Miluji tě...
26.02.2010 (07:45) • Anetanii • FanFiction na pokračování • komentováno 0× • zobrazeno 7858×
27. Kapitola – Miluji tě
,,Když vyhraji, dnes večer se… se mnou pomiluješ!´´ ušklíbnul se a koketně na mě mrkl.
To si ze mě ten blbec dělá srandu, to nemůže myslet vážně, jemu snad dočista přeskočilo. Podle výrazu? Ano, myslí to naprosto vážně. Musím se holt smířit se skutečností, že jsem se zamilovala zrovna do Edwarda, to mluví za vše.
,,Edwarde jsi normální?! Tohle nemůžeš myslet vážně, tahle sázka není fér.´´ Obořila jsem se na něj naštvaně a trochu zaraženě.
,,Tahle sázka je asi tolik férová, jako to tvoje vítězství v pokeru! Navíc svolila jsi ke všemu, neptala jsi se co budu chtít!´´ usmíval se a byl rozhodnutý tím co chce. Popravdě asi nečeká, že na něco takového přistoupím, spíš se baví mým nepředstíraným zděšením.
Tak jo Bells, máš dvě možnosti - buď z toho vycouváš a budeš mít alespoň měsíc na očích poťouchlý úsměv a kecy pana dokonalého, při troše štěstí jen od něho, při troše smůly, která hrozí spíš, i od zbytku rodiny, tedy od Emmetta. Nebo riskneš možnost, že alkohol stále ještě působí a jeho smysly nejsou tak dokonalé jako normálně a vezmeš v úvahu možnost, že prohraješ.
,,Popravdě, jaké jsou moje šance na vítězství?´´ zeptala jsem se skepticky a pozorovala jeho pobavený výraz nad mým dilema.
,,Budu férovější než ty a řeknu ti pravdu, moc veliké šance nemáš.´´ Usmíval se pořád víc, teda teď nevím jestli, proto, že čeká až zbaběle odmítnu nebo proto, že už mě vidí nahou svíjející se pod ním jako zahradní hadice.
,,A nechceš třeba odvolání mojí stále ještě nevybrané sázky?´´ snažila jsem se o milý úsměv a nadšení pro věc. Když tak nad tím přemýšlím tak 1 + 1 = 2 a těch skleniček bylo teda rozhodně víc, než kam moje momentálně omezené počty sahají.
,,Na to zapomeň, klidně ti budu dělat otroka celý den, ale z tohohle se nedostaneš! Buď přijmeš, že dneska budeš spinkat u mě, nebo řekni NE a ze sázky sejde než začneme hrát.´´ Pokrčil rameny a už se netvářil tak nadšeně, řekla bych, že dokonce zklamaně.
Ach jo, asi jsem se vážně musela zbláznit, ale poslouchat jak jsem zbabělá je vážně potupný.
,,Přijímám… ale nemysli si, že tě nechám vyhrát!´´ tak teď jsem se musela tvářit jako předem poražená.
,,Počkej Bells, to co jsi teď řekla jsi myslela vážně?´´ ztuhl a nevěřícně si mě měřil, tak tohle zdá se nečekal. Slezla jsem z jeho těla a urovnala mu tričko, aby se mi na něj nějaký dědula nevrhnul, tohle bude tedy rozhodně zajímavé, pořád se cítím jako gumový medvídek, snad mě to přejde.
,,Ano, naprosto vážně, ale nejdřív mi prosím tě dojdi pro skleničku vody a sám si objednej ještě pár panáčků, panáčku, vypadáš střízlivě a přece nechceš, aby to bylo tak nevyrovnané!´´ ušklíbla jsem se.
Jsem rozhodnutá to risknout, snad budu mít víc štěstí než rozumu.
,,Uvědomuješ si, že jsi prakticky prohrála a večer…´´ Odmlčel se a tvářil se vážně.
Ale copak, chlapeček má svědomí? To snad ne?
,,Ještě jsi nevyhrál.´´ Prskla jsem na něj zamračeně a došla si ke stěně naproti stolu pro tágo.
Stál pořád stejně zaraženě, jen jeho oči mě pozorovaly. No tak pokud chce hrát takhle prkenně, tak se může jít s jistě už naplánovanou nocí zakopat na zahradu. Nemluvě o tom, že sex s laťkovým plotem mile ráda oželím!
,,Jdeš hrát, nebo tu budeš až do rána stát a zírat na mě jako kamera na chráněnou památku? Jestli se bojíš můžeš to odpískat, já se zlobit nebudu,´´ povytáhla jsem nadějně obočí.
