude, až keď budem mať viac ohlasov, lebo takto to nemá zmysel.

Renesmee

Keď mama povedala:

„Nechaj ho tak, veď sme vedeli, že to takto skončí." Najskôr som tomu nechápala. Postupne mi to ale dochádzalo, až som sa musela opýtať:

„Čo ste mysleli tým, že ste vedeli, že sa to takto skončí?" Zrazu sa na mňa pozerali tri úplne šokované tváre. Ešte nikdy som nevidela mojich troch ľudí (no dobre, nie sú ľudia), ktorých mám na celom svete najradšej, aby im došli slová. Dokonca aj Jacob - Jacob - úplne onemel. Cítila som, že oni majú tajomstvo, o ktorom ja nemám vedieť. Prvá sa spamätala mama.

„Renesmee, zlatko, asi by si mala vedieť..."

„Nie, Bells, nechaj to na mňa," skočil jej do reči Jake. Mama naňho pozerala akoby chcela povedať „rob si čo chceš".

„Nessie, vieš o mne, že som vlkolak." Prikývla som. 

„A vieš o tom, že my máme také... vlčie záležitosti." Tentoraz som sa naňho pozrela trochu nechápavo.

„No... ako to, že si dokážeme čítať myšlienky, rýchlo sa uzdravujeme..." Pousmiala som sa nad spomienkou, ako keď som bola ešte malá, stále som ho hrýzla a on sa vždy rýchlo uzdravil.

„Tak je tu ešte jedna vec. My vlci sa pripútavame. Je to ako nájsť svoju polovičku, svoju spriznenú dušu. Aj so mnou je to tak. Pripútal som sa asi pred šiesstimi rokmi." Rozhodla som sa, že sa budem správať ako sprostučké dievčatko, aj keď som asi vedela, kam mieri.

„Ku komu si sa pripútal?" opýtala som sa a nechápavo som neklonila hlavu nabok.

„Renesmee," zhlboka sa nadýchol, „k tebe. Ty si tá moja druhá časť." Zabudla som dýchať. 

„Ness, Nadýchni sa," povedali trojhlasne mama, ocko a Jacob. Poslúchla som ich. 

„Môžem ísť nachvíľu k sebe?" opýtala som sa.

„Samozrejme," povedal ocko ešte prv, ako som sa ozvala. On to totiž veľmi dobre vedel. V mojej izbe som sa bezmocne hodila na posteľ a nechala som svoje pocity, nech ma zaplavia. Cítila som sa nejako zvláštne. Nemohla som tomu uveriť. Ja, práve ja, som Jacobovou druhou polovičkou. Kým som sa utápala vo vlastných myšlienkach, z obývačky som počúvala tichý rozhovor.

„Myslíte, že sa z toho spamätá?" ozval sa môj milovaný, hlboký, zastretý hlas.

„Dúfajme," ozval sa ocko.

„Myslím, že hej. Jacob, podľa toho, čo som sa s ňou rozprávala o tebe, ťa má rada rovnako, ak nie viac, ako máš rád ty ju," povedala mama. Musela mu to povedať? Nemalo to zostať medzi nami?

„Hm," zadunel Jacobov hlas.

„Jacob, chcem sa ťa na niečo opýtať." hovoril ocko tým svojím najotcovskejším, prísnym hlasom. „Ako je to teraz medzi vami? Podľa toho, čo som videl v jej hlave, a potom v tvojej, si robím závery. Budem k tebe úprimný. Chodíš s ňou, alebo nie?"

„Nie," povedal rozhodne.

„To je dobre."

„Edward, prestaň. Nebuď k nemu taký hrubý. Asi si nepamätáš, aké to bolo, keď nám toto robil Charlie," zahriakla ocka mama. „Idem sa za ňou pozrieť a vy dvaja sa opovážte hádať a - alebo - pobiť." 

„Neboj, idem sa prebehnúť," zamrmlal Jake a už zmizol. Ozvalo sa klopkanie na dvere. 

„Nessie, smiem vojsť?" spýtala sa mama.

„Áno," povedala som do vankúša. Mama si sadla na posteľ.

„Zlatko, viem, ako sa cítiš. Nechceš sa so mnou porozprávať?

„Nie."

„Zlatko..."

„Mami, prečo ste mi všetci klamali? Prečo ste mi to nepovedali?"

„Nebola si na to pripravená. Ver mi, ani my sme z toho neboli nadšení. Pamätáš sa, ako som hneď po premene chcela prizabiť Jacoba?"

„Veľmi matne."

„Aj to stačí. Ja som ho totiž chcela prizabiť za to, že sa k tebe pripútal. Videla som, čo to porobilo s ostanými vlkolakmi a..."

„Kto je ešte pripútaný?"

„Teraz skoro všetci. V tom čase boli len Sam, Paul, Jared a Quil."

„Ale príde mi to také... divné."

„To ale neznamená, že by si ho teraz mala odvrhnúť. Mala by si ísť za ním. Ty si ho nevidela po tom, ako si odišla. Vyzeral dosť zničený."

„To by som asi mala. Ale, prosím ťa, vybav s ockom, aby ma toľko nechránil."

„Neboj sa. Už sa na tom pracuje," povedala mama a pobozkala ma na čelo. Som rada, že ju mám. Vyšla som z domu a zakričala som:

„Jacob!"


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Večná láska - 3. kapitola:

 1
27.07.2012 [21:17]

Noelle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!