A co když tehdy, byla-li armáda novorozených zničena, padlo jiné rozhodnutí? Novorozená Bree dostává druhou šanci. Jistě poslední. Jak ji využije? A co se stane, až jí bude do očí hledět novorozená Bella?
01.04.2013 (15:30) • Juliett • FanFiction na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 1041×
Dál jsem tam seděla a zarývala prsty do vlhké hlíny. Temné pláště odcházely. Nechaly mě žít.
Zalapala jsem po neexistujícím dechu, protože onen fakt mi připadal neuvěřitelný. Zároveň jsem uvažovala, jestli mi můj život není trochu k ničemu. Zabil Diega. Ale teď za to zaplatil. Usmála jsem se. Ten zrzavý čtenář myšlenek ho sám roztrhal. Trochu mne mrzelo, že jsem to nemohla udělat sama. Jakmile jsem uvažování vypnula a prostě se nadechla, zalitovala jsem. Ta vůně byla nesnesitelná! Zamručela jsem a ten plavovlasý Jasper na mne varovně zavrčel.
***
„Tak jo, maličká," zabručel velký tmavovlasý upír, Emmett. Jasper stál opodál, rozhodně mi nedůvěřoval. Něco v něm mu okamžitě umožnilo poznat, kdy bych po někom vystartovala. To četl myšlenky i on? Plavovlasý, Carlisle, stál za ním.
„Ta vůně se zdaleka nevyrovná lidské," zamručel. „Ale zvykneš si. My všichni si zvykali." Bylo to jen pár hodin, co mi Edward vysvětlil, proč žijí takovým životem a jaký to má na ně dopad. Po pravdě, byla jsem fascinovaná. Vůbec nebyli takoví, jak o nich mluvili Riley a Stvořitelka. Otřásla jsem se při té vzpomínce. Stále jsem ale ještě nepochopila, co mezi nimi dělá ta dívka. Pochopila jsem, že naše tajemství ví. Jeden z těch temných plášťů něco říkal o její proměně.
„Tak jo. Soustřeď se," vybídl mne Emmett. Bylo jednoduché uvažovat, tak rychle. Za těch pár měsíců už jsem si zvykla.
Vlastně jsem uvažovala, proč nemůžu brečet. Protože to by teď bylo jediné, co bych dělala. Náhle jsem zpozorněla. Uslyšela jsem tlukot. Nebyl to lidský tlukot, ale i tak rozpaloval mé hrdlo. Přikrčila jsem se a začala lovit.
S odporem jsem odhazovala vyschlá těla zvířat. Tekutina ale byla vlhká a horká a co je hlavní, alespoň částečně hasila pálení v mém hrdle. Les vypadal klidně. Na keřích se ještě houpala rosa, predátoři se také vydávali na lov. Utřela jsem si ústa, když jsem myslela, že už mi snad bude stačit. Zeleň kolem měla uklidňující účinky a moje smysly se zklidnily. „Výborně. Jestli budeš takhle pokračovat dál…" Nemusel dokončovat, došlo mi, že dokud lovím lidi, jsem v ohrožení.
Budu smět lovit lidi, až budu „krotká". To mne pustí vlastní cestou. Ale nejdřív mi chtěli ukázat jejich způsob života. Moje nevole byla cítit vzduchem jako nějaký drahý parfém, ale přemáhala jsem se. Co Fred? Už uběhlo hodně času. Půjde beze mne. Nemám přátele…
***
Všechno bylo mnohem jednodušší, protože jsem nepotřebovala teplou vodu, jídlo a postel. Dovnitř jsem stále nemohla, protože tam byla ta Bella. Fascinovala mě. Najednou jsem ji chtěla poznat, ne sníst, a v tom jsem se nepoznávala.
Nikdo mi ale ještě natolik nedůvěřoval. Navíc to vypadalo, že pro ně velmi znamená, a to mě udivovalo.
Tenhle život byl prostě nový. Byl jiný, než když jsem byla člověk, a jiný než ten, který jsem vedla coby nástroj pomsty. Dělalo se mi špatně z toho, jak jsem byla využitá. Získala jsem zpátky alespoň nějakou hrdost.
Ale i když jsem nevěděla, jak dlouho budu žít, chtěla jsem to zkusit.
Edward:
Novorozená Bree a její myšlenky. Sotva jsem doprovodil Bellu domů a ona usnula, vrátil jsem se myšlenkami k ní. Není pro Bellu vážně moc velké nebezpečí? Byl Carlisleův nápad správný? A co s ní budou dělat, až se jejich způsobu života naučí? Ne že by mne to opravdu trápilo. Bella sebou vrtěla ze strany na stranu a mumlala. Usmál jsem se a přikryl ji.
***
Vysvětlil jsem Belle, že Bree je stále moc divoká na to, aby k sobě mohly být vzdálené méně než kilometr.
Přál jsem si, víc než kdykoliv jindy, přečíst její myšlenky. Co si myslela v té chvíli, kdy viděla ty rudé oči novorozené? Byla už rozhodnutá být jednou z nás, stůj co stůj? Nebyl to život, jaký bych si byl vždycky přál, ale po pravdě jsem si vážně nemohl stěžovat. Najednou se ozvala těžká rána a já vyhlédl z okna.