,,Teď si to nemyslela vážně, že ne?´´ usmál se zářivým úsměvem a oči mu plály nedočkavostí.
Došel mi pro vodu a sám si pro jistotu nic dalšího neobjednal. Bábovka, nic nevydrží, sám navrhl, že si něco dáme a když jsem uslyšela co si poručil, málem jsem bouchla smíchy. Koloušek bude mít večer dozajista pálení žáhy. Podal mi skleničku, napila jsem se a zbytek obsahu jsem si položila na hranu stolu. Přinesl si své tágo a připravil vše na hru.
Tsss, že se nestydí, upír a vymyslí si takovou nefér sázku, je fakt, že moje taky zrovna nebyla poctivě vyhraná, ale rozhodně jsem po něm nechtěla nic tak pohoršujícího, příště bude tancovat v trůním sále Volturry s Arem mazurku, ať si ani nedovolí ceknout.
,,Můžeš začít hru.´´ Pobídl mě stále ještě s překvapeně přiblblým úsměvem a uvolnil mi cestu ke stolu.
Postavila jsem se na místo a tágem namířila na bílou kouli a naproti na shluk nastavených barevných. Napřáhla jsem se a díky nervozitě bílou posunula někam do pryč, ale rozhodně ne tam, kam měla původně padnout. Proletěla po stole rychlostí 150 km/h a těsně minula strnule sedícího pána s půllitrem.
Edward se začal strašně smát, div se neskácel na zem. Zamračeně jsem jeho výbuch pozorovala a bylo mi opravdu trapně. No co, stane se! Jo a zrovna mně.
,,Hele Bells, jestli chceš hrát takhle, tak to můžeme rovnou zabalit a přesunout se ke mně.´´ Navrhl mi možnou alternativu, když se konečně natolik uklidnil, aby mohl mluvit. Teda možná bych ji měla přijmout, tohle nevypadá moc nadějně. Teda moje taktika je opravdu pozoruhodná, ještě pár šťouchů a Carlisle se vyřádí na pohotovosti.
,,Moc si nefandi, já se teprve rozjíždím.´´ Odhodlaně jsem mu odpověděla a hrdě se postavila problému čelem. Pro jistotu jsem se napila vody a doufala v zázrak, který se samozřejmě nekonal, pořád jsem se cítila v náladě. Nic hrozného, ale vzhledem k situaci, nic dobrého.
,,Můžu se zeptat, hrála jsi to někdy?´´ přimhouřil oči a nasadil pokřivený úsměv.
,,Ne proč? Nemysli si, že to snižuje moje šance na výhru!´´ zase se dusil smíchy a opíral se zmoženě o stůl.
,,Bello jsi normální? Ty se semnou vsadíš o něco takového jako je tvoje čest a kulečník jsi v životě nehrála?´´ řekl vysmátě a trochu nevěřícně. ,,Pokud teda nepočítáš od začátku s tím, že prohraješ a ve skutečnosti… chceš prohrát.´´ Zamyšleně se uličnicky usmál a určitě si myslel, že mě prokoukl, teda jeho hypotéza mě málem dostala do kolen.
,,Tak to si nemysli, nebojím se prohry, stejně jako s ní nepočítám. Zřejmě nemám na léta tvých zkušeností, ale zkusit to můžu.´´ Mluvila jsem vážně a rozhodně, možná mi i bylo líto jak mě shazuje.
Přišel blíž, objal mě s něhou se na mě podíval a dal mi pusu na čelo.
,,Ty jsi neskutečná, ale prosím tě už se nikdy s nikým nevsázej pokud víš, že nemáš šanci. Tak hele, nakročíš se, tágo si chytneš za konec, ale tak, abys na něj dobře dosáhla, opřeš se o stůl, abys měla stabilitu a nestalo se ti, že se koule posune kam nechceš, popřípadě vyletí jako dělová koule a povraždí tu půlku štamgastů.´´ Usmál se a pustil mě ke hře. Udělala jsem přesně tak jak řekl a povedlo se, úsměv jsem mu nadšeně vrátila. Tohle mě začíná bavit, jen tak mě nezastraší jeden klacek a pár koulí.
Hráli jsme dlouho a Edward samozřejmě vedl a nemusel se nijak snažit, řekla bych dokonce, že se držel zpátky, abych se necítila špatně určitě si musel připadat jako rytíř v zářivé zbroji, teda ten má štěstí, že jím není a já v ruce nemám kopí, za ty vtípky už by mu vězelo v pozadí.
Jak jinak, poslední kouli poslal čistě do rohu a vyhrál hru… nečekaně.
Od začátku ještě než jsme začali jsem tušila, že to tak dopadne, ale když bylo po hře jsem si plně uvědomovala o co jsem se vsadila. Dnešní noc strávím s Edwardem. Pane bože, až teď mi to začalo docházet co bude. Nevědomky jsem se začala klepat.
,,Ježiši Bello jsi v pohodě?´´ zeptal se starostlivě a rychle ke mně přiběhl, stála jsem naprosto přimražená a hlavou se mi honilo pořád dokola co se bude dít. Nadzvedl mi palcem bradu a donutil mě, abych se na něj podívala. Musel vidět ten chaos, nervozitu, možná také určité zvrhlé vzrušení.
,,Odvolávám sázku tohle nejde, tohle by bylo skoro znásilnění, uklidni se lásko nic se ti nestane ani se tě nedotknu.´´ Uklidňoval mě.
Tak to ne, jednou jsem kývla a svůj slib dodržím, navíc noc s Edwardem? Daleko do ložnice svalím ho na stůl, musela jsem popřemýšlet, za chvíli tu zavírají pokoj bude přeci jen jistější zázemí.
,,Ne! Věděla jsem do čeho se pouštím a jak to může skončit, přesto jsem do toho šla.´´ Křikla jsem na něj naštvaně a dopila sklenku vody. Vzala jsem ho za ruku a vedla ho po schodech nahoru do patra, ani jednou jsem se na něho nepodívala. Procházeli jsme mlčky po bledém koberci až na konec, kde jsme byli ubytováni.
Zastavila jsem se před dveřmi svého pokoje a ostýchavě se otočila na Edwarda, který stál jen pár kroků za mnou. Prostupovala mnou hrozná nervozita, ale taky vzrušení, jako kdybych se tak dlouho těšila na životní okamžik, který stojí přede mnou a čeká až ho pustím dál.
Potily se mi dlaně, které jsem si zamotávala do trika. Bylo nervózní ticho, nepříjemná nejistota, vzduch kolem houstnul až jsem nemohla dýchat. V úzké chodbě bylo dusno, jeho vůně ještě více zintensivnila a prostupovala mnou, při každém mém nádechu.
Odvážila jsem se na něj pohlédnout, stál napjatě sledoval mojí nervozitu a nad něčím soustředěně přemýšlel. Nechápala jsem nad čím váhá, přišel okamžik kdy si smí vybrat svoji výhru aniž by mu ji někdo upíral. Čím déle jsme naproti sobě stáli a upřeně se pozorovali, tím více byl ten okamžik nesnesitelnější.
Otočila jsem se k zámku a otevřela dveře do malého útulného pokojíku. A znovu jsem se ohlédla.
,,Ehm… půjdeš dovnitř?´´ zeptala jsem se váhavě a pozorovala jeho vnitřní souboj, zorničky měl rozšířené a oči potemnělé vzrušením, zhluboka dýchal.
,,Myslím, že to není dobrý nápad, promiň bude lepší, když půjdu k sobě.´´ V jeho hlasu byl znatelný smutek. Nechápala jsem proč? Dole si byl tolik jistý tím co chce a teď si to odpírá?
,,Edwarde, jsem si vědoma toho, že jsem prohrála, tak si přestaň hrát, pojď dovnitř a vyber si svojí výhru!´´ řekla jsem mu odhodlaně a hypnotizovala jeho oči, které pořád více tmavly, pevně semknul rty a snažil se tvářit nekompromisně.
,,Bello, já kašlu na nějakou stupidní sázku, ty víš co k tobě cítím a chci se s tebou milovat, víc než cokoli na světě, ale chci, abys tam byla se mnou, ne proto, že musíš, ale protože chceš. Nemohl bych se už nikdy na sebe ani na tebe podívat, kdybych si tě vzal z tak ubohých důvodů.´´
Zůstala jsem stát naprosto ohromená. Tím co řekl, mi doslova vyrazil dech, páni, čekala bych cokoli, ale ne tohle. Nevěděla jsem co mu na to odpovědět, jen jsem stála mezi dveřmi a nevěřícně pozorovala jak sklopil pohled a odešel do svého pokoje.
Zavřela jsem dveře a pocítila obrovský nával zklamání. Tolik bych si přála, aby nebyl tak čestný a uboze se na mě vrhl, jak se sám tak hezky popsal.