Díky za přečtení. :) A za každý komentář. Teprve začínám, proto si ráda přečtu, co dělám nebo nedělám špatně. :)
A snad se časem zařadím mezi dobré přispěvatele.
Následující díl »
Autor: Juliett, v rubrice: FanFiction na pokračování
Diskuse pro článek Úplněk nosí štěstí! - 1. kapitola:
Moc hezký. Zajímavý nápad...těším se na další dílek :)
Zajímavé a moc pěkně napsané. Už davno mě napadlo, co by se stalo kdyby dali Bree šanci. A upřimně mi jí bylo dost v tom filmu a i v knižce lito. Jsem převelice zvědavá, jak se to bude s Bree vyvyijet dál. Tak hezky sedni za komp a piš, ať tu mame brzo dálší kapitolu
Ahoj, je mi líto, ale v článku máš stále příliš mnoho chyb, a proto ti jej vracím ještě jednou. Při opravě se zaměř především na:
- Řadové číslovky - 1.kapitola -> 1. kapitola,
- Mezery - pomlčka se z obou stran odděluje mezerami,
- Vynechaná písmena,
- Shodu podmětu s přísudkem,
- Slovesné třídy,
- Čárky (!!!),
- Přímou řeč,
- Dělení slov,
- Skloňování přídavných jmen,
- Počáteční uvozovky, které musí být vždy dole,
- Mě/mně.
Také si znovu vygeneruj odkaz, neshoduje se s názvem povídky.
Pokud si s opravou sama nevíš rady, kontaktuj některého z korektorů z Pomoci autorům.
Až si článek opravíš, zaškrtni "Článek je hotov", dříve ne.
Díky.
Ahoj,
je mi líto, ale článek Ti musím bohužel vrátit, protože v něm máš chyby:
- kapitolová povídka musí mít v názvu vždy číslo kapitoly
- byla li –> byla-li
- překlepy
- pokud chceš něco zvýraznit v textu, použij vytučnění nebo kurzívu, nikoli kapitálu (viz slovo nesnesitelná)
- počáteční uvozovky musí být vždy dole (pokud je nemůžeš najít, zkopíruj si tohle „)
- čárky
- chybějící interpunkce (každá věta - i přímá řeč - musí končit interpunkčním znaménkem)
- přivlastňování
- skloňování jména Emmett
- chybějící a přeházená písmena ve slovech
- chybějící slova ve větách
- když dáváš nějaké slovo do uvozovek, tak je třeba tam mít pouze to slovo - bez interpunkce, která patří na konec věty (viz slovo krotká)
- mě/mně - ve 2. a 4. pádě mě, ve 3. a 6. pádě mně
- za každým interpunkčním znaménkem musí následovat mezera (i za třemi tečkami)
- nespisovné výrazy se doporučuje používat nanejvýš v přímé řeči
- tři tečky používáme vždy jen tři, nikdy víc, nikdy míň
- zdvojené mezery
- přímá řeč - posílám koncept:
Pokud za přímou řečí nenásleduje věta uvozovací (řekl, vykřikl, zeptal se, odpověděl, pozdravil, vyděsil se, souhlasil…), nesmí přímá řeč končit čárkou.
1) Po přímé řeči následuje činnost, kterou udělal někdo jiný:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Přikývl.
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ Otočil se a vyčkával.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ Jen přikývla.
2) Událost se stala až poté, co osoba domluvila, popř. popisuje své pocity:
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Popadla jsem kufr a vydala se vstříc novému životu.
„Vyřiď všem, že je mi líto, že jsem se nerozloučila, ale nešlo to.“ Chtělo se mi plakat, ale nedala jsem na sobě nic znát.
Pokud věta uvozovací následuje, nesmí přímá řeč končit tečkou. Zde je více možností.
1) Může končit vykřičníkem nebo otazníkem:
„Můžu tě ještě o něco poprosit?“ žádala jsem, než stihnul odejít.
„Alice, prosím, nech to tak, jak to je!“ vykřikla jsem.
2) V ostatních případech musí končit čárkou:
„Alice, za pět minut nastoupím do letadla. Nezabráníš mi v tom,“ řekla jsem odhodlaně.
Pokud mezi jednu přímou řeč vložíme větu, může to být napsáno dvěma způsoby.
1) „Pojď,“ řekla, „uvařím ti kafe."
2) „Pojď,“ řekla. „Uvařím ti kafe."
Pokud si s opravou nebudeš vědět rady, navštiv sekci Pomoc autorům a požádej o pomoc dobrovolníka ze seznamu korektorů.
Až si vše opravíš, zaškrtni "Článek je hotov".
Děkuji. Myfate
Přidat komentář:
- A bit of different (reality) - 6. kapitola
- A bit of different (reality) - 5. kapitola
- A bit of different (reality) - 3. kapitola
- A bit of different (reality) - 2. kapitola
- A bit of different (reality) - 1. kapitola
- Minulost žije s námi - 23. kapitola
- Je příliš pozdě... Nenávidím tě - 16. kapitola
Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů
Kdo je tu z členů? Klikni!