Byla jsem rozpálená a stále rozklepaná, vzala jsem si mycí potřeby a zalezla do sprchy. Pustila jsem na sebe vlažnou vodu a snažila se uklidnit, přemýšlela jsem nad tím, co teď zrovna dělá. Z druhé strany tenké stěny jsem uslyšela téct vodu. Zřejmě dostal stejný nápad na uklidnění jako já, ale při představě, že tam stojí nahý a omývá si své tělo mě pohltila další touha. Je k nevydržení, že nás dělí tvrdý papír, který kdyby chtěl snadno roztrhá. Opláchla jsem se což nebyl tak dobrý nápad, protože se ozval alkohol, zabalila jsem se do ručníku a vyplazila z koupelny, než se k němu nedopatřením probourám. Vzala jsem na sebe bílou, bavlněnou, krajkovou noční košilku od Alice. Měla nařasené rukávky a spadala pod ramena velikým výstřihem. Nebyla průhledná, trochu nad kolena a v pase přepásaná, bylo mi v ní příjemně.
Zalezla jsem do peřin, bylo už hodně pozdě, ale přesto jsem nebyla unavená, očima jsem těkala po místnosti. Z protějšího pokoje nebylo nic slyšet a to mě znervózňovalo ještě víc, co bych dala za to být tam s ním a oddávat se jeho nízkým pudům.
Převalovala jsem se z místa na místo a snažila se uklidnit, už jsem nebyla opilá, ale příjemně nabuzená. Jeho rty chutnají pořád stejně, když mi odpovídají, kdyby alespoň neuměl tak neuvěřitelně líbat, bylo by to snazší. Snažila jsem se sebevíc nemyslet na to, že se pořád ještě mohu zvednout přejít těch pár kroků a vzít si to, po čem oba prahneme už tak šíleně dlouho, dnes tu není nikdo kdo by nám to překazil.
Bože Bello, to nesmíš! Křičelo na mě mé racionální já. Poslechla jsem, otočila se na bok a pokusila se usnout, strašně se mi svíral žaludek a běhal mi horký mráz po zádech, s otevřenýma očima se spát nedá a kdykoli jsem je zavřela, přehrávala jsem si okamžiky tam v hospodě, kde se mě dotýkal. Asi bude něco pravdy na tom, že shledání chutná sladce a to on tedy rozhodně. Minuty ubíhaly a já měla v hlavě naprosto vymeteno, jediný co mě ovládalo bylo mé tělo a pocity, kterým jsem se snažila bránit, každá další minuta bez něj mi připadala jako věčnost.
Tak dost, tohle už nevydržím! Vysoukala jsem se z postele a odhodlaně zamířila ke dveřím, rukou na klice jsem trochu zaváhala.
Otevřela jsem dveře a tam stál překvapeně Edward, zřejmě dostal stejný nápad a taky váhal jestli není pozdě.
,,Bello?! Promiň, nevím co tu dělám, já jen…´´ začal se nervózně ošívat a kdyby mohl červenal by se.
,,Edwarde Cullene, ty moc dobře víš co tu děláš, tak mi to prosím řekni!´´
sjel mě pohledem, zřejmě až teď si všiml v čem jsem mu přišla otevřít, uchopil mě za boky a přitlačil na dveře, cítila jsem po těle mravenčení.
Opíral se o dřevo vedle mé hlavy a vzrušeně oddechoval.
,,Přišel jsem, protože už to bez tebe nemohu dál vydržet, tu dobu co jsem tě neviděl jsem myslel, že se zblázním, nemít o tobě žádnou zprávu, nevědět proč jsi utekla, jestli na mě myslíš, jestli se vrátíš a teď jsi tu, pár metrů ode mne a já šílím, když si představím jak málo stačí, abych tě konečně mohl mít!´´ šeptal mi do kůže a přitom mi sjížděl rukama po těle.
,,A co ti brání?´´ šeptla jsem.
,,Nechci nic pokazit, bojím se, abys mi znovu neutekla,´´ podíval se smutně na mě.
,,Tolik tě miluji,´´ dodal něžně a políbil mě na spánek.
,,Edwarde miluji tě, nikam neuteču. Teď toužím jenom potom, abys splnil svoje představy. Přestaň mluvit a jednej!´´ zaprosila jsem mezi steny, když se jeho ústa přesouvala po mém těle a jeho ruce bloudily pod mojí košilkou, kde si pohrával s mojí vůlí, užívala jsem si jeho nemravných rtů, které mnou bloudily, ale potřebovala jsem víc…
Chytila jsem ho za košili a vtáhla dovnitř.
Zabouchla jsem za námi dveře a začala couvat k posteli. Šel za mnou pár centimetrů ode mě, pořád jsem ho táhla dál. Neprotestoval, díval se mi do očí a následoval mě. Celá místnost byla nádherně osvětlená z venku, viděla jsem každý plamínek v jeho očích.
Posadila jsem se doprostřed postele a počkala na něj. Vlezl za mnou do peřin a zhluboka dýchal, kapičky vody mu odkapávaly z vlasů na košili a promáčely lehkou látku, která se mu lepila na pevné svalnaté tělo. Tělo, které bude každým okamžikem patřit jenom mně, projela mnou nová vlna vzrušení. Vypadal nebezpečně sexy. Klečeli jsme naproti sobě a pořád si hleděli do očí. Dlaní jsem bloudila od jeho čela, přes oční víčka, která se zavřela jen se ho moje ruka dotkla, přes nos, rty které se pootevřely, krk až ke hrudi kde mu začínaly knoflíky košile.
Pomalu jsem rozepínala jeden po druhém, až jsem odhalila jeho dokonalou hruď. Oběma rukama jsem mu sesouvala hedvábnou košili z ramen, při tom jsem se k němu nahnula a políbila ho na krk. Zachvěl se a vydechl moje jméno, ještě více mě to povzbudilo pokračovat v jeho rozkoši, jazykem jsem mu bloudila kolem ušního lalůčku a po každém jeho stenu to místo políbila. Nehty jsem mu zatínala do zad a přitahovala si ho k sobě blíž. Tolik mi chybělo jeho tělo, jeho vůně, jeho nádherné polibky, tekuté zlato v očích, které tmavlo při každém mém doteku.
Nenechal se pobízet, chytil mě za kolena a přitáhl si mě do klína, krásně se usmíval. Seděla jsem na něm obkročmo a proplétala se jeho vlasy, nádherně se třpytily všemi barvami díky žárovičkám rozestavěných zvenku kolem oken.
Sledoval mou nedočkavost a dlaněmi mi vyhrnoval promočenou košilku spadlou na stehnech, pořád víš dokud mi ji nestáhl z nahého těla. Konečky prstů hladil má ňadra a při každém zachvění je sevřel v obětí. Zaklonila jsem hlavu a užívala si lačných polibků, vnímala jeho rty na svém krku, které mě doháněly k šílenství, zatímco jedna jeho dlaň zamířila k mému obnaženému zadečku a přitáhla si ho blíž k jeho bokům tak, abychom se dotýkali nahými těly, druhá sjela do mého klínu. Jemně mě pohladil a jeho prsty si našly cestu níž, dráždil mě pořád vášnivěji, nesnažil se do mě proniknou. Pozoroval mě naprosto černýma očima a skousával si ret. Byla jsem mu zapřená kolem krku, ale moje tělo si dělalo co chtělo, vzdychala jsem soustředěně a užívala si Edwardové dlaně, která víc a víc přitvrzovala. Už jsem to nemohla vydržet a slezla z něho, potřebovala jsem se uklidnit. Samotná jeho přítomnost mi brala dech. nemuseli jsme nikam spěchat, celá tahle noc byla jenom naše.
Nenechal mě, chytil mě za pas a upíří rychlostí přirazil na stěnu nad postelí. Myslím, že si to ani neuvědomil.
,,Edwarde prosím.´´ Zasténala jsem zoufale, když do mě vnikly jeho prsty a začaly se divoce pohybovat. Byla jsem vlhká a užívala si jak ve mně jeho prsty kloužou.
Zmítala jsem se na stěně jako smyslů zbavená, celým tělem mi bránil v útěku. Zatímco jednou rukou držel obě moje ruce spoutané vysoko za hlavou, druhou mě trápil uvnitř mě.
,,Zbožňuji, když se mi bráníš,´´ přiznal mi jedním dechem a koutek úst skroutil do rozverného úsměvu.
,,Edwarde prosím, já už to nevydržím.´´ Dostala jsem ze sebe mezi steny.
Jeho ruce povolily, chytily mě a nadzvedly na sebe, obmotala jsem mu nohy kolem pasu a objala ho kolem krku. Usmál se, něžně se semnou položil do peřin a lehl si na mě.
,,Miluji tě.´´ Zašeptal mi do úst, než si ukradl mé rty. Hluboce, sladce mě líbal a provokativně se na mě pohyboval. Hladil celé mé tělo, tisknul se na mě a netajil se pořádně těsnými kalhoty, které mi dávaly najevo, jak se ovládá, aby si užil mého trápení. Chytila jsem ho za mokré, bronzové vlasy a stále vyzývavěji se zmocňovala jeho naléhavých rtů, které mi sklouzávaly po těle. Obkroužil mi bradavky a zlehka je skousl, stejně jako jeho ruce si pohrávaly s tvrdými vrcholky. Neubránila jsem se hlubokým nádechům, které se mu podle jiskřiček v očích líbily.
Ústy brázdil moje tělo pořád níž, nenapadlo mě co má v úmyslu pořád se posunoval a tvářil se tajemně. Dlaněmi mi rozevřel nohy a slíbával mě po stehnech kousek po kousku k místu, kde jsem ho chtěla mít, kroužil kolem dokud jsem nezačala zoufale vzdychat, letmo mě dole políbil, významně se na mě podíval a pronikl do mě jazykem.
Vzepjala jsem se, lapala jsem po dechu, ležel mezi mými roztaženými stehny a beze studu mě dráždil, nevěděla jsem co mám dělat.
,,Jsi úžasně vlhká lásko,´´ vzdychl toužebně. Na to jsem neměla slova a kousala do prostěradla, přitlačil mě do peřin, abych se mu nemohla bránit. Celým tělem mi prostupoval nádherný pocit, slastné vlny rozkoše zbavovaly myšlení a nutily mě soustředit se jen na opojný pocit Edwarda laskajícího mé lůno. Jeho studený jazyk si pohrával uvnitř mě, zatím co jeho majitel se mi díval potěšeně do očí, musel vidět rozpaky, ale taky příšernou touhu, která mě spalovala. Cítila jsem jeho chladný dech na stehnech a polibky kterými zasypával můj klín.
Odtáhl se, jedna z jeho dlaní které jsem měla položené na vnitřní straně stehen se jemně dotkla okraje mého nitra, začala kroužit než se do mě úplně vnořila. Vykřikla jsem, tak intenzivní pocity se nedaly vydržet, vždy když jsem se blížila k vrcholu zpomalil nebo přestal. Přitáhla jsem si ho zpátky na své rty a dlouze ho políbila než jsem se přetočila na něj. Bože co mi to dělá. Ležel pode mnou prohýbal se a sténal, když jsem se otírala o jeho mužství. Stejně jako on mě, jsem ho ústy trápila na hrudi a ruce mi zabloudily pod jeho kalhoty. Když jsem sevřela dlaní jeho vzrušení, hlasitě vzdychl, posadil se a dravě líbal co mu moje rty dovolovaly.
Odtáhla jsem se od jeho chtivých úst a pozorovala ho, posadila jsem se vedle něj, zatímco jsem prstem přejela po lemu riflí, zachvěl se a přivřel oči, vypadal strašně nevinně blázínek, když se ode mě nechal mučit. Jeho hruď se vzdouvala hlubokými nádechy a jeho ruce jsem měla položené na kolenou. Druhou rukou jsem mu pomalu rozepnula pásek a mírně stáhla kalhoty, překvapilo mě, že pod nimi neměl spodní prádlo, což mě ještě víc rozpálilo. Pohled na jeho obnažený klín mě povzbudil polaskat ústy jako on mě. Dotkla jsem se ho a neušlo mi jak sebou cuknul. Podíval se na mě, asi jsem ho překvapila, stačilo málo a jeho výraz se změnil. Snažil se ovládat, ale nebylo mu to nic platné, přejížděla jsem rty po celé jeho délce a jazykem ho ochutnávala, drtil pelest postele, hlasitě vzdychal a vrčel. Muselo nás být slyšet po celém hotelu. Když se blížil ke konci přestala jsem a vylezla si na něj. Přerývaně jsme dýchali a čekali co bude, když jsem se přibližovala svým klínem k jeho bokům.
Chytil mě za zadeček, přetočil mě pod sebe a moje nohy si uvěznil kolem svého vzrušeného těla. Nehty mi jel přes lýtko, bok, hrudník až k prsům kde se zastavil a přejížděl mi přes vrcholky, které okamžitě ztvrdly. Všude kde se mě dotkl, mi zůstávala husí kůže. Díval se mi do očí jako by čekal na souhlas, lehce se svým údem otíral o mé ženství a já ho něžně hladila po zádech.
Ten pocit touhy byl k zešílení, moc lákavá představa, jeden pohyb a vklouzne do mě. Ta hříšná myšlenka se nedala vydržet. Je jako zakázané ovoce, které když jednou okusíte nechcete nikdy přestat.
,,Bello, nebudu dál pokračovat dokud mi to nedovolíš.´´ Propaloval mě pohledem a čekal. Četla jsem z jeho očí, dlouho by to nevydržel, jeho ovládání dávno neexistovalo. Držel se z posledních sil a bylo jasné, že si mě vezme, už dlouho jsme prahli po tom druhém, jen provokativně protahoval moment, kdy se naše těla spojí do jednoho. Cítila jsem tlak na nejcitlivějším místě jak do mě nenápadně zabloudil.
,,Miluji tě!´´ vyhrkla jsem ze sebe. Usmál se a zlehka mě políbil.
,,Děkuju,´´ zašeptal.
Ještě víc mě rozevřel, položil se a pomalu do mě začal vnikat. Prohnula jsem se a zatajila dech.
Když byl ve mně, zastavil se. Rukama bloudil po mém napjatém těle, jako by si chtěl vrýt do paměti každé jeho zákoutí. Uvědomovala jsem si víc než kdy před tím ten nádherný pocit, nejen jeho dotyky ,které byly mířené s naprostou přesností tak, abych se vznášela, ale hlavně silný cit, který mě zaplavoval a tím, že jsme byli jedno tělo se mnohokrát zvětšil.
Nadzvedl mě za pas a začal se ve mně pohybovat. Zlehka mě hladil a díval se mi do očí. Každým přírazem jsem se dostávala do nebe. Křičela jsem rozkoší a pobízela ho k větší intenzitě. Nikdy jsem nezažila takovou extázi, tělem jemným jako samet se o mě otíral a spokojeně vzdychal. Posadila jsem se s ním, zapřela se mu do ramen a dovolila mu hlubší spojení, pohybovala jsem se v jeho rytmu. Sténali jsme si do úst, když se naše jazyky proplétaly stejně jako naše těla. Jeho rty chutnaly tak božsky sladce, když je drtil v polibku.
Položil se semnou na záda a nechal mě si udávat vlastní tempo. Seděla jsem na něm a konečky prstů mu přejížděla po hrudi, těšilo mě slyšet jeho splašený dech. Rukama jsem mu chytila ty jeho a dala mu je vedle hlavy. Nadzvedla jsem se a nechala ho ze sebe vyklouznout a znovu přisedla, pokaždé když byl znovu ve mně se prohnul.
,,Netrap mě!´´ zaúpěl a zatvářil se roztomile zoufale. To mě nabudilo a začala jsem schválně kroužit boky.
,,Co za to?´´ uchechtla jsem se a jazykem mu kreslila na prsou, kdyby jenom věděl jak moc to trápí mne.
,,Hmmm, co třeba všechnu lásku světa?´´ usmál se a přitáhl si mě na rty.
,,To beru,´´ zašeptala jsem v polibku.
Začala jsem se rychle pohybovat a prohýbat v zádech, přidržoval si mě za boky a nespouštěl ze mě oči, ve kterých jsem se nenávratně utápěla. Cítila jsem jak moc je ve mně vzrušený. Jeho pohled sklouzával na má ňadra, která ho vyloženě fascinovala.
Jedna jeho ruka se zatoulala do mého klínu a začala lehce kroužit, jako by nestačilo sedět na něm a cítit ho v sobě, musel mě trápit ještě víc. Ruku jsem položila na tu jeho a přitlačila, je nádherný jak je neskutečně něžný a vášnivý, ale já chci, aby popustil i svou druhou nebezpečnou část svého já. Pochopil a začal mě dráždit výrazněji.
Můj dech nabíral na intenzitě stejně jako ten jeho, znovu mě přetočil pod sebe a začal silně přirážet. Oba jsme lapali po dechu a hlasitě vzdychali, zakousla jsem se mu do ramene. Dlaněmi jsem svírala jeho zadeček a přitahovala si ho blíž, chtěla jsem ho v sobě cítit na doraz. Jeho chlad uvnitř mě, mě rozpaloval a při každém pohybu mnou projela další a další touha mít ho víc. Edward divoce vrčel, prohýbal se v zádech a držel mě v silném obětí, slyšela jsem trhání látky, jak se jeho tělo oddávalo rozkoši. Naše rty se stávaly stále nenasytnějšími, jazyky jsme se neukojitelně sváděli a vychutnávali si naší ukradenou chvilku dokonalosti.
Cítila jsem, že už víc nevydržím, chtěla jsem ještě odolávat jeho touze, aby trvala až do svítání. Pořád mi to nestačilo toužila jsem mu způsobovat mnohem více slasti, než můžeme oba snést, ale on mi v tom taky zrovna nepomáhal.
,,Edwarde prosím, ještě ne,´´ zaprosila jsem vzrušeně.
,,Bells já už to nevydržím,´´ odtrhl se mi od prsou a díval se mi do očí dvěmi doutnajícími uhlíky.
,,Ještě chvíli lásko, prosím,´´ zašeptala jsem a skousla mu ouško.
,,Ach bože, ty budeš jednou moje smrt!´´ pevně mě uchopil a posadil se semnou.
Prsty mě hladil po páteři a jazykem mi přejížděl po tepně na krku. Držela jsem ho za krkem a nechávala se sebou pohybovat rychlými přírazy. Záda mu krásně jiskřila barevnými odrazy z oken a svaly měl napnuté milostným utrpením, nemohla jsem se nabažit toho kouzelného pohledu. V uších mi zněl jeho studený dech, tělo mě pálilo všude kde jsme se tiskli, pevně mě držel za zadeček a zatínal ruce v pěst. Plnil mi každé přání i z posledních sil. Rty jsem měla přisáté na jeho krku a celým tělem se třásla.
Každý další dotyk mě ničil, uchopila jsem ho hrubě za vlasy a vášnivě ho políbila, oplácel mi moje polibky se stejnou zuřivostí. Zajel mi rukou pod vlasy a natočil si mou tvář tak, aby mezi našimi rty nevznikl jediný milimetr volného místa. Tvrdě se přisál na má ústa s takovou silou až jsem zapomínala dýchat. Točila se mi hlava z jeho počinů, jako by mi četl myšlenky a věděl co zrovna potřebuji, po čem ve skrytu duše toužím.
Konečně se přestal naprosto ovládat a divoce si mě bral. Prudce mě srazil na matraci, až to málem postel nevydržela, uchopil mne za boky a silně přirazil na své mužství, vykřikla jsem slastí. Narážel do mě stále rychlejším tempem, myslela jsem, že se zblázním. Chtěla jsem se posadit, to se mu nelíbilo, chytil mě za paže a kolem zápěstí utvořil pouta, oči mu zajiskřily, ladně jako kočka se položil na mé tělo.
,,Copak bys ještě chtěla lásko?´´ zavrněl mi svůdně do ouška. Celá jsem se zachvěla, jeho hlas byl hluboký, jako nejtemnější samet, tak nebezpečně krásná byla tahle bytost, která se skláněla nade mnou.
,,Všechno!´´ zašeptala jsem stejným tónem jako on.
Obkreslil mi jazykem kontury rtů a jemně je skousl. Bože tohle hořko - sladké mučení je nekonečné.
Políbil mě na krk, propletl svoje prsty s mými a tvrdě přirazil, oba jsme vykřikli, pokračoval znovu a znovu.
Stále byla hluboká noc, všude ticho, jen našim pokojem se rozléhalo všechno co jsme cítili, co jsme právě prožívali.
Zavrčel, lehce mě nadzvedl a přitiskl těsně k sobě než jsme bouřlivě dosáhli tíženého vrcholu. Moje tělo se vzepjalo a všechny svaly uvnitř mě se stáhly. Zmocnil se mě volný pád, který byl ještě zesílen, když se začal vzpínat i můj anděl, položila jsem mu dlaň na podbřišek a pocítila jak se zachvěl, drtil mě v obětí a nádherně se oddával okamžiku našeho vyvrcholení.
Svezli jsme se vyčerpaně do peřin a oddechovali, ještě jsme nechtěli rozpojovat naše těla, Edward se dál slastně vrtěl a tím v nás vyvolal doznívající stahy, ruce jsme měly stále propletené jakoby se bál, že mu zmizím.
Byla jsem příjemně unavená, vdechovala jsem jeho vůni a poslouchala náš postupně se uklidňující dech, nevím jak se mi to povedlo, ale tak jak jsme skončili, jsem usnula hlubokým, bezesným spánkem v náručí svého poloboha.
Autor: Anetanii (Shrnutí povídek), v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Uprchlík 27. díl:
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